Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
willemlover schreef:wat is libido?
Citaat:Libido (Latijn: begeerte), ook wel geslachtsdrift genoemd, is een term die in de seksuologie wordt gebruikt om te verwijzen naar de mate waarin een persoon behoefte heeft aan seksualiteit. Het woord heeft verschillende betekenissen gekregen in de loop van de tijd.
BrittKitt schreef:Ik zou ook wel graag iets anders willen dan de pil. Ik wordt misselijk nadat ik hem heb ingenomen, libido zit op 0 ongeveer en merk gewoon in mn stopweek dat ik meer zin heb?
Maar spiraaltje zie ik niet zitten en zo'n implanon al heelemaaaaal niet
Daarnaast vind ik mijn huisarts geen fijne, zeker niet op dat gebied. Hij doet altijd zo laconiek en vind dat hij je altijd behandelt van; ohh dat doen we even zo en een ditje en een datje en het is weer ooooover, hij luistert niet
Dus vind ik dit ook geen fijn onderwerp om het met hem over te hebben.. Gelukkig houd hij er mee op en moet ik sowieso op zoek naar een nieuweDan kan ik wel eens proberen om het onderwerp aan te snijden.
MISTRAL94 schreef:Maar wat ik niet begrijp is dat jullie zoveel angst hebben voor bijwerkingen ed. Vroeger had de pil idd hele vervelende bijwerkingen en zaten er een hoop risico's aan verbonden. Tegenwoordig is dat niet meer zo, de techniek is zo vooruit gegaan dan de risico's nihil zijn.
BrittKitt schreef:Ik moet zeggen dat ik dat gekloot met condooms nog erger vind dan het slikken van de pil
willemlover schreef:maar is het nou ook zo hoe jonger je bent hoe minder kans op al die vervelende bijwerkingen?