Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
KiWiKo schreef:noem mij maar gek............ stoornis of niet, maar een kind hoort met de klauwtjes van andermans spullen af te blijven, toch gensoverschrijdend, respectloos gedrag........
en ik ben van mening dat kinderen, stoornis of niet, best grenzen kunnen leren kennen, en ook respect kunnen leren opbrengen......
Nicole987 schreef:KiWiKo schreef:noem mij maar gek............ stoornis of niet, maar een kind hoort met de klauwtjes van andermans spullen af te blijven, toch gensoverschrijdend, respectloos gedrag........
en ik ben van mening dat kinderen, stoornis of niet, best grenzen kunnen leren kennen, en ook respect kunnen leren opbrengen......
Dan hoop ik voor je dat je niet zo'n kindje krijgt als wij , dan zul je geen goede ouder zijn voor zo'n kind.
Ben gewoon sprakeloos , hoe je dit kunt beoordelen terwijl je geen verstand heb , van deze soort stoornis bij deze kinderen
KiWiKo schreef:noem mij maar gek............ stoornis of niet, maar een kind hoort met de klauwtjes van andermans spullen af te blijven, toch gensoverschrijdend, respectloos gedrag........
Citaat:Maar goed MIJN KIND heeft nooit van iemand persoonlijk iets gestolen ..zou ze dat wel doen dan breng ik het netjes terug!!!!!!!!!!!!!!!!!
goldflower schreef:ja kijk bij mij is het uiteindelijk ook makkelijker geworden om een slot op mn kast te doen, want heb geen zin omj dag in dag uit maar ruzie te hebben omdat ze toch pakt als ik er niet ben..
En aangezien ze onwijse vreetbuien heeft is het moeilijk voor haar om de verleiding te weerstaan dus ja dan kies ik voor een slot.. wel zo makkelijk toch
En tuurlijk als ze zou stelen van andere dan moet ze het terug brengen maar ze steelt niet van andere...
Citaat:Dan hoop ik voor je dat je niet zo'n kindje krijgt als wij , dan zul je geen goede ouder zijn voor zo'n kind.
Ben gewoon sprakeloos , hoe je dit kunt beoordelen terwijl je geen verstand heb , van deze soort stoornis bij deze kinderen