Rianneke schreef:Mijn vriend wilde vorige keer met Sickesz een dagje meelopen maar toen was haar praktijk dicht.
Moet zeggen dat ik wel met een scheef oog kijk naar het feit dat zij zegt dat ze psychoses weg kan manipuleren...
Maarja ik weet ook niet hoe of wat
Dat blijkt te komen doordat veel psychische problemen o.a. kunnen komen door vastzittende zenuwen. Maar eerlijk gezegd vind ik dat ook een beetje apart. Maar voor mijn rug heeft het iig 100% geholpen

Rianneke schreef:Colorado schreef:Kraken, omg. Alles wat ik daar ooit over heb gehoord is niet goed. Het kan vanalles behoorlijk beschadigen en het zijn vaak heel veel behandelingen.
gek dat ik zulke dingen vaak hoor over de mauele therapeuten![]()
mijn moeder heeft trouwens bij mauele therapie zeer slechte ervaringen gehad en die kwam daar dus slechter van terug als dat ze heen gingwerkelijk gewoon blauwe plekken van het getrek en gesjor (ze krijgt wel snel blauwe plekken) en na bij de chiropractor geweest te zijn loopt ze weer als een kiviet en had ze totaal geen last van de behandelingen.
ik denk dat iedere soort therapie zijn soort patienten heeft... is het een spierprobleem ben je goed af bij de fysio, heb je echt dingen die scheef staan ben je beter af bij een chiropractor. daar tussen in zit de manuele therapie naar mijn mening.
maar wat ik wel jammer vind is dat veel mensen niet weten hoe een chiropractor precies werkt...
Haha

Ik denk dat iedereen zijn eigen ervaringen heeft idd. Iedereen heeft natuurlijk ook andere problemen, en een andere behandelaar(ik zeg niet dat die van je moeder slecht is, maar het zou natuurlijk kunnen)
Blauwe plekken kan ik me trouwens wel voorstellen, vooral als je je niet goed ontspant kan het soms best hardhandig gaan.
Mij is trouwens wel verteld dat je tijdens de behandelperiode soms meer last kan hebben dan ervoor, doordat je lichaam natuurlijk moet wennen aan de veranderingen. Ze zeiden ook dat het kan dat je een paar maanden na de laatste behandeling pas wat kan gaan merken. Dat was dus ook zo bij mijn ouders en opa en oma. Ik heb eigenlijk nooit last gehad, ja tot een uurtje na de behandeling