Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
jennalove schreef:mijn man heeft zich drie jaar geleden laten helpen hieraan,helaas helpt het bij hem niks.
even offtopic:hebben jullie nog tips
waardoor hij vrijer kan ademen,want hij loopt steeds met verstopte neus en is zowat verslaafd aan neusspray.
Kiimberly_ schreef:Nou ook ik heb dat afgelopen donderdag laten doen.
had ook een scheef tussenschot en ze hebben mijn neusvleugels verstevigt.
ze zijn er 3 uur mee bezig geweest.
De operatie is mij tot nu toe zeker mee gevallen, heb geen pijn gehad alleen die tampons jaa.. dat was zeer onprettig.die gingen er trouwens de volgende ochtend uit!
mijn ogen zijn nu bijna niet blauw/paars/geel meer en moet morgen terug voor controle.
wel zitten er een soort plaatjes en stukjes huid ofzo? die ik niet helemaal kan plaatsen en me verder ook niks over verteld is.
dat belemmerd nu het ademen een beetje..
Yorghos schreef:Mijn plaatjes zijn eruit, hoor.
En dit is het eerste deel van de ingreep dat me echt is tegengevallen... De plaatjes zaten aan weerszijden van het tussenschotje, met 1 hechting vast die door het tussenschotje liep. Je zou denken: knip de hechting door, trek die eruit en pak de plaatjes eruit.
Nou ja, dat gebeurde ook wel alleen zat de hechting al wat vergroeid en zat er ook flinke korstvorming rondom de plaatjes, ondanks het spoelen met zout water.
Dus het verwijderen was even heel akelig.
Maar wederom, toen ze eruit waren en mijn neus was uitgezogen, werd ik bijna high van de hoeveelheid lucht die door mijn neus kon. Heerlijk! Wat een enorm verschil!