Nu ga ik wel tevreden uit de deur, want ik zeg heel duidelijk dat er maar echt alleen bijgepunt moet worden, en niet meer, want ik heb krullen van mezelf, anders krult het teveel op, en ben er blij mee, want ik kan er van alles mee, heel mooie pijpenkrullen en of lekker steil fohnen gewoon door heel simpel een sterke fohnblaaskracht te gebruiken en overal droogblazen en het is steil en blijft de hele dag mooi zitten.
Op de dagen dat ik werken moet, ga ik gewoon met natte koppie de deur uit, en als ik dan op kantoor ben hele mooie opgedroogde gladde krullen die schud ik dan los en het zit perfect voor de hele dag
.
Één keer ging ik naar een kapperszaak in de buurt, want me haar was allang niet meer bijgepunt dus de punten waren dun en droog, dus ik vroeg om het bij te punten en dat er maar 1 cm eraf mag overal, zodat de punten weer dik en gezond zijn.
En wat denk je dat die kapster deed???? van alles veel korter knippen en dan ook nog durven het uit te dunnen door hapjes uit te knippen, zonder om mijn toestemming te vragen, ik zei "NEE, dat is niet waar ik om vraag, ik wil helemaal niet uitgedund worden", zegt ze "maar dan krijg je meer krullen", nou dan gaat het juist meer pluizen,doordat het uitgedund is, en ik ken mijn eigen haar het best, dus ging ze fohnen om de krullen er meer in te krijgen en leek heb ik een kop vol met poedeltjeskrulletjes, bleeeeee, en zij ging daarna ook nog es heel brutaal met de schaar erin overal haren tussenuit knippen, ik zeg "NEEEEEE, AFBLIJVEN ZO BLIJFT ER NIKS MEER VAN OVER"
, zegt ze weer "ooo je krijgt er dan juist meer krullen door", nou ja zeg, ik moet er wel mee rondlopen en zij niet
.
Ik ben gelijk naar een ander gegaan om nog korter te laten knippen zodat de uitgedunde haren er weer uit is en ik met een goed geknipt haar en met dikke punten, naar huis kon, wel flink korter maar wel mooier en gezond, en als ik het dan steil ging fohnen dan zat het heel leuk, gelukkig wel, of met een diadeem om, als ik het laat krullen, staat heel grappig.
Eigenwijze kappers heb je er rondlopen he, en brutaal ook en doet alleen maar wat die zelf mooi vind, helaas kom ik die lustkapster nog weleens tegen in het dorp, nou haar zeg ik geen gedag meer, want ze luisterde totaal niet en had mijn haar totaal verpest als ik niet optijd in had gegrepen, en ze heeft het nu begrepen hoor, want ze loopt me uit de weg hahaha
.