Ik heb een week geleden: Bestellingen bij het universum binnen gekregen. Heb nog niet veel tijd gehad om te lezen, ben bij hoofdstuk 6 nu. Maar het klinkt erg intressant, en het is op een fijne manier geschreven.
Chocotof
Geplaatst: 14-01-09 16:55
Inmiddels ben ik weer wat verder met the secret en geloof dat ik het grotendeels heb uitgepuzzled.
Je krijgt alleen iets als je jou onbewuste ervan kan overtuigen dat je het echt krijgt. En dat leek me eerst best simpel.
Maar bijvoorbeeld ik koop een staatslot en zeg tegen vrienden van mij 'Ja, pas maar op ik ga de hoofdprijs winnen'. En dat hoop ik uiteraard ook, wie zou dat nou niet willen?
Maar zodra ik bovenstaande zin uitgesproken heb hoor ik automatisch mijn onbewuste zelf zeggen of denken dat die kans erg klein is en het toch weer niet lukt.
En op dat moment komt mijn bestelling niet aan omdat mijn onbewuste ik dus niet meewerkt aan de bestelling.
Je krijgt je bestelling alleen als je bewust en onbewuste ik het allebei willen en absoluut niet onbelangrijk je bewuste en onbewuste moeten vinden dat jij het verdient!
Heb inderdaad ook gelezen dat je je moet verbeelden of gedetailleerd op moet schrijven hoe je dag eruit gezien heeft als je bestelling al uitgekomen is. Hoe heeft je dag er dan tot in de details uitgezien?
Blijf het erg interessant vinden en ben ook aan het nadenken over alles wat ik nu heb. Want alles wat ik nu heb en ben heb ik zelf aangetrokken positief of negatief en als ik de techniek zou beheersen zou ik dat op elk gewenst moment kunnen veranderen.
milo
Geplaatst: 14-01-09 23:25
nou, ik moet zeggen dat ik een tijdje terug zat te denken dat ik echt wel extra geld kon gebruiken voor mijn verhuizing. En hoe ik daaraan kon komen, aangezien je niet kan vragen voor geld. zo van: heye, universum, geef mij eens wat cash money!!!
vlak daarna kreeg ik een andere baan aangeboden, wat mij 120.- reiskosten in de maand scheelt en 300.- meer opbrengt qua loon.
Ik kan het wenden of keren, maar geloof wel dat zaken lopen zoals ze moeten lopen.