Nou ik heb mijn voet op dit moment in het gips omdat die overbelast was en zal idd rustig moeten starten maar ik hoef gelukkig niet zoals vorig jaar nog te revalideren. Vorig jaar heb ik ruim 8 weken moet revalideren en toen weer steeds meer mogen doen, maar was blijkbaar toch nog te snel volgens de dokter.
Sinds vorige week maandag ben ik van mijn gips af! Had mijn enkel gebroken met voetballen.. Daarna nog een week met school naar Praag geweest. Ik had toen nog drukverband en kon dus niet lopen, dus moest in een rolstoel.. Nu is het er eindelijk weer vanaf Het is nog wel heel erg stijf, maar heb gister weer voor het eerst paardgereden (auw ) en vanavond ga ik wandelen/stukje hardlopen.
zit helaas vaak in het gips me knieschijf gaat vaak uit de kom kunnen ze halaas niks aan doen dan alleen maar 8 weken gips gelukkig loop ik nu al weer 5 weken zonder.
Heb vorig jaar augustus tot ongeveer half Oktober denk ik in het gips gezeten.. Wegens een ongeluk met het paard gehad, wat ik recht in m'n rug heb gehad! En daarbij m'n kuitbeenbotje heb gebroken (Been)
Agh een gebroken arm of been valt nog wel mee.. ik heb een paar jaar geleden beide sleutelbenen gebruiken. toen kon echt niks meer! Ik moest geholpen worden met eten, douche, aankleden en zelf naar toilet gaan. Gelukkig knapte het snel op en kon ik na ruim een week alweer (met veel moeite) zelf m'n broek ophijsen.
Ik vind niet dat je dat zo kan zeggen.. Alsof een gebroken arm of been niks is.. Daar heb je ook echt last van hoor Al snap ik wel dat dat wat jij had heel erg vervelend was! Vind alleen niet dat je over die andere dingen mag oordelen dan .
Nou ik vind een gebroken been niet meevallen. gebroken arm is iets gemakkelijker. Is mijn mening. Ik had in het begin allebei stuk en linkerbovenbeen en linkerpols. De pols is weer helemaal betr en mijn been lijkt op de goede weg. Blits Nouvel paars gips, had ik ook om mijn pols.
Het is alleen ontzettend stijf en moet nog drie weken rustig aan doen, ze waren zelfs aan het overleggen of die nog terug moest in het gips, dan was ik waarschijnlijk gek geworden.
Sterkte voor diegenen die nog een hele poos moeten.