Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Babel schreef:Citaat:Precies er is een moment geweest waarop IEDEREEN van 18 jaar en ouder een formulier thuis gestuurd heeft gekregen, maar al die mensen zijn te lui geweest om wat vakjes aan te kruizen en dat ding op de post terug te doen.
En dat geldt dan voor zowel de JA als de NEE mensen[/
En dat vind ik dus alle mensen over 1 kam scheren... Want er zijn volgens mij genoeg mensen zoals ik die het gewoon niet weten! Ik zou wel willen maar... vul je eigen persoonlijke reden in. En definitief nee zeggen als je er nog over twijfelt doe je ook niet dus denk je er nog over na. En zakt het soms inderdaad weg maar door dit soort dingen die er weer aandacht voor creeeren denk je er weer aan.
Ik ben dus niet te lui geweest om een vakje aan te kruisen! Ik wil een wel overwogen keuze maken en daar gaat tijd over heen.
Equidea schreef:stel nou eens dat je het geld nodig hebt (elke cent is er 1), dan heb je bijna geen keuze..
Belachelijk...
Shadow0 schreef:Groot gelijk. Een zorgverzekering die actief probeert iets te ondernemen voor zieke mensen moet je vooral niet hebben.
SamSter schreef:Ik vind het een goed idee van ze, Maar vind ik wel dat het voor iedereen gewoon vrijekeus moet blijven.
Nu sluit je de mensen die geen donor willen zijn/worden buiten.
Volgens mij was het al eerder genoemd hier geef gewoon mensen die hun keus aangeven en met zich meedragen ookal is deze goed of niet een eenmalige bonus ofzo.
Zo hoeft de familie e.d. later niet voor deze beslissing te staan en is het duidelijk voor iedereen.
Ik wil het zelf niet omdat ik graag na mijn dood met rust gelaten wil worden en me graf in wil hoe ik was met alles dr op en dr aan.
iedereen zn eigen mening en ik heb wel echt oprecht respect voor mensen die wel donor willen zijn!