Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Kendra schreef:'t Is wel opvallend dat mensen die er echt uit MOETEN er ook altijd uit komen, blijkbaar maakt het ook niet zo heul veul uit dat je blijft liggen.
moonfish13 schreef:http://www.megagadgets.nl/gadgets/flyin ... p-629.html
Ik zou echt strontsjaggerijnig worden van zo'n wekker...
Je moet dus je bed uit om dat dingetje te zoeken, die er op klikken en dan stopt dat kreng pas met loeien. (luchtalarmgeluid.)
Anders kan je dat ding dus gewoon niet uitzetten.
Utixo schreef:Die wake-up light lijkt me trouwens waanzinnig, net alsof je in de zomer wakker word. Maar ik vind het zo duur om te proberen. En dat ding heeft natuurlijk geen snooze.
MelanieB schreef:moonfish13 schreef:http://www.megagadgets.nl/gadgets/flyin ... p-629.html
Ik zou echt strontsjaggerijnig worden van zo'n wekker...
Je moet dus je bed uit om dat dingetje te zoeken, die er op klikken en dan stopt dat kreng pas met loeien. (luchtalarmgeluid.)
Anders kan je dat ding dus gewoon niet uitzetten.
Ooh...dit is echt wat voor mij
Al ben ik 4 uur aan't zoeken in die puinhoop in mn kamer
Anne_GTI schreef:Je kan je ook elke morgen wakker laten bellen.Ik ken ze die daar prima op functioneren.
Woogy schreef:LOL er zijn eigenlijk dramatisch veel langslapers...vraag me hoeveel mensen ook echt onrustig slapen en misschien hierdoor niet uitgerust wakker worden.
luf_horses schreef:ik heb echt 's ochtends die discipline niet om deruit te gaan, net zoals ik nu de discipline niet heb omdat gewoon optijd naar bed te gaan.
Ezumii schreef:Oh ik slaap niet onrustig hoor, wordt precies hetzelfde wakker als ik in slaap val.. Compleet in coma
Inujojo schreef:Wat bij mij vroeger best goed werkte was het "2 wekkers zetten". Eén normale en de ander als je nog maar een kwartiertje over hebt om er te komen. Mocht ik bij de eerste zoiets hebben van "naah, 10 minuutjes doen niemand kwaad" en ik dommelde weer weg, dan hoorde ik op een gegeven moment de wekker van "je moet er nú uit of je komt te laat" en dan was ik er ook in één keer uit.