Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maargoed ik heb iig een vaste behandelaar en 19 december krijg ik het behandelplan te horen... Nathalie schreef:Ik begrijp wat je bedoelt. Tijdens mijn opname heb ik 1 moment gehad waar ik ook zoveel kracht kon vinden om mezelf 'een schop onder de kont' te geven. Maar die kracht zakt telkens weer af na een paar 'tegenslagen'.
Dat ik echt begon te merken dat het niet goed ging kwam rond april dit jaar.. Maar als ik terug ga denken, ik ben daar al eens flink overspannen/oververmoeid geweest, en volgens mijn vriend was ik daar de laatste maanden ook niet echt meer te genieten. Maar die dingen heb ik zelf niet gemerkt. Mijn vriend zegt ook dat ik voor mijn opname echt vervelende dingen deed/zei (reacties enzo) maar daar kan ik me nu ook niets van herinneren.. Dus dat is moeilijk te zeggen.
Probeer te kijken naar alle dingen die je op dit moment al bereikt hebt, punten die laten blijken dat je sterk bent en kunt vechten tegen alle ellende waar je op dit moment zit! Ik wil je echt heel veel kracht toewensen voor de komende tijd! 

Behalve als er iemand thuis is die iets met me wil doen.. Maar als ik alleen ben dan kom ik mijn bed niet uit. Gelukkig heeft mijn vader nu vakantie en mijn eigen appartement is bijna klaar dus daar heb ik zometeen een hoop te poetsen enzo. 
Laar schreef:Zonnetje, ik geloof dat je niet goed gelezen hebt in het topic! Nathalie verteld namenlijk dat het met haar en haar vriend gewoon nog goed gaat, en dat dat niet de oorzaak van haar problemen is
Of ik begrijp je bericht verkeerd!
, ik had het gewoon nog 'toevallig' over haar, dus maw dat ik aan haar dacht en niet dat ze zelf zulke problemen had.