Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hellen schreef:DmNqUe schreef:ik zou ook wel mee willen doen met jesonja bakker werkt super goed ik ben ongeveer 6 kilo kwijt
En binnen een jaar zit de helft dat je afgevallen er weer vrolijk bij op
sokje87 schreef:Sorry, maar dat is ontzettend ongezond eetpatroon Suzanne. Ik hoop ook niet dat er ook maar iemand hier is die daar een voorbeeld aan neemt.
sokje87 schreef:Sorry, maar dat is ontzettend ongezond eetpatroon Suzanne. Ik hoop ook niet dat er ook maar iemand hier is die daar een voorbeeld aan neemt.
haffilover schreef:Edit: En nu noem je 2 zinnen uit een veel langer verhaaal. En zo klinkt het heeel anders dan als je het in het verband met het verhaal ziet.
Omdat die 2 zinnen precies zijn waar ik op doel bij tieners.
Edit2: Mag ik vragen of jij zelf ooit dik of mollig geweest bent?
Ja dat ben ik geweest en ben nooit aan de lijn gegaan.
Suzanne F. schreef:Afvallen is gewoon minder vreten. Je kan allerlei theorieen erop los laten en boeken schrijven maar het komt er gewoon op neer dat elk pondje door het mondje gaat en je gewoon minder moet eten als je wilt afvallen.
Zo komen de anorexia meiden zo dun en de afrikaantje zo mager.
Redrumfox schreef:Suzanne F. schreef:Afvallen is gewoon minder vreten. Je kan allerlei theorieen erop los laten en boeken schrijven maar het komt er gewoon op neer dat elk pondje door het mondje gaat en je gewoon minder moet eten als je wilt afvallen.
Zo komen de anorexia meiden zo dun en de afrikaantje zo mager.
En die zijn allebei niet gezond..
Redrumfox schreef:Zo val je inderdaad af, maar het is niet de juiste manier. Lees mijn bovenstaande bericht maar dát is wat lifestyle coaches aanraden. En dat is verantwoord. Stoppen met eten is dat niet.
Suzanne F. schreef:Er zit toch groente, fruit en vezels in?? Vlees, groente, aardappels.... niks mis mee.
Babeth schreef:Maayke jij moet niet miepen.Je bent prima zo
Sin schreef:Afvallen is niet 'even' op je eten letten.
Afvallen is je eetpatroon aanpassen.
Water drinken ipv cola, en geen kilo's vlees eten.
Wat je niet eet daar kan je niet dik van worden.
maaykuhhh schreef:Babeth schreef:Maayke jij moet niet miepen.Je bent prima zo
WAT DOE JIJ HIER NOU???![]()
Jij hebt al helemaal geen problemen!!