Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
rowo schreef:Das het proberen waard
rowo schreef:Dit weekend maar eens ff langs de etos...
Hoe lang doe je met zo'n potje?
Flutterby schreef:ik ga binnekort ook maar eens bij de etos kijken!
ik zweet me te pletter, hoe koud ik het ook hebheb op het moment 4 verschillende deo's en daarmee zweet ik 'gewoon' veel.. laatst per ongeluk een aantal dagen dezelfde gebruikt en het zweet brak me echt uit - zat de hele dag op school dus schaamde me kapot.. t zat écht overal!
LimaMambo schreef:dat odorex gebruik ik ook alleen dan wel direct NA het scheren.. alleen dan helpt het bij mij.. anders niet
misschien ook een proberen ts? het prikt wel enorm maar als je het doet voor het slapen gaan dan heb je (ik iig) de volgende dagen droge oksels
Snoompje schreef:Ik kwam dit forum tegen:
http://overmatigzweten.nl/index.php?sid ... 23c473471a
Verder kan het zijn dat je door pittig eten meer gaat zweten. Is niet bewezen maar als je er gevoelig voor bent kan het wel degelijk (merk ik zelf ook).
Merilyn schreef:LimaMambo schreef:dat odorex gebruik ik ook alleen dan wel direct NA het scheren.. alleen dan helpt het bij mij.. anders niet
misschien ook een proberen ts? het prikt wel enorm maar als je het doet voor het slapen gaan dan heb je (ik iig) de volgende dagen droge oksels
Ik heb de regels ook al gebrokendus ook direct na het scheren.
werkt dus niet
Corellaa schreef:bij mij helpt nix.
odorex helpt niet
therme helpt klein beetje
wassen zonder zeep en geen deo helpt ook niet
ik heb echt alleen last van overmatig vocht... niet van geurtjes..
ik ga denk ik die odoban (of hoe heet t, op de vorige pagina) proberen en als dat niet helpt dat goedje van de etos...
edit; ik heb t dus als ik helemaal nix doe.. vreselijk!!
Merilyn schreef:Wat ik ook probeer, ik krijg altijd van die klotsoksels al heb ik het vreselijk koud.Nu heb ik 100 verschillende deo's geprobeerd. Nu dat flesje van odorex wat je moet deppen onder je oksels werkt nog een beetje, maar de rest dus niet. Als ik een jasje aanheb gata het nog, maar leuke strakke truitjes in elke andere kleur dan zwart geven dus na een uurtje of 2 prachtige donkere vochtplekken aan onder mijn armen
![]()
![]()
![]()
Nu zit ik dus op mijn werk met een prachtig strak shirtje aan en (dat ziet god dank niemand) een laag wc papier onder mijn armen om het vocht op te vangen.
Ik ben er nu dus over aan het denken mijn oksels in te laten spuiten met Botox. dat schijnt erg goed te helpen. Mijn vraag: wie heeft de oplossing voor dit probleem of heeft er iemand al een botox behandeling gehad op die plek.
Groetjes Merilyn