Bij wie deed 'de eerste keer' ook zo'n pijn?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Re: Bij wie deed 'de eerste keer' ook zo'n pijn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 15:12

Nee niet met rare dingen als massageolie aan de gang gaan hoor. Dat is echt heel slecht voor je binnenste. Gewoon glijmiddel of wat spuug ja.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 15:13

en geloof mij... schimmelinfectie sucks Clown (al krijg ik dat vaak van de antibiotica) en dan kun je fluiten naar een fijne vrijpartij!
Dat doet pas zeer Nagelbijten / Gniffelen

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 15:15

Welshcobfan schreef:
en geloof mij... schimmelinfectie sucks Clown (al krijg ik dat vaak van de antibiotica) en dan kun je fluiten naar een fijne vrijpartij!

ja dat is echt geen pretje ik kan met je mee praten welshcobfan.

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 15:16

bij mij deed t ook best pijn.
hy heeft wel 5x gevraagd of t wel ging Nagelbijten / Gniffelen

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 15:22

Suzanne F. schreef:
Nee niet met rare dingen als massageolie aan de gang gaan hoor. Dat is echt heel slecht voor je binnenste. Gewoon glijmiddel of wat spuug ja.

nou werkt anders prima,word heel veel gebruikt.
er is zelfs glijmiddel en massageolie in 1 verkrijgbaar.
risico op irritatie bestaat wel ja,maar dat kun je ook van heel veel andere dingen krijgen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 15:23

Het heeft ook te maken met geduld van het mannetje. Als die niet even kan friemelen tot het meisje opgewonden (lees: nat) is, wordt vrijen ook een pijnlijke aangelegenheid, lijkt mij.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-10-08 15:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 15:24

amazone77 schreef:
ik ben nog steeds samen met mijn aller eerste liefde.
dat word deze maand al 18 jaar!!!!
hebben twee kindjes een hond een paard en een huis en het gaat nog steeds erg goed samen.
al hoor ik het in mijn omgeving niet veel dat mensen nog steeds samen zijn met hun aller eerste partner.

Aaaaaah! Dat wil ik dus ook (zonder de twee kids en daarvoor een paar meer honden en paarden Knipoog )

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 15:25

1e keer deed pijn en bloedde....

daarna ging het wel goed!, maar idd wel rustig aan beginnen Haha! niet gelijk doordauwen
en wij gebruiken ook af en toe glijmiddel hoor....
vlak voor of net na mijn 'periode' is het helemaal droog van binnen?!?! op de laatste dagen doet zelfs een mini-tampon al pijn....

ik lig toch liever onder, bovenop lijkt het alsof hij richting me maag gaat hahahaha doet echt meer pijn, kan ook door eh... formaat komen Haha!

verder vind ik het zonder condoom lekkerder, maar vind die bagger zo ranzig in me dat we het daarom soms wel mét doen (vraag me wel s af of ik de enige ben die dat vies vind Clown , het loopt er aan alle kanten uit, bah)

pijn duidt wel duidelijk op spanning of niet opgewonden genoeg Ja
dus als je dat na lange tijd nog hebt zit er iets niet goed....
ik ben met mijn ex waar ik 8 maanden mee had, helemaal niet naar bed geweest... ik had het pas met 1 jongen gedaan voor hem en op de een of andere manier zei mijn lichaam gewoon duidelijk 'NEE' ook al wilde ik het zelf wel.... achteraf gezien erg blij dat het zo is gelopen....

daarna kreeg ik mijn huidige vriend en was het na 3 weken al raak Knipoog zo zie je dat je je lichaam ook niet moet negeren!

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 15:25

amazone77 schreef:
Welshcobfan schreef:

ja dat is echt geen pretje ik kan met je mee praten welshcobfan.

Dito....Hoewel ik er ook zelf om heb gevraagd (niet met shamppo wassen, niet met shampoo wassen, niet met shampoo wassen!!! Hamer )

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 15:29

schampo en zeep is funest voor mijn doosje haha die kan er echt niet tegen,wel gelukkig met dat vaginale spul lctaciet heb ik toch een wat frisser gevoel.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 15:29

CindyUniek schreef:
daarna kreeg ik mijn huidige vriend en was het na 3 weken al raak Knipoog zo zie je dat je je lichaam ook niet moet negeren!

Bij mij is het dus ook zo gelopen...Wel eens een vriend gehad maar na twee maand (als ik het dan al niet na twee weken uit had gemaakt) was er dan nog steeds niks qua gevoel en wilde niks van deze persoon...

Met mijn huidige vriend was ik nog geen tien dagen samen en hoppa..! Toen wilde ik het ook gewoon zeg maar... (ik was toen net 20 jaar....dus vind dat ik heel erg braaf heb gewacht op de ware Clown )

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 15:30

ellepel schreef:
Suzanne F. schreef:

nou werkt anders prima,word heel veel gebruikt.
er is zelfs glijmiddel en massageolie in 1 verkrijgbaar.
risico op irritatie bestaat wel ja,maar dat kun je ook van heel veel andere dingen krijgen

Hmm maar gewone huidmassageolie is niet geschikt voor intern gebruik. Dat het bij een aantal wel goed gaat, sja dat kan altijd. Maar het is niet aan te raden, want de kans dat je er een flinke schimmelinfectie door kan krijgen bestaat wel. Vooral als men er wat gevoelig voor is.
Dus zou ik toch echt gewoon spuug of glijmiddel aanraden: dat is wel geschikt.
Want een schimmelinfectie heb je vrij snel en het is echt ontzettend ellendig! Je wordt gek van de jeuk en het doet nog pijn ook Nagelbijten / Gniffelen

Pijn kan trouwens ook gewoon komen doordat de dame wat krapper van onderen is en de man nogal een groot geslachtsdeel heeft Nagelbijten / Gniffelen

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 15:30

amazone77 schreef:
schampo en zeep is funest voor mijn doosje haha die kan er echt niet tegen,wel gelukkig met dat vaginale spul lctaciet heb ik toch een wat frisser gevoel.

Dat doe ik nu dus ook, want alleen met water vind ik het niks...

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 15:31

Adil18 schreef:
amazone77 schreef:
ik ben nog steeds samen met mijn aller eerste liefde.
dat word deze maand al 18 jaar!!!!
hebben twee kindjes een hond een paard en een huis en het gaat nog steeds erg goed samen.
al hoor ik het in mijn omgeving niet veel dat mensen nog steeds samen zijn met hun aller eerste partner.

Aaaaaah! Dat wil ik dus ook (zonder de twee kids en daarvoor een paar meer honden en paarden Knipoog )

hoe lang ben jij al bij jou partner?

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 15:32

CindyUniek schreef:
verder vind ik het zonder condoom lekkerder, maar vind die bagger zo ranzig in me dat we het daarom soms wel mét doen (vraag me wel s af of ik de enige ben die dat vies vind Clown , het loopt er aan alle kanten uit, bah)

Jeej, nog iemand die dat écht ranzig vind. Dan lig je daarna in bed na te knuffelen, en dan voel je t helemaal leeglopen, zo op t matras enzo. Gatverr.. Scheve mond 1 jongen die pakte standaard een handdoek en veegde zichzelf ermee af, en daarna ik. Maar t 'loopt' er pas later uit, en om nou de rest van de nacht met een handdoek onder je doos te liggen.. Nagelbijten / Gniffelen

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 15:34

jeetje al 18 jaar samen met je eerste partner Lachen lief! Lachen

Volgens mij zit ik in januari 4 jaar opgescheept met mijn eerste liefde Nagelbijten / Gniffelen

Tip voor het volloop probleem: gelijk naar de wc gaan Lachen heb je nergens last van!

amazone77

absque_dubio schreef:
CindyUniek schreef:

Jeej, nog iemand die dat écht ranzig vind. Dan lig je daarna in bed na te knuffelen, en dan voel je t helemaal leeglopen, zo op t matras enzo. Gatverr.. Scheve mond 1 jongen die pakte standaard een handdoek en veegde zichzelf ermee af, en daarna ik. Maar t 'loopt' er pas later uit, en om nou de rest

van de nacht met een handdoek onder je doos te liggen.. Nagelbijten / Gniffelen

wat hebben die mannen het dan toch WEER makkelijk he..... Knipoog

Adil

amazone77 schreef:
Adil18 schreef:

Bijna 2 jaar....dus we hebben nog even te gaan voordat we bij de 18 zijn Knipoog

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 15:36

Mijn eerste keer deed geen pijn, ik voelde juist niets, en het was verre van lekker, maar dat had te maken met het formaat van zijn jongeheer, toen ik een ander vriendje kreeg die wat groter geschapen was ging ik door de grond, en toen was mijn eerste keer al hééél ver weg Huilen van het lachen

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 15:37

CindyUniek schreef:

Nagelbijten / Gniffelen mijn vriend vraagt ook altijd of het zo erg is. haha het is gewoon zo'n sfeerverpester.. ik vind het zelf ook niks.. maar met condoom vind hij schijnbaar dus ècht niet fijn..... ik merk ook wel dat het minde ris, vind het zelf ook een beetje een momentverpester...
wat vinden jullie van het condoom? moeten de jongens zich niet zo aanstellen, of voel je inderdaad echt stukken minder...
Ik ben namelijk afgelopen week erg ziek geweest en ben wss dus niet meer veilig met de pil.. nou gaan we dus woensdag met ze 2e op vakantie.... en had ik het niet slechter kunne treffe.. Bloos
Ik wil eigenlijk het risico niet lopen om zonder condoom te doen omdat het wss mijn 2e week is, en dan rond de ovulatie zit.
vind het zo'n sfeerverpester... en zelf oo wat minder fijn, en als hij het echt stukke minder voelt....
maja wil ook niet met een baby in mijn buik naar de abortus kliniek moeten Tong uitsteken

wat vinden jullie van het condoom?

hi

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 15:37

amazone77 schreef:
absque_dubio schreef:

Jeej, nog iemand die dat écht ranzig vind. Dan lig je daarna in bed na te knuffelen, en dan voel je t helemaal leeglopen, zo op t matras enzo. Gatverr.. Scheve mond 1 jongen die pakte standaard een handdoek en veegde zichzelf ermee af, en daarna ik. Maar t 'loopt' er pas later uit, en om nou de rest

van de nacht met een handdoek onder je doos te liggen.. Nagelbijten / Gniffelen

wat hebben die mannen het dan toch WEER makkelijk he..... Knipoog

ik ga ALTIJD, maar dan ook altijd plassen na de tijd...Danneh, ist wel weer schoon hoor Bloos

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 15:38

Welshcobfan schreef:
jeetje al 18 jaar samen met je eerste partner Lachen lief! Lachen

Volgens mij zit ik in januari 4 jaar opgescheept met mijn eerste liefde Nagelbijten / Gniffelen

Tip voor het volloop probleem: gelijk naar de wc gaan Lachen heb je nergens last van!

haha ja al 18 jaar en ik moet echt zeggen de tijd vliegt voorbij,ik was 13 jaar en hij was net 15 geworden,normaal in je puber tijd verander je nog zoveel van karakter en intresses,maar wij bleven het goed vinden met elkaar,we zijn niet getrouwd,maar voor ons hoeft dat ook niet perse,bij ons in de familie is iedereen al een of twee keer gescheiden,dus wij houden het maar lekker zo haha waarom iets veranderen als het zo ook goed gaat,de kinderen dragen zijn achternaam en ik vind het wel prima zo.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 15:38

Adil18 schreef:
amazone77 schreef:

Bijna 2 jaar....dus we hebben nog even te gaan voordat we bij de 18 zijn Knipoog

Bloos the same.. lijkt me geweldig.. bij sommige relaties alsje om je heen kijkt dan zijn ze gewoon gedoempt om snel uit te gaan Tong uitsteken en dat is bij ons vind ik niet... maja ook pas bijna 2 jaar samen.. pff als de tijd s wat vlugger kon Tong uitsteken

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 15:39

ChantalSmook schreef:
wat vinden jullie van het condoom?

er zijn van die speciale superdunne, stond in de girls een meisje dat seropositief was omdat het toch wel geen kwaad kon zonder condoom en de jongens dat veel lekkerder vonden, nu is ze 19 en de rest van haar leven HIV besmet.
ik denk dat dat nog wel erger is dan een beeb in je buik.

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 15:40

ja wat denken jullie nou Gestoord
ik ga ook echt altijd direct naar de wc hoor Haha!
wij gebruiken óók een handdoek en een vriendin zei ooit s 'ik stop er direct daarna even een mini-tampon in'
heb ik ook geprobeerd, maar vind het allemaal niks

meestal spring ik zelfs gelijk onder de douche om alle visjes eruit te vissen hahaha
maar ja dat maakt het dan ook weer vaak dat ik soms geen zin heb...

'het bed is net opgemaakt'
'geen tijd, want dan komt het hele riedeltje er dus weer achteraan'
etc. Haha!