Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
suleilitha schreef:Even naar de badkamer rennen om te kijken welke ik heb:
Catrice!
Kostte E 4,95 en don't make fun with me, verkrijgbaar bij Kruidvat en Trekpleister. Je voelt het niet en het is zeer makkelijk aan te brengen met een kwast. Ik ben super tevreden!
suleilitha schreef:Het is poederfoundation en het is er in vier tinten verkrijgbaar.
suleilitha schreef:Deze is er dus ook in echt heel licht, heb ik gezien.
Op deze link zie je het produkt.
http://www.catrice.eu/?page=products_teint_make-up
AMarijn schreef:haha, Ik heb ook die minerals van Maybeline, en ik vind hem heel fijn. maar je moet wel je dagcreme heel goed laten intrekken anders werkt het inderdaad niet. Ik doe ook altijd als ik het er op gedaan heb met de kwast even na. en daarna even met me handen wrijven en klaar. Maarja ik ben ook altijd wel een 10 - 15 minuten bezig met de foudation aan brengen.
pitbullgup schreef:ik heb al jaren (met een doosje doe je bijna 3 jaar) de poeder parels van Oriflame echt super spul. kun je ook net zo dik/dekkend opzetten als je zelf wilt.
Oogt heel natuurlijk
xDramaQueen schreef:pitbullgup schreef:ik heb al jaren (met een doosje doe je bijna 3 jaar) de poeder parels van Oriflame echt super spul. kun je ook net zo dik/dekkend opzetten als je zelf wilt.
Oogt heel natuurlijk
ik vind foundation niet natuurlijk ogenmaar dat kan aan mij liggen ik gebruik daarom
het spul van nivea young om oneffenheden weg te werken, dat wrijf je uit en neemt je eigen huidskleur aan
TeeGee schreef:En nu met 2 euro korting bij de Kruidvat
xDramaQueen schreef:Ik heb een redelijk donkere huid voor een nederlandse kan zijn dat hij daarom bij mij wel pakt, ik heb helaas nog niemand gezien die de foundation juist gebruikt, sowieso moeten mensen ook even achter hun oren smeren(nek) en dat vergeten er al veel, ik zie het altijd zitten als mensen foundation gebruiken.
FZ_Lin schreef:TeeGee schreef:En nu met 2 euro korting bij de Kruidvat
![]()
Vandaag weer opnieuw gehaald, en bij mij ging er geen 2 euro vanaf..
Ging er juist expres voor naar de Kruidvat![]()
_Cynthia_ schreef:AMarijn schreef:haha, Ik heb ook die minerals van Maybeline, en ik vind hem heel fijn. maar je moet wel je dagcreme heel goed laten intrekken anders werkt het inderdaad niet. Ik doe ook altijd als ik het er op gedaan heb met de kwast even na. en daarna even met me handen wrijven en klaar. Maarja ik ben ook altijd wel een 10 - 15 minuten bezig met de foudation aan brengen.
Met de kwast even na? Smeer jij het met je handen dan eerst erop of met het kwastje gelijk. Want bij ziet het er niet echt uit.
suleilitha schreef:En Cynthia, bevalt het?