Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Elke87 schreef:Hallo,
Ik moet het toch even kwijt en misschien zijn er mensen die zichzelf hier ook wel in herkennen..
Ik ben echt ontzettend bang om over te geven en daardoor ook heel erg bang om andere mensen zien over te geven..
Vandaag was ik super misselijk (komt gelukkig niet vaak voor).. En dan lig ik op de bank met mn hard in mn keel van angst te hopen dat ik niet hoef over te geven..
Ik heb dit 7 jaar kunnen volhouden tot vandaag.. Zo verschrikkelijk.. Gelukkig is het moment zelf snel voorbij en voel ik me daarna weer wat beter.. Maar het gevoel vooraf..
loez schreef:Het is net als of ik dit geschreven heb. Ik heb tot voor kort ruim 7 jaar niet over kunnen geven. Omdat ik dit net als jij tegenhield. Tot ik ook op de bank lag met ontzettende buikpijn en overgeefneigingen. Ik heb toen me vinger in me keel geduwd en heb ''gedwongen'' overgegeven. Helaas foute boel, bleef elke dag 2 tot soms 3x aan het overgeven en dat bijna 2 maanden lang. Totdat ik elke keer ff een paracetamol pakte zogauw als ik er last van kreeg. Nu alweer niet over hoeven geven. Probeer niet zo te denken van oh heb buikpijn, ik weet dat als ik overgeef dat het weg is. Dit heb ik dus wel gedaan en dan ga je als je niet snel genoeg ermee ophoudt de foute kant uit. Succes ermee en mijn pmbox staat open.
Zonnebloem schreef: