Gekleurde lenzen.

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Nickytje

Re: Gekleurde lenzen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 12:41

Om je even een idee te geven hoe het eruit ziet: hier enkele foto's waar ik kleurlenzen in heb Lachen

http://img118.imageshack.us/my.php?image=piercingnikkiog3.jpg (dit zijn de freshlook colorblends)
http://img47.imageshack.us/my.php?image=lenzenqg8.jpg (deze zijn best freaky, ik weet niet meer precies welk merk, maar komen ook vd site)
http://img49.imageshack.us/my.php?image=wintermx4.jpg (deze lenzen zijn niet zozeer kleurlenzen, ze geven zo'n bepaalde 'shimmer' aan je ogen)
http://img49.imageshack.us/my.php?image=poisonbu6.jpg (en de slangenogen voor de liefhebbers Haha!)

Als je pupillen klein zijn, kan je bij kleurlenzen altijd een klein randje van je eigen oogkleur zien.
Laatst bijgewerkt door Nickytje op 08-11-08 12:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 12:42

Ja dat ze dan niet helemaal precies voor je lens zitten oke, maar dat ze gaan draaien en weet ik veel wat allemaal dat vind ik raar Clown

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 12:44

is het ook, daarom draag ik een bril Huilen van het lachen

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 12:46

Ik heb wel eens gele kleurlenzen gehad en bruine naar school. Het is toen niemand opgevallen dat ik gister nog blauwe ogen had en vandaag bruine. Haha!

Sunrise

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-08 12:47

net zei iemand wel tegen me ;
dus je wilt dat jongens vallen op iets dat niet bestaat ?

dus dat heeft me wel aan het denken gezet ROFL

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 12:49

ik heb voor mijn gewone lenzen zuignapjes.. die zet ik op de lens en dan trek ik hem zo van mijn oog af Ja

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 16:54

Kimm__ schreef:
net zei iemand wel tegen me ;
dus je wilt dat jongens vallen op iets dat niet bestaat ?

dus dat heeft me wel aan het denken gezet ROFL

wil je kleurlenzen omdat je blauwe ogen mooi vind en denkt daarmee meer kans mee kan maken?
ogen zijn alleen mooi wanneer ze spreken, en kleurlenzen doen dat niet..

silvana84

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 17:39

Ik heb ook kleur lenzen gehad, bruin. Was heel leuk en raar gezicht omdat ik behoorlijk blond ben.

Let wel op met de kwaliteit zeker omdat je zelf bruine ogen hebt, bij sommige soorten lenzen zie je nog duidelijk je eigen kleur.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 17:46

dees_daan schreef:
ik heb voor mijn gewone lenzen zuignapjes.. die zet ik op de lens en dan trek ik hem zo van mijn oog af Ja

Dat hoef ik niet meer nadat ik m'n zus dat zuignapje per ongeluk naast haar lens op haar oogbol parkeerde *brrr*

Ik heb zelf lichtblauwe ogen en zwart haar (eigenlijk bruin van mezelf Clown ) dus vind het al een prima combi. Wel wilde ik bruine lenzen (met sterkte), maar die waren er toen alleen in de kleur 'hazel' of je moest skilenzen nemen waarbij je dus ook alles ziet als door een zonnebril. De hazel bevielen me niet zo, de kleur was meer oranje en zeer regelmatig zag ik de kleur voorbij komen en zat ik constant te knipperen.

Ik vind het iig geen aanrader, maar voor een keertje best leuk Ja

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 17:47

Ik heb ze ook gehad, op sterkte. Tis in het begin wel effe wennen, want als de lens niet helemaal goed zit, kijk je dus tegen die gekleurde ring aan. Maar een lens schuift vrijwel direct naar de goede plek terug, dus dat duurt niet zo lang.
Toch is het wel wennen Knipoog.

Overigens zou ik ze niet dagelijks gaan dragen, zo goed zijn lenzen niet voor je ogen.

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 20:39

Waarom zou je niet dagelijks lenzen dragen? Lachen

chanora

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 20:42

sommige hebben alleen lenzen omdat ze een andere kleur ogen willen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 20:44

Quellian schreef:
dees_daan schreef:

Dat hoef ik niet meer nadat ik m'n zus dat zuignapje per ongeluk naast haar lens op haar oogbol parkeerde *brrr*

Ik heb zelf lichtblauwe ogen en zwart haar (eigenlijk bruin van mezelf Clown ) dus vind het al een prima combi. Wel wilde ik bruine lenzen (met sterkte), maar die waren er toen alleen in de kleur 'hazel' of je moest skilenzen nemen waarbij je dus ook alles ziet als door een zonnebril. De hazel bevielen me niet zo, de kleur was meer oranje en zeer regelmatig zag ik de kleur voorbij komen en zat ik constant te knipperen.

Ik vind het iig geen aanrader, maar voor een keertje best leuk Ja

dat heb ik ook wel eens gehad, je schuift een beetje, voorzichtig de nagel er onder, en ik heb hem er af, vind het ideaal Ja

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 20:44

Wel voorzichtig met je nagel he Knipoog Je lenzen scheuren snel of je snijdt ze kapot met je nagel. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 20:46

Magnummm schreef:
Wel voorzichtig met je nagel he Knipoog Je lenzen scheuren snel of je snijdt ze kapot met je nagel. Haha!

dat is bij mijn oog, dan zit het dus niet op mijn les, maar soms verschuift de lens,en als je dat niet door hebt, zet je het zuignapje dus op je oog.. heb het nog maar 2x gehad, en ik had hem heel snel weer los.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 23:10

Ik heb zachte lenzen, dus hoef geen zuignapje. Die gebeurtenis met m'n zus heeft een enorme indruk op me gemaakt (was ik een jaar of 8) Clown

xxmayleexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 01:12

ik koop mijn gekleurde lenzen altijd op internet. Omdat ik 2 verschillende negatieve waardes heb en op deze site kun je afzonderlijk kopen dus voor iedere oog de goede sterkte.... ze hebben echt mooie kleuren daar en je betaald 45 euro voor 3 Setjes. Knipoog

Deze gekleurde lenzen kun je gewoon iedere dag dragen

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 12:03

Dreamer_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 11:21

hihi ik had in een fase van een tijdje geleden van die lenzen met van zo'n vuurpatroontje erin. geel met oranje. heb ze alleen maar 2 keer in gehad want ze irriteerden me erg, was net alsof ik iets in m'n oog had. (ja ik had ook iets in m'n oog, een lens duhh haha, maar het irriteerde dus Tong uitsteken )

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 14:17

Magnummm schreef:
Waarom zou je niet dagelijks lenzen dragen? Lachen

Als je geen lenzen nodig hebt voor je oogsterkte zou ik niet dagelijks voor de 'lol' lenzen dragen, de nadelen zijn bewezen en kan je oog echt schaden.

veerledec

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 16:55

www.lenzenbestellen.nl
Ik betaal 50 euro voor 3 paar, inclusief 5 euro verzendkosten. Zijn Freshlook lenzen, en de sterkte kan tot behoorlijk hoog (zelf -3,5 nodig).

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 17:41

xxmayleexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 19:24

veerledec schreef:
http://www.lenzenbestellen.nl
Ik betaal 50 euro voor 3 paar, inclusief 5 euro verzendkosten. Zijn Freshlook lenzen, en de sterkte kan tot behoorlijk hoog (zelf -3,5 nodig).

Deze bestel ik dus ook altijd! Knipoog