Wat zie jij...

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mleen

Re: Wat zie jij...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 17:51

Als ik in de spiegel kijk zie ik mezelf Tong uitsteken

Ik zie mezelf als een stevige/forse meid (mogen best wel wat kilo's af). Een aantal sproeten/moedervlekjes in mijn gezicht die me niet storen. Verder lang bruin haar (eigen kleur) waar ik best wel trots op ben (het pluist eindelijk niet meer).
Het enige wat me eigenlijk echt aan mezelf stoort is mijn bouw. Ik heb al gelijnd en alles. Maar dit werkt gewoon niet. Dit is gewoon mijn bouw.

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 17:54

Ik zie een meisje met groene ogen en bruingeverft haar.
Vind mezelf wel iets te groot en ik stoor me erg aan mijn buik/vetkwabben aan de zijkant. Nagelbijten / Gniffelen De rest van mijn lichaam vind ik wel oke. Ja
Verder heb ik echt een hekel aan mijn sproeten. En mijn gebit kan ook wel beter.

Ik vind mezelf niet lelijk, maar ook absoluut niet knap.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 18:19

Klein meisje, met bruin haar dat vaak in een slordig staartje is gepropt, prima onderbenen, dikke buik & bovenbenen, onzeker, veel wallen, blauw/groene ogen. Verschrikkelijke tanden *Euhhl*
Zoiets. Clown

Lady_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 18:30

Op sommige momenten denk ik: Goh wat ben jij toch lelijk, te dikke bovenbenen, te kleine boezem, onzeker en dan lijkt het ook of in iedere dag dikker ben geworden.
En op andere momenten zie ik: Een normaal postuur, blonde haren, blauwe ogen, zelfverzekerd en dan vind ik mezelf ook mooi.
Dat verschilt per dag.
Andere zien mij vaak als een zelfverzekerd persoon, die schijt aan de wereld heeft en ontzettend veel lacht. Nouja ze moesten eens weten hoe ik daar zelf af&toe over denk Rolleyes Tong uitsteken
Net als andere vind ik mezelf niet echt super lelijk, maar ook niet ontzettend knap.

petsboem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 21:30

Soms zie ik een mollig meisje die klein is (niet mooi) en met lelijke knieën en een niet strakke buik en te dikke bovenbenen. En geen taille.
Maar een andere keer zie ik weer een meisje dat perfect in verhouding is en mooi slank met veel uitstraling.

Ik ben wel heel blij met mijn gezicht, ik schijn nogal veel uitstraling te hebben en heb ook wel best een mooi gezicht Bloos (hoge jukbeenderen, sprekende ogen en mooie wenkbrauwen en een hele goede huid).
Over het algemeen ben ik best onzeker maar soms ben ik ook wel blij met hoe ik er uit zie, als ik zo op school rondkijk weet ik dat ik niet moet zeuren en dat ik een van de mooieren ben zeg maar Bloos (ai dat klinkt best opschepperig.. Zo bedoel ik het in ieder geval niet Knipoog )

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 21:46

Ik zie.. iemand die zichzelf eindelijk begint te waarderen. Een ietwat mollige meid met lang, vol, donkerbruin haar, donkerbruine ogen met volle, donkere wenkbrauwen en wimpers.. een gezicht met veel sproeten wat best wat minder had mogen zijn, een mondje dat net iets te klein is door mn ietwat ronde hoofd en een neus die net iets te lang is maar die wel een mooie, gladde huid heeft..
Iemand die kuiltjes in de wangen krijgt als ze lacht en waar een prachtig gebit te voorschijn komt (daar ben ik héél trots op) en de jukbeenderen die mooi hoog opgetrokken zijn. Verder heb ik mezelf geaccepteerd, wat in mn puberteit erg lastig bleek te zijn Bloos maar dat ben ik gelukkig voorbij en ik zie mezelf de laatste jaren iedere dag weer meer stralen Lachen

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 23:26

ik zie:... een dik iemand,met dunner wordend haar,suf en bol gezicht,die absoluut geen zelfvertrouwen heeft.

ik kan er voor mezelf even weinig moois van maken,ik kijk dan ook liever niet in de spiegel

Lena01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 23:51

Een onzeker persoon, die zichzelf liever niet onder ogen ziet, verwaarloost haar, moe gezicht, wallen, gele tanden, veel te dik, te lang, maar met een goeie voorgevel voor m'n postuur.

Niki_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 23:55

Wat ik zie? Klein mollig meisje, bleek, met een rond gezicht, donkerbruin haar, bruine ogen, wipneus met een heleboel sproetjes en een big smile met een of twee scheve tanden! Haha! Ik zie iemand die gelukkig is.

Oliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 00:09

Uhm.. Ik zie iemand met lang bruin haar en fel blauwe ogen. Soms niet zo'n mooie huid in m'n gezicht. Wel rechte, witte tanden. Sommige dagen minder tevreden, maar meestal vind ik dat t er nog wel mee door kan.
Over t algemeen best tevreden, al hoewel er wel wat kilootjes af mochten...

Edit: foto

http://img.photobucket.com/albums/v614/ ... sklein.jpg
Laatst bijgewerkt door Oliver op 09-12-08 00:34, in het totaal 1 keer bewerkt

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 00:26

Wat ik zie...
*Klinkt misschien kapsones maar ben wel blij met me zelf.
Meid van 1,64 zou niet groter willen zijn maar ben ook niet klein precies goed.
Donker haar lang niet te dik niet tedun kan er alles mee kwa opsteken en doen.
Heb geen standaart kleur ogen groenachtig word altijd 80x aan gesproken wat heb jij mooie ogen. Rolleyes
Leuk compliment maar heb hem nu wel vaak zat gehoort. Huilen van het lachen
Slank figuur ik ben eigenlijk volgens de boeken iets te dun...
Maar het is niet dat je me ribben kan tellen vind het precies goed maar had niet dunner moeten zijn weeg nu 50 maar moet wel goed eten om op dat gewicht teblijven.
Dik zijn is niet alles maar te dun zijn ook niet hoor maar goed je moet er maar mee leren leven zeg ik dan maar. Haha!
Verder zou ik niks verandert willen hebben misschien een grotere bos hout voor de deur maar ook dat vind ik niet belangrijk ben te vrede met wat ik heb. Haha!

Ow ja me nagels ik ben fulltime nagelbijter vreselijk ik haat het echt heb al meerdere stop pogingen gedaan maar kan er niet van af blijven.
Ik ben nu sinds 2 dagen weer gestopt hoop dat ik het nu vol kan houden.
Maar enigste lelijke nu nog zijn me nagels.. Clown
Maar ja daar valt wat aan te doen maar dat is makkelijker gezegt dan gedaan. Clown

*Sorry bovenstaande klinkt echt kapsones. Bloos
Zag dat er op de eerste pagina om foto's werden gevraagt bij deze. Haha!

Heb lang haar maar hier net opgestoken. Knipoog
Afbeelding

LK_2312

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 21:53

Ik zie, ik zie.....
Wat jij niet ziet als je in de spiegel kijkt Tong uitsteken

Nee, ik zie een vrolijke meid van bijna 18, klein, niet te dik.. bruin haar (soms vervelend omdat het zo dik is), groene ogen.. als ik ff lach naar mezelf zie ik een supermooi gebit (met dank aan de ortho Lachen ) en ehm.. verder weet ik het niet Haha!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 00:41

In de spiegel zie ik een sportief gebouwde onbekende, Ben vrij slank, maar heb erg brede schouders en naar mijn mening te kleine borsten. Ik zie ook een heel klein meisje en hoe graag ik het ook wil, ik zie altijd een kind... Nooit een jonge vrouw... Terwijl ik onderhand toch echt 18 geworden ben... Scheve mond Dat vind ik dan wel zonde.

Andere mensen zien volgens mij ook eerder een kind van 15 als ze me niet kennen simpelweg omdat ik maar 1.50 ben. De feedback van klasgenoten was dat ik er uit zie als een lief persoon, maar wel iemand die flink kan happen als het er op aan komt. Andere zeiden dan weer "klein, maar zoek er geen ruzie mee". Iedereen ziet eigenlijk andere dingen. Dus ik denk niet dat iemand me écht kent.
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 10-12-08 00:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 00:47

Begin bij mijn tenen :
Wiebelachtig Clown
Normale benen, netjes in verhouding
Smalle buik goed bespierd Dromen
Voorgevel, kan er makkelijk overheen kijken, maar dat is niet zo erg, schud niet onder het paardrijden, athans niet zoveel dat het ergelijk word Ach gut .
Gezicht, prachtige onderlip, bovenlip.. heb ik die dan Ach gut Huilen neus, bah, maar die operatie komt deze zomervakantie Dromen
Leuke, stralende ogen,
haar, dat krijg ik nooit in model Vork

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 00:55

Ik zie af en toe een gelukkig iemand, iedereen zegt wat een mooie meid en dat is dan ook wel zo, dat weet ik onderhand wel.
Maar daaronder zit toch nog steeds een bedroefd iemand, die graag aan haar problemen wil werken maar niet weet hoe.

En met mijn goeie momenten heb ik nergens last van, ik heb dus echt 2 verschillende spiegels eentje die de buitenkant laat zien en een die me wat dieper laat kijken

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 01:10

bij mij hangt het inderdaad van mn bui af...

t ene moment kijk ik in de spiegel en intresseert het me niet
dag later kijk ik in de spiegel en erger ik me aan alles..
mn neus, dat ene plukje haar wat altijd pluist en overeind staat, mn 'lovehandles' , vind mn kont te dik, mn handen lelijk enz enz.

maar meestal als ik eens een keer optijd opsta, en WEL tijd heb om mn haar te doen, beetje make up op. dan voel ik me al 10x beter..
en denk ik: ik ben best knap vandaag.

edit: maar over het algemeen ben ik wel blij met hoe ik er uit zie..
ik heb alleen altijd al een tenger meisje willen zijn... maarja, dat gaat niet lukken Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door Zwitsal op 10-12-08 01:26, in het totaal 1 keer bewerkt

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 01:22

Ik zie een lang meisje, van 1.75
Met halflang, krullend donkerblond haar
Groen/blauwe ogen
Big nose Clown

Sportief
De ene dag heb ik echt schijt aan alles, de andere dag wat meer gekoest (bijv de ene dag sta ik als een gek te singstarren en zelfs de buren kunnen meegenieten, en de andere dag doe ik het zachtjes bang dat mn ouders het beneden horen Huilen van het lachen )

Zowat geen kuit...
Sterke armen
Normaal postuur
Redelijke voorgevel Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 18:08

Ik zie...
1.76m, blond krulhaar, blauwe ogen...
Niet dik/dun. Flinke (:=) voorgevel, lange slungel armen, sterke benen. Knipoog

Ik kan vréselijk in de put zitten, wat er maar weinig aan me zullen merken... Ik probeer ten alle tijden mezelf als de 'Positieve-ik' voor te doen....
Grappig, brutaal, nergens bang voor & overal voor in...
De 'Negatieve-ik' zullen er niet zo veel kennen; .. Onzeker, 'bang' voor wat er nog komen gaat, moe..
Wat betreft mijn vrienden ben ik een 'kat-uit-de-boom-kijker', ik zal altijd wat terughoudener zijn, maar als ik eenmaal iemand doorheb steek ik daar mijn hand voor in het vuur.... Ja Als iemand het verpest is het ook voor áltijd verpest, ik vertrouw niet zo snel mensen en dat vertrouwen is ook zo weer weg.... Mijn échte vrienden zullen ook áltijd op míj kunnen vertrouwen. Lachen
Ik ben niet bijzonder sportief, ik kies voor de makkelijke weg, maar als ik moeilijk moet doen om mijn doelen te bereiken is die moeilijke weg geen probleem... Ik heb duidelijk mijn ambities, wat ik wil bereiken.... Ja

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-08 18:17

Veel mensen zetten een masker op... (ik ook hoor)

Maar iedereen in dit topic, waarvan ik fotos heb kunnen zien, vind ik er niet verkeerd uit zien hoor! Waar een mens niet over kan klagen Lachen

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 18:21

Ik ben heel tevreden met mezelf, ik zie een meisje met mooi blond haar, alleen de uitgroei mag bijgewerkt worden haha. Ontzettend mooie blauwe ogen. 1 klein min puntje, ik ben ietsjes aangekomen, en ik heb een dubbele onderkin, dit is iets wat in de familie zit. Lachen

In mijn profiel staat een foto. Lachen

_Liez

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 18:23

Als ik in de spiegel kijk dan:
Zie ik iemand die eigelijk gewoon is, heb niet is van wat ik zeg dat is niet goed en hoop dat het zo blijft.

Ann_moi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 18:31

Ik zie in de spiegel een lange dunne meid, met wel een leuke vrolijke lach, maar met een te grote neus en te kleine ogen met brede stugge wenkbrauwen. Owja en mn haar zit ook nooit in model.. Knipoog

MandyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 18:41

idd best moeilijk dit!

Ik zie iemand met te kleine ogen en te veel onderkin.
verder ben ik redelijk te vreden met mn haar.
Lijf is goed in verhouding op mn te bredenheupen + "vetkwabbels" hoe ik het noem na Bloos .
en ik ben te klein.

verder ben ik wel tevreden Ja

net als meer mensen hier ligt het ook echt aan mn bui en/of ik bv een beetje ziekkig ben.. dan moet ik niet eens in de spiegel kijken want dan walg ik van me zelf Clown

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 18:44

Ook bij mij hangt het van mijn bui af. De laatste tijd ben ik even niet zo positief; dan zie ik een vrij klein meisje (1,63... Naar boven afgerond xD) met prima voeten/kuiten maar héle stevige bovenbenen/heupen en niet bepaald een platte buik. Vrij kleine voorgevel ook nog eens, maar dat trekt hopelijk nog bij...
Ben wel blij met mijn haar (blond, tot op 'm middel) en ogen (fel blauw) en heb opzich weinig tegen mijn gezicht, hoewel het wel erg vervelend is dat ik zoveel last heb van puistjes maar dat komt door de leeftijd Clown

Ik heb een tijd achter de rug waarin ik mezelf vreselijk vond, vanwege mijn postuur. Heb daar toen wel hulp voor gezocht bij een soort van diëtiste en ben nu wel meer tevreden met wat ik zie. Maar af en toe... Knipoog

rensju

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 18:45

Grappig dit:) Als je leest wat diegene zegt, stel je je iets voor.. en dan zie je de foto, is het heel anders:P

Ik zie een meisje, 1.72 lang, sportief gebouwd, soms sneu, soms zelfverzekerd.
Positief: gespierde bouw, niet dik.
Negatief: korte wimpers, wilde wel voller haar met slagen:P, grote mannenhanden, wat korte/stevigere benen, smal gezicht, kan kwaad/arrogant kijken terwijl ik adt niet door heb..

Voor de rest nix te klagen:)

oja foto(beetje gek hoofd):
http://album.partyflock.nl/56448979.jpg?nocache;13860412