sauna

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: sauna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 11:41

Volgens mij zijn er ook veel jongens die het niet echt "stoer" vinden... Die zullen niet zo gauw tegen hun vrienden zeggen dat ze naar de sauna zijn geweest Clown

Yorghos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 11:42

Ik vond de eerste keer sauna ook doodeng, hoor. Ik ging met een vriendin die vaker ging en ze had me overgehaald om op een koude winteravond lekker naar de sauna te gaan...
En ik moet zeggen: ik vond het heerlijk! De eerst ongemakkelijke momenten waren zo voorbij. Er lopen zoveel verschillende mensen rond en ik heb me werkelijk geen moment bekeken gevoeld.
Ik was helemaal heerlijk ontspannen na die avond!

Nu is het alweer een poosje geleden dat ik ben geweest, en door een neusoperatie mag ik voorlopig ook nog niet. Maar als ik weer groen licht krijg, dan ga ik zeker weer eens.
Ik voel me altijd zo heerlijk ontspannen, schoon en fris na een sauna uitstapje!

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 11:49

Ik ben geweest in Weerterbergen,het was na een bepaalde tijd dus het was goedkoop.Ik ben vaker geweest en kon altijd goed tegen de warmte, deze keer dus niet.Het erge was dat ik alleen daar was,ik werd helemaal naar en dreigde onderuit te gaan.Ik was echt bang,voor hetzelfde geld gebeurde dat in de sauna en wordt je na een paar uur pas gevonden.Ik liep voorzichtig richting het zwembad en voelde me langzaam beter worden.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 12:41

gebruiken jullie trouwens optimel zeggels voor gratis toegang voor 2e presoon, arrangementen e.d? Wij hebben de gratis toegang al best vaak gebruikt, best lekker! Lachen scheelt toch gauw iets meer dan 20 euro!

Barco

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 12:51

nee eigenlijk niet. Daar zijn we een beetje te lui voor om daarvoor te sparen.
Daarentegen doen wij wel altijd een klein sauna arrangement. Dat scheelt ook wel geld.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 12:52

je kan via marktplaats ook vaak zegels kopen Lachen meestal vrage ze een euro per stuk en een postzegel dus ben je 4,35 kwijt ofzo? Scheelt toch weer 15 euro Lachen

Yorghos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 12:53

Ik gebruik geen optimel, dus dat is niks. Via MP zou dan al handiger zijn Lachen
Kun je die zegels op meer plaatsen inwisselen?

Barco

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 12:55

veel te omslachtig chantal.... Ja het is dubbel, ik weet het, maar nee. als ik er moeite voor moet doen....

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 12:56

kweet niet, tis zo gedaan Tong uitsteken als je vaker gaat, als je er een stuk of 10 besteld.. ze komen toch via de post. je hoeft alleen wat geld over te maken Lachen scheelt toch weer wat. En ach, tis mss ook omdat ik alleen maar van mijn afwas baantje leef en voor de rest nog studeer, dan probere we t toch zo goeiekoop mogelijk te houde Tong uitsteken dna is 80 euro wel zat voor 2 Lachen en dat lukt ook aardig met zo'n bon Lachen

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 12:57

Steefjevos schreef:
Dat denk ik ook elke keer, maar het blijft toch nog een drempel! Zouden weook niet vreemd worden aangekeken omdat we nog vrij jong zijn?
Ik 19, hij 20. Ik hoop van niet, want het lijkt me toch erg lekker. Tot nu toe heb ik alleen nog maar 's een keer een Turks stoombad genomen, heel anders, maar ook erg lekker!
Nee joh helemaal niet. Mijn vriend en ik zijn allebei 20 en we worden niet vaag aangekeken ofzo.

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 12:58

Wij hebben er heerlijk een op zolder staan, hoef er niet voor weg *LOL*

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 12:59

Waar gaan jullie altijd naar de sauna? Hebben jullie nog tips rond omgeving eindhoven? Geldrop ben k al geweest, en prinsenjacht in ehv.. met de bus zou makkelijk zijn, en anders fietsbaar Tong uitsteken

Barco

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 12:59

ChantalSmook schreef:
kweet niet, tis zo gedaan Tong uitsteken als je vaker gaat, als je er een stuk of 10 besteld.. ze komen toch via de post. je hoeft alleen wat geld over te maken Lachen scheelt toch weer wat. En ach, tis mss ook omdat ik alleen maar van mijn afwas baantje leef en voor de rest nog studeer, dan probere we t toch zo goeiekoop mogelijk te houde Tong uitsteken dna is 80 euro wel zat voor 2 Lachen en dat lukt ook aardig met zo'n bon Lachen

Ik zie het altijd zo: wij gaan altijd maar een avondje. en dan zien we het ook als een avondje uit zoals je normaal uit eten gaat. Voor een etentje ben je ook ong 75 euro kwijt. En met een klein sauna arrangement ook. Dus spelen we quitte.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 13:00

Ezumii schreef:
Wij hebben er heerlijk een op zolder staan, hoef er niet voor weg *LOL*

hmmm dat zou ikdan weer niks vinden.. juist alles om de sauna's heen is lekker.. de sfeer, t relaxe, alles wordt voor jegedaan ( koken ed.) en net als bubbelbade/ zwembade/ zoutbade etc. dat hoort er echt bij Bloos

SisLeoneJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 13:00

ChantalSmook schreef:
gebruiken jullie trouwens optimel zeggels voor gratis toegang voor 2e presoon, arrangementen e.d? Wij hebben de gratis toegang al best vaak gebruikt, best lekker! Lachen scheelt toch gauw iets meer dan 20 euro!

ja doe ik ook. en regelmatig zitten er in de lokale krant actiebonnen voor sauna in de buurt...

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 13:01

ChantalSmook schreef:
Waar gaan jullie altijd naar de sauna? Hebben jullie nog tips rond omgeving eindhoven? Geldrop ben k al geweest, en prinsenjacht in ehv.. met de bus zou makkelijk zijn, en anders fietsbaar Tong uitsteken
Nouja ik ben nog nooit in Geldrop geweest want mijn vriend woont daar en dat wil ie niet. Verder kun je naar Arcen gaan (Limburg) daar gaan wij eigenlijk altijd heen. Dat is echt een super fijne sauna (ook citroen etc jummmieee Haha!).

Kimberleij

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 13:01

hier nog een sauna fan

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 14:36

ManonR_ schreef:
Dat is echt een super fijne sauna (ook citroen etc jummmieee Haha!).

Citroen? Wat moet ik me daar bij voorstellen?

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 15:04

Nou dan heb je sauna met citroengeur. Net zoals je bijvoorbeeld alpensauna hebt.

Rana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 15:11

alle geurtjes beter dan zweet haha

Maron

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 15:21

tis echt heerlijk om te gaan, ga altijd met mijn vriendje.
hebben jullie wel eens gehad dat je een bekende tegen kwam? bijv collega of familie? ik nog niet en liever ook niet, voel me dan denk ik toch wel een beetje te naakt voor op dat moment

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 15:31

ja ik toevallig de vorige keer Tong uitsteken de moeder van een vriendinnetje Tong uitsteken best wel raar, maar opzich vond ik t niet erg dat we elkaar naakt zage maar wel dat ze mn vriend zag haha

Maron

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 15:50

hahaha ja idd je bent op zo`n moment toch wel kwetsbaar voor me gevoel dan,..... grappig tegen over vreemdem absoluut niet

Steefjevos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 17:22

Nou mensen, jullie gaan me dan tóch overhalen! Het klinkt goed! En ach, ik durf me ook in mn blootje aan mn vriend te tonen dus waarom ook niet aan mensen die er misschien nie zo goed behouden uit zien?

Citaat:
leeftijd is een soort van niet belangrijk in de sauna Lachen Lachen

ik scheer me altijd............ dus ik loop daar haarloos rond........ ik en nog 110 anderen, en 110 anderen die zich niet scheren........... daarbij vrouwen met haren tot hun knieen.....

en je ziet het niet, het is niet intressant........ echt...... mensen kijken niet naar elkaar........ ook niet gebaseerd op leeftijd, gewicht, lichaamsbeharing of wat dan ook Lachen Lachen

je bent daar niet om op te vallen, iedereen is daar om te relaxen........

Mooi hoor!
Nu nog een goede uitzoeken en dat van die spaarzegels is ook een goede! Want prijzig vind ik het wel, maar het is wel 's wat leuker dan altijd uit eten gaan bij een verjaardag/zoveel jaar samen. Weer 's wat nieuws.
Weet iemand er één in de buurt van het Gooi? Ik woon in Laren...
Als ik gegaan ben, laat ik wel weten wat ik ervan vond!
Ik ben helemaal gek op van die welness-dingen (massages, stoombaden, zwembaden etc etc etc) dus ik zal een sauna ook wel prettig vinden Lachen
Alleen had ik ergens ook gelezen dat je als je de eerste keer gaat, er één moet uitkiezen die niet zo heet is ofzo? Of is dat onzin?

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 17:32

Steefjevos schreef:
En ach, ik durf me ook in mn blootje aan mn vriend te tonen dus waarom ook niet aan mensen die er misschien nie zo goed behouden uit zien?

Ik zou die gedachte even loslaten. Het gaat er in de sauna nou juist echt helemaal niet om hoe je eruit ziet. Je ziet elkaar wel maar het geen competitie wie er het mooiste uitziet. Je komt er om te relaxen meer niet.