Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Daphne__ schreef:mijn moeder weet er al van, ze was thuis toen ik thuis kwam, maar is net gegaan.. ';)
we hebben ruzie met onze buren, dnk dus niet dat ze me willen helpen
mis ga ik straks gewoon met de bus naar de seh..
mijn knie begint ook er pijn te doen... rare pijn..
schijt aan de huisarst ik ga naar de SEH.....
magriet schreef:Hoe laat heb je de afspraak staan?
De EHBO kun je wel zelf heen gaan. Vaak beoordelen ze eerst wat er aan de hand is. Vervolgens mag je terug naar de wachtkamer en hoe ernstiger het is hoe sneller ze je helpen. Het voordeel van EHBO is wel dat daar foto's gemaakt kunnen worden.
ik ben na mijn beenbreuk met de ambu naar de EHBO gebracht
Juul schreef:Joh ga lekker speculeren over vanalles en nog wat. Feit is dat Daphne last van dr been heeft en dr moeder op dr werk is. Om watvoor reden dan ook, dat weten wij toch niet. Lijkt mij een vrij normale situatie.Nu nog een oplossing vinden..
Nouvel schreef:Juul schreef:Joh ga lekker speculeren over vanalles en nog wat. Feit is dat Daphne last van dr been heeft en dr moeder op dr werk is. Om watvoor reden dan ook, dat weten wij toch niet. Lijkt mij een vrij normale situatie.Nu nog een oplossing vinden..
nou vind ik niet vrij normaal, dat je moeder thuis is als jij vertrokken van de pijn thuis komt als 13-jarige en je moeder je dan gewoon laat zitten...
Nouvel schreef:Juul schreef:Joh ga lekker speculeren over vanalles en nog wat. Feit is dat Daphne last van dr been heeft en dr moeder op dr werk is. Om watvoor reden dan ook, dat weten wij toch niet. Lijkt mij een vrij normale situatie.Nu nog een oplossing vinden..
nou vind ik niet vrij normaal, dat je moeder thuis is als jij vertrokken van de pijn thuis komt als 13-jarige en je moeder je dan gewoon laat zitten...
spuit12 schreef:of der moeder is zo makkelijk omdat ze vaak wat heeft en het meestal mee valt ....dat kan ook
mirgino schreef:@verootjoo
tuurlijk en dan je eigen kind laten verrekken
verootjoo schreef:je weet toch niet hoe zij er bij zit, en wat voor werk die moeder doet. Misschien is ze wel opgeroepen als spoedarts
zap schreef:verootjoo schreef:je weet toch niet hoe zij er bij zit, en wat voor werk die moeder doet. Misschien is ze wel opgeroepen als spoedarts
*ziet volgende topic al verschijnen: SPOED Dierenarts kon niet komen, omdat dochter naar de huisarts moet*
Nagoed, hopelijk valt het allemaal mee