Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Pollewoppy schreef:Ik heb momenteel vooral last van mijn heup / lies
evanescence schreef:lovey_ou schreef:Ik ging net google en toen zag ik dat er ook corsetten waren tegen scolioses. Heeft iemand daar ervaring mee?
Het lijkt mij opzich wel wat. Want elke dag rugpijn is ook niks
Je hebt een pb.
Mijn rug ziet er zo uit.
Vandaar dat het niet helemaal recht is bij mij..
lovey_ou schreef:Ik ging net google en toen zag ik dat er ook corsetten waren tegen scolioses. Heeft iemand daar ervaring mee?
Het lijkt mij opzich wel wat. Want elke dag rugpijn is ook niks
evanescence schreef:Je hebt een pb.
Mijn rug ziet er zo uit.
Vandaar dat het niet helemaal recht is bij mij..
Rianneke schreef:oei jou verhaal klinkt heel bekend in mijn oren! zo was het bij mij ook tot ik uiteindelijk bijna niet meer kon lopen zonder gruwelijk veel pijn. (benen waren ook ongelijk)
bij mij bleek mijn heup ontzettend scheef te staan en dit is nog steeds een punt wat de chiropractor blijft behandelen als ik er ben.
bij mij knakt mijn heup nog regelmatig als ik bijv zit en iets ga verzitten of als ik opsta...
ik zou als ik jou was dan opnieuw terug gaan naar diegene die jou heeft behandelt. het kan goed zijn dat er weer wat scheef staat en je meerdere malen voor hetzelfde terug moet gaan omdat je spieren nog niet sterk genoeg zijn om het zelf op hun plekje te houden
blensink schreef:Van mijn 15de tot aan mijn 30ste kon ik niet buiten pijnstillers.
Heb toendertijd krakers, fysio, manuela theraphie gehad maar niets leek te helpen.
Tegenwoordig heb ik gelukkig weinig last van mijn rug, ook niet met paardrijden.
Marloe_ schreef:Mariska32 @ Ik ben nu bijna 18 dus ik zal niet meer super veel groeien denk ik.. Hoe hebben ze het uiteindelijk opgelost bij jou dan ?
Marrke schreef:Hier ben ik dus ook bang voor.. Heb nu best regelmatig last van mijn rug en heb eccht soms momenten dat ik echt niet weet waar ik er mee heen moet.. Is het bij jou uiteindelijk vanzelf over gegaan?