Hai hai,
Zo ik ben er vanaf pfff....
Moest er al om 8 uur zijn, omdat ik nog niet leeg was door het niet genoeg kunnen drinken.
Ik kwam dus te laat aan daar, 8.10.
in de wachtkamer gaan zitten, en om half 9 maar eens aan de bel getrokken van joehoe ik moest hier om 8 uur zijn.
Oooo jeetje vergeten hihi zegt ze.
ik moest dus mee voor een klysma , wat ik zelf moest doen. een fles met een tuut eraan en leegspuiten in ....
effe wachten en ja hoor poepen maar.
na ongeveer half uurtje was ik al weer aan de buurt voor de coloscopie ,
Zegt die vrouw tegen mijn manlief, over aan half uurtje is ze weer terug.
ik dacht nog van oliebol, geen roesje maar dan wil ik niet.
maaar toch roesje natuurlijk.
de lieve dokter stelde zich voor, en vertelde dat het niet pijnloos zou zijn, maar je voelt je wel dizzie.
, ik dacht nog oke hmmm das balen
Hij zegt ik ga het nu in spuiten toen zij ik o okeeeeeeeeeeeeeeeeeeey en weg was ik dus wel slapen.
tijdens de behandeling ik denk ergens halverwege, heb ik veel pijn gehad, ze hebben dus ook bijgespoten, ben niet wakker geweest.
het heeft een half uurtje geduurd, ze hebben me naar de uitslaapkamer gebracht waar je normaal een klein uurtje blijft en weer naar huis gaat.
maar ze kregen me niet wakker er hebben verschillende mensen (wat ik later hoorde) aan me lopen schudden. maar zonder resultaat.
Uiteindelijk zo rond half 1 wakker geworden ben dus 3 uur onder zeil geweest, beschuitje gegeten met kaas, jakkie lust ik niet, maar heb bleek dat ik er zelf om gevraagd had hihi.
aangekleed en om ongeveer 1 uur naar beneden gegaan, buiten gaan zitten met een sigaretje.
half 2 opgehaald en naar huis.
voel me nog wel moe, verder wel oke.
alleen moet ik nog niet veel eten want dat voel je wel.
dit onderzoek iig nooooooooooooit meer, althans dat drinken dan.
ze hebben geen onstekingen gevonden gelukkig, en word nu doorgestuurd naar chirurg voor operatie.
Mijn galblaas word eruit gehaald.
gr shirley