Komen jullie tevreden van de kapper terug?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Coot

Re: Komen jullie tevreden van de kapper terug?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 22:18

Bij knippen bijna nooit, bij verven ben ik altijd tevreden (ja behalve dan die ene keer dat ze me zouden blonderen en het oranje was geworden)
Afgelopen keer (2 dagen geleden) ben ik nog heengeweest, en ik vind het erg leuk geworden. Echt bijna niets van de lengte af. Ik merk dat als ik zeg dat ik laagjes wil, dat ik het dan te kort vind. Nu voeg ik er bij dat ik de kortste laag niet hoger wil dan mijn schouders. En nu ben ik tevreden Lachen
Hoop dat ik de volgende deze kapster weer kan krijgen (ze was stagaire maar naam haar stage gelukkig erg serieus)

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 22:19

Eerst kwam ik er nooit vrolijk vanaf, de laatste keer wel.
Bij mijn vorige kapper was ik nooit tevreden, ik kwam elke keer weer terug omdat ik er niet tevreden over was, op aandringen van mijn mama omdat ik dan thuis zat te chagerijnen. Vork

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 22:20

Ik ben altijd erg blij als ik van de kapper terug kom. Ik heb extensions en die worden altijd super netjes erin gezet voor niet al te veel geld Lachen

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 22:20

Ik kom nu de laatse tijd altijd tevreden terug Lachen
Zij knipt hoe ik het wil.

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 22:21

Daarom ga ik niet zo vaak naar de kapper... Knipoog
Ben er een paar dagen terug geweest omdat ik mijn haar graag blond wou (ik heb zelf donkerblond haar, maar ik wou dus lichterblond). Ze was het niet helemaal eens met mijn plan, dus ze heeft het geheel een tint lichter gedaan met blonde highlights... Ik was het daarmee eens, ze zei dat het echt veel lichter zou worden... Nou, het is dus gewoon donkerder geworden...
Dus daar moet ik nog mee terug, maar door mijn studie had ik niet echt tijd... Zal maandag eens bellen, want ik ben dus niet echt happy hiermee...

Maar verder ben ik altijd tevreden over de kapper. Het is gewoon mijn haar dat nooit mee wil werken...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 02:42

Ik ben niet snel tevreden over kappers. De meeste kappers doen te veel wat ze zelf leuk lijkt in plaats van te luisteren naar mij. Ik geef kappers veel vrijheid, maar binnen een aantal basisvoorwaarden. Als ze daarna niet aan die basisvoorwaarden voldoen, dan weet ik genoeg, dan ga ik de keer daarop naar een andere kapper.

Tot nu toe is er één iemand geweest bij wie ik keer op keer tevreden weg ging: een goede vriendin van me. Heb veel model voor haar gezeten tijdens haar kappersopleiding, dus het kostte me niet eens wat. Helaas is ze inmiddels (na haar opleiding) verhuisd naar de andere kant van het land...

Nu alweer zeker een jaar zoekende naar een goede kapper.

kwadraatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 11:48

Zelden kom ik tevreden terug Tong uitsteken
Het zit dan nét niet hoe ik het wil hebben.
Óf het is net iets te kort, of je ziet de kleur weer niet goed, tis altijd wel wat Tong uitsteken

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 11:55

IK heb het altijd vreselijk gevonden, ik heb heel lang en dik haar en na een bezoekje aan de kapster ( lees: de zoveelste mieneke muts die net van school komt) was het altijd een stuk minder lang en minder vol...vreselijk!

Toen had ik een kappen in Den Haag gevonden helemaal naarmijn zin ( jawel vanuit Utrecht, je moet er wat voor overhebben) stopt ie ermee! Net als de kapper die ik daarvoor in Utrecht had..
Nu heb ik wederom een mannelijke kapper gevonden die het he-le-maal naar mijn zin doet, het kán dus wel degelijk!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 12:04

voor ik bij mijn huidige kapster kwam ging ik met klamme handen in de stoel zitten. Zo verschrikkelijk vond ik het altijd. Ze hadden mijn haar al zo vaak verknalt. Ik zit sinds een jaar of 7 nu bij mijn huidige kapster en die doet het perfect. Precies zoals ik wil geen mm meer er af als ik wil en het zit altijd prachtig als het net is geknipt!

_Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 12:44

ik kom altijd erg tevreden terug van de kapper!!
ik zit bij hairfactory voor de mensen die het kennen Lachen ( www.hairfactory.nl ) daar staat ook op waar ze allemaal zitten!

weg123

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 12:46

gister kwam ik jankend thuis.. toevallig
wat een ramp..
een hakkel in mn pony geknipt en zolang eraan geknutseld dat het er niet uit ziet.. verschikkelijk gewoon..
wel geld teruggekregen...
Echt erg :S ik heb zoveel kappers gehad.. maar ik ben echt heel moeilijk

weg123

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 12:47

Er is inderdaad ALTIJD wel wat.. daarom ga ik ook vaak heel lang niet naar de kapper, maar op een gegeven moment is je haar zo droog en dood dat het welweer moet haha

Ouwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 12:50

Wij hebben een thuiskapster die mij al jaren knipt. Ze weet precies wat ik wel en niet wil en af en toe proberen we iets nieuws uit en laat ik haar gewoon haar gang gaan. Ik ben altijd tevreden als ik daarna in de spiegel kijk. Zij is ook de enige die mijn haar mag knippen.

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 12:50

Ik ga altijd naar m'n buurvrouw, daar kom ik altijd tevreden vandaan.
Maar als ze een keer op vakantie is en ik moet naar een kapsalon dan is het 9 van de 10 keer te kort. Tong uitsteken
Gelukkig groeit het ook weer aan.

Black_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 12:51

Oeeeh iet heb zo'n hekel aan de kapper. Het kriebelt altijd en m'n haar zit nooit, en dan tot overmaat van ramp begint m'n moeder ook nog; ze hebben er niet veel vanaf gehaald he. zucht.
Nee ik hou er niet zo van, ghehe daarom ga ik maar 1 keer per jaar, alhoewel ik dit jaar misschien toch wel ietsjes eerder moet gaan Tong uitsteken

Marloess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 13:10

Ik ben meestal wel tevreden.
Al is het wat te kort, het groeit vanzelf weer aan. Lachen

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 13:33

Ik ben toch wel heel vaak boos van de kapper teruggekomen. En ik heb er ook aardig wat versleten voor ik eindelijk een kapper trof waar ik tevreden over ben.

Wat ik echt heel vervelend vond, is dat ik altijd eerst commentaar op mijn haar kreeg: het is zo fijn van draad en zo steil. Om dan even later op te merken dat er toch wel aardig wat slag in zit, maar dan net de verkeerde kant uit. En het is wel fijn van draad, maar het is zoveel haar. En wat vervelend dat er een paar kruinen in zitten!
Ja, na 50 jaar haar weet ik dat ook wel, dat hoef ik echt niet meer te horen. Doe er liever wat mee en maak er wat leuks van.
Vervolgens werd er vaak heel veel van afgeknipt, kreeg ik een heel ander model dan waar ik om gevraagd had. Zelfs als ik zei dat ik hetzelfde model wilde, dus alleen wat eraf, werd het toch meestal iets heel anders (?)

De kapper waar ik nu kom, luistert gewoon, doet wat ik vraag, geeft advies als ik erom vraag en komt ook niet met allerlei verkooppraatjes. Ik hou hem!

monica08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 13:37

Ik heb nu écht een fijne kapper gevonden en sinds dien kom ik tevreden bij de kapper weg ja.. Eerst nooit want die knipte zoals zij het wilde of doordat ze ff niet oplette in 1x een heel groot stuk eraf..

Miriam91

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 13:42

Ik kom altijd tevreden van de kapper terug. Ze fohnen het leuk in model en doen er spulletjes in enzo. Dan zit het altijd leuk!

Maar na 1x wassen en ik zelf die spulletjes erin doe dan lukt het niet. Misschien moet ik maar elke dag de kapper mijn haar laten doen Clown

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 14:03

Haha, dat wil ik ook.

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 14:07

Nu ga ik wel tevreden uit de deur, want ik zeg heel duidelijk dat er maar echt alleen bijgepunt moet worden, en niet meer, want ik heb krullen van mezelf, anders krult het teveel op, en ben er blij mee, want ik kan er van alles mee, heel mooie pijpenkrullen en of lekker steil fohnen gewoon door heel simpel een sterke fohnblaaskracht te gebruiken en overal droogblazen en het is steil en blijft de hele dag mooi zitten.

Op de dagen dat ik werken moet, ga ik gewoon met natte koppie de deur uit, en als ik dan op kantoor ben hele mooie opgedroogde gladde krullen die schud ik dan los en het zit perfect voor de hele dag Haha! .

Één keer ging ik naar een kapperszaak in de buurt, want me haar was allang niet meer bijgepunt dus de punten waren dun en droog, dus ik vroeg om het bij te punten en dat er maar 1 cm eraf mag overal, zodat de punten weer dik en gezond zijn.

En wat denk je dat die kapster deed???? van alles veel korter knippen en dan ook nog durven het uit te dunnen door hapjes uit te knippen, zonder om mijn toestemming te vragen, ik zei "NEE, dat is niet waar ik om vraag, ik wil helemaal niet uitgedund worden", zegt ze "maar dan krijg je meer krullen", nou dan gaat het juist meer pluizen,doordat het uitgedund is, en ik ken mijn eigen haar het best, dus ging ze fohnen om de krullen er meer in te krijgen en leek heb ik een kop vol met poedeltjeskrulletjes, bleeeeee, en zij ging daarna ook nog es heel brutaal met de schaar erin overal haren tussenuit knippen, ik zeg "NEEEEEE, AFBLIJVEN ZO BLIJFT ER NIKS MEER VAN OVER" Boos! , zegt ze weer "ooo je krijgt er dan juist meer krullen door", nou ja zeg, ik moet er wel mee rondlopen en zij niet Verdrietig .

Ik ben gelijk naar een ander gegaan om nog korter te laten knippen zodat de uitgedunde haren er weer uit is en ik met een goed geknipt haar en met dikke punten, naar huis kon, wel flink korter maar wel mooier en gezond, en als ik het dan steil ging fohnen dan zat het heel leuk, gelukkig wel, of met een diadeem om, als ik het laat krullen, staat heel grappig.

Eigenwijze kappers heb je er rondlopen he, en brutaal ook en doet alleen maar wat die zelf mooi vind, helaas kom ik die lustkapster nog weleens tegen in het dorp, nou haar zeg ik geen gedag meer, want ze luisterde totaal niet en had mijn haar totaal verpest als ik niet optijd in had gegrepen, en ze heeft het nu begrepen hoor, want ze loopt me uit de weg hahaha Clown .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 14:21

Nee.
Laatste keer moest er een paar cm af, heeft ze er dus 3/4x zoveel afgehaald..

Maargoed, laat het nu gewoon écht groeien (Zeg ik echt té vaak.. xD)
want ik heb nu echt kort lelijk haar xD.

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 14:25

Dit keer ben ik alles behalve tevrede.. Ze moest van mij aan de achterkant de lengte er in houden.. was zeker 10 cm over mijn BH band heen ( vrij lang dus) nu net aan over mijn schouder.. Is dus ong 30 cm vanaf gegaan vind ik niet echt de lengte er in houden.. Had een kapsel uitgezocht ( had een plaatje mee ) en het lijkt er totaal niet op Boos!

Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 14:25

Nee, ik heb vrij lang krullend haar..
En zij maakt er altijd zoveel slag in dat het helemaal bol gaat staan.
Eerste wat ik doe als ik thuis kom is douchen en mijn haar in model brengen zoals ik het gewend ben

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 14:27

Nooit!,

Het is altijd te kort over juist te lang of juist.. Blablabla
ik ben maar 1 keer in mijn leven tevreden terug gekomen! Huilen van het lachen