Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Steefjevos schreef:Nee joh helemaal niet. Mijn vriend en ik zijn allebei 20 en we worden niet vaag aangekeken ofzo.Dat denk ik ook elke keer, maar het blijft toch nog een drempel! Zouden weook niet vreemd worden aangekeken omdat we nog vrij jong zijn?
Ik 19, hij 20. Ik hoop van niet, want het lijkt me toch erg lekker. Tot nu toe heb ik alleen nog maar 's een keer een Turks stoombad genomen, heel anders, maar ook erg lekker!
ChantalSmook schreef:kweet niet, tis zo gedaanals je vaker gaat, als je er een stuk of 10 besteld.. ze komen toch via de post. je hoeft alleen wat geld over te maken
scheelt toch weer wat. En ach, tis mss ook omdat ik alleen maar van mijn afwas baantje leef en voor de rest nog studeer, dan probere we t toch zo goeiekoop mogelijk te houde
dna is 80 euro wel zat voor 2
en dat lukt ook aardig met zo'n bon
Ezumii schreef:Wij hebben er heerlijk een op zolder staan, hoef er niet voor weg
ChantalSmook schreef:gebruiken jullie trouwens optimel zeggels voor gratis toegang voor 2e presoon, arrangementen e.d? Wij hebben de gratis toegang al best vaak gebruikt, best lekker!scheelt toch gauw iets meer dan 20 euro!
ChantalSmook schreef:Nouja ik ben nog nooit in Geldrop geweest want mijn vriend woont daar en dat wil ie niet. Verder kun je naar Arcen gaan (Limburg) daar gaan wij eigenlijk altijd heen. Dat is echt een super fijne sauna (ook citroen etc jummmieeeWaar gaan jullie altijd naar de sauna? Hebben jullie nog tips rond omgeving eindhoven? Geldrop ben k al geweest, en prinsenjacht in ehv.. met de bus zou makkelijk zijn, en anders fietsbaar
ManonR_ schreef:Dat is echt een super fijne sauna (ook citroen etc jummmieee).
Citaat:leeftijd is een soort van niet belangrijk in de sauna Lachen Lachen
ik scheer me altijd............ dus ik loop daar haarloos rond........ ik en nog 110 anderen, en 110 anderen die zich niet scheren........... daarbij vrouwen met haren tot hun knieen.....
en je ziet het niet, het is niet intressant........ echt...... mensen kijken niet naar elkaar........ ook niet gebaseerd op leeftijd, gewicht, lichaamsbeharing of wat dan ook Lachen Lachen
je bent daar niet om op te vallen, iedereen is daar om te relaxen........
Steefjevos schreef:En ach, ik durf me ook in mn blootje aan mn vriend te tonen dus waarom ook niet aan mensen die er misschien nie zo goed behouden uit zien?