Slecht slapen

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Coot

Re: Slecht slapen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 22:38

Ja idd. Dat zou kunnen.
Ik probeer zelf ook de reden te ondervinden. Het gekke is, als ik wakker wordt, dan dénk ik nergens aan.
Misschien wordt ik wel wakker op het moment dat ik in de REM(?) slaap kom, dan val je toch in diepe slaap? Ik heb het idee dat ik dan bang ben de controle te verliezen. En daarom dus wakker word.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 22:41

Het kan soms heel diep weg komen de reden waarom je niet goed slaapt. Accupunctuur kun je ook nog proberen, zag ik toevallig op tv vanmiddag iemand die slaapproblemen had en deze behandeling ondergaan heeft. Of het werkt is een 2e maar niet geschoten is altijd mis Haha!

Prummel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 22:42

Jawel, natuurlijk, maar ik heb begrepen dat veel mensen deze pillen krijgen bij een slaapprobleem, dus ik ben eigenlijk niet zo bang voor deze pillen.( temazepam). maar ik besef me wel de risico`s van afhankelijk worden dus daarom alleen in "noodgeval".En tja ik weet dat het echt niet slim is, maar soms wordt je er moedeloos van, en wil je een nacht "goed"slapen.

Coot

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 23:09

MISTRAL94 schreef:
Het kan soms heel diep weg komen de reden waarom je niet goed slaapt. Accupunctuur kun je ook nog proberen, zag ik toevallig op tv vanmiddag iemand die slaapproblemen had en deze behandeling ondergaan heeft. Of het werkt is een 2e maar niet geschoten is altijd mis Haha!

Lijkt me geen slim plan. Ik ben als de dood voor naalden Haha!
Ik kom niet eens bij de naaidoos in de buurt Nagelbijten / Gniffelen

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 23:16

Wahahaha nou die vrouw had het er ook niet op hoor maar die zei ook heel gek maar je voelt er niets van.

Coot

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 23:59

Het gaat bij mij ook niet om het voelen mar om het idee Knipoog Ik heb ook geen oorbellen enzo Knipoog Heb alleen natuurlijke gaten in mijn lichaam Haha!