Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
pmarena schreef:Gloeiende-gloeiende !!
Er kwam er ineens weer 1 opzetten gisteren tegen middernacht...snel een paar keer die Hotkiss erop om hem tegen te houden
Maar ik ben een beetje grieperig en heb heel erg vast geslapen dus vannacht heb ik het niet "af kunnen maken" en nu is hij toch een beetje opgekomen...grrr. Nu ja elk uurtje even dat ding erop maar en dan hou ik hem wel in toom hoop ik
En hij is gelukkig toch bij lange na niet zo erg als normaal
daffodil schreef:Ik heb echt het allerbeste spul gevonden en dat is dus geen smeerspul maar iets wat je inneemt. Het is homeopatisch en heet Rhus Toxicodendron en is in druppel en korrelvorm te krijgen. Ik ben ermee begonnen op aanraden van een heel oud mannetje in een ouderwetse drogisterij en ik dacht echt tuurlijk..... en verwachtte er niets van.
Binnen een dag nadat ik begonnen was, nam het tintelend gevoel af en de koortslip die ik toen ontwikkeld had, was binnen nog een dag helemaal weg!
Don_Zhivago schreef:Rhus Toxidendron:
Eén van de meest belangrijke kenmerken van de klachten van Rhus Toxicodendron is dat alle klachten verergeren bij beginnende beweging, verbeteren bij voortgezette beweging, maar langdurige beweging geeft uitputting en pijn. De klachten hebben meestal betrekking op spieren, banden, pezen en gewrichten, zowel in de rug als bij de armen en benen. Een stijf, lam, verrekt zwaar gevoel overheerst. Vaak is er ook een zwelling. De patiënt is onrustig, wil steeds beweging omdat dat verlichting geeft. Er is een gevoeligheid voor natte kou, vaak ook een verergering van de klachten.
Dit was een tip van iemand op de eerste pagina.. heb het net ff opgezocht maar het heeft te maken met stijve spieren,gewrichten,pezen noem maar op.. dat heeft toch geen invloed op een virus lijkt mij...
daffodil schreef:Dat was ik van de Rhus Toxicodendron....van het flesje zelf:
Dr A. Vogel - Rhus Toxicodendron D4 (druppels):
homeopatisch geneesmiddel toegepast bij spierpijn, gewrichtspijn, KOORTSBLAASJES en KOORTSUITSLAG met jeuk.
Kortom, multifunctioneel, én geen koortslip én geen spierpijn, wat wil een mens nog meer???