Gezocht; het ultieme anti-snurk wondermiddel...

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Goof

Re: Gezocht; het ultieme anti-snurk wondermiddel...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-08 11:25

sundancer87 schreef:
Even een vraagje? Is ie zelf ook moe als ie wakker wordt?
.

Neuh, niet echt. Hij is overdag wel eens moe, maar dat is omdat hij ook een heel verkeerd dagritme heeft. Hij slaapt graag 's middags nog wel eens een uurtje op de bank, waardoor hij 's nachts weer minder moe is en vrij kort slaapt.

Wow Heene040, dat is wel heel erg. Wij hebben ook wel eens een nachtje apart geslapen, maar gelukkig niet permanent hoor!

_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 11:35

Dreeetje schreef:
Maar van het fluiten hoeft hij niet wakker te worden he Knipoog heeft iets te maken met de hoge toon .. haha .. Voelde me ook wel erg blond, lig je in bed te fluiten .. Bloos! en mannetje houd niet op met snurken .. nou ja dan maar een flinke por .. Vork

Als dat zo is, is misschien zo'n muggenstekker handig? Die verjaagd(of zou iig moeten Huilen van het lachen ) muggen met een langdurige hoge toon..

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 14:18

Rampnacht gehad Haha!
Doordat ik kiespijn heb slaap ik toch al niet zo goed, en dna net als je een beetje wegsuft draait meneer zich om en komt tegen me aan liggen (lees neemt me in de houdgreep in zijn slaap) en begint lekker knoerthard in mijn oor te snurken.. Clown
Por hem hem wakker, en na een kwartier begint het opnieuw, en hij vond het maar raar dat ik vanmorgen mijn bed niet uit te branden was... Clown
Aankomede nacht slaapt ie maar op de bank heb ik besloten Duivel
Laatst bijgewerkt door Zonnebloem op 13-12-08 14:38, in het totaal 1 keer bewerkt

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 14:30

voor de wakkerliggers : let eens op de ademhaling van de persoon naast je, als die af en toe ook stopt, anders gaat of wat dan ook is de kans groot dat het slaapapneu is. In begin nog niet zo erg maar het kan uiteindelijk behoorlijke consequenties hebben!

Mijn vader heeft dus slaapapneu en die viel op den duur letterlijk overal in slaap! soms gewoon op de bank midden in een gesprek, maar ook 2x in de auto, gelukkig was mijn ma erbij en is er niets gebeurd maar je wilt er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren! Sins het bij hem is vastgesteld slaapt hij met een masker waar lucht door geperst wordt om zijn ademweg vrij te houden, hij snurkt dus ook niet meer.

Dus als je toch wakker ligt, check ff

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-08 14:33

Daar let ik idd ook op, maar gelukkig is er van rare ademhaling geen sprake.

Balen zonnebloem, hihi, vannacht dus maar apart slapen?? kan je inhalen wat je vannacht gemist hebt hihi Haha!