Ik doe veel te lang over 'dagdromen' en genieten van m'n warme zachte bedje. Soms krijg ik een geniaal idee en pak ik opeens het schrift erbij dat standaard naast m'n bed ligt voor dit soort momenten als een bepaalde droomidee zo lekker schrijft...
2/3 uur Vanaf me 9ste kreeg ik er last van. gelukkig heb ik nooit zoveel slaap nodig, lig dan ook pas om 23/24 uur in bed. Er zijn trouwens uitzonderingen dan lig ik binnen een half uurtje al te pitten
Maar heb het vaak ook erg druk en maak lange dagen. Maar ik heb er geen problemen mee.. heerlijk. De gedachte te kunnen gaan slapen. Ik slaap ook zo door. Lig nooit wakker (tenzij ik ziek ben..)
Maar met max. 7u slaap per nacht wil je savonds ook wel graag slapen
Laatst bijgewerkt door Allejandro op 23-11-08 21:05, in het totaal 1 keer bewerkt
ik ben meestal binnen 15 minuten tot 30 minuten weg. vind het altijd heerlijk om gewoon mjah.. te liggen zeg maar wel is het zo.. als ik veel stress heb, dat ik dan slecht doorslaap, vaak wakker worden en dan duurt het steeds 5 minuten tot ik weer in slaap val. als dit een keer of 8/9 gebeurt s'nachts, ben ik s'ochtends wel vaak moe. godzijdank weinig last van echte stressmomenten, dus dit maak ik misschien eens per 2/3 maanden een nacht mee!
Als ik nergens aan denk behalve slapen duurt het hooguit 3O minuten, en als ik ergens aan ga denken kan het echt uren duren. Overlaatst nog gehad, dat ik na 4u eigenlijk nog niet sliep.
Als ik lig ben ik ook gelijk vertrokken. Ben de laatste tijd heel erg moe. Maakt niet uit of nu 6 uurtjes slaap of 12, ik ben en blijf moe.. ´Is sinds een maandje of 3´ Voorheen duurde het wel een uur voordat ik in slaap kon komen en was ook nooit echt moe.
2 a 3 minuten (ja serieus) dan begint mijn rem-slaap maar daar word ik nog weleens ruw wakker gemaakt (vallen in slaap oid) maar ook daarna val ik weer na een paar seconden weg.
Ik moet eerst 20 min. lezen ongeveer. Dan ben ik meestal wel moe genoeg om binnen een half uurtje te slapen. Soms lees ik iets langer, want als ik te weinig moe gevoel heb dan kan het nog wel een paar uur duren en van lezen word ik lekker snel moe.