Jeetje, wat veel reacties 
ben duidelijk niet de enige 
Maar ik ga eens wat dingetjes uitproberen, bedankt 
BibicheB schreef:De ultieme tip!! (vind ik dan in ieder geval, en geloof me; ik heb zeeeeeer veel ervaring)
Ga naar je huisarts en vraag om vaseline-paraffine mix(50/50%). Ik heb na vele jaren van continu scheurende lippen, alleen maar velletjes en behoorlijke pijn bij elke beweging die ik met mijn mond maakte (lachen, praten, eten) en het gebruiken van alle soorten middeltjes die op de markt beschikbaar zijn (ook vaseline e.d.) van de huisarts vaseline-parafine mix gehad, ik heb nooit meer ergens last gehad! Mijn probleem met vaseline was dat het goed werkte maar dat het al vrij snel nadat ik het was gaan gebruiken binnen een minuut ingetrokken was en mijn lippen dan opnieuw scheurde. Paraffine zorgt ervoor dat de vaseline niet direct volledig intrekt maar ook op je lippen blijft zitten om opnieuw uitdrogen te voorkomen.
Je moet er dus even wat voor doen (huisarts bellen en probleem voorleggen) maar dan heb je ook wat! Ik heb tot nu toe geen enkele huisarts gehoord die er een probleem van maakte, want het is een zeer onschuldige oplossing (maar alleen de apotheek kan het maken).
Succes allemaal!
Huh? Moet je dat aan de huisarts vragen?
Wij hebben dat soort vaseline altijd in huis..