Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Welshcobfan schreef:en geloof mij... schimmelinfectie sucks(al krijg ik dat vaak van de antibiotica) en dan kun je fluiten naar een fijne vrijpartij!
Dat doet pas zeer
Suzanne F. schreef:Nee niet met rare dingen als massageolie aan de gang gaan hoor. Dat is echt heel slecht voor je binnenste. Gewoon glijmiddel of wat spuug ja.
amazone77 schreef:ik ben nog steeds samen met mijn aller eerste liefde.
dat word deze maand al 18 jaar!!!!
hebben twee kindjes een hond een paard en een huis en het gaat nog steeds erg goed samen.
al hoor ik het in mijn omgeving niet veel dat mensen nog steeds samen zijn met hun aller eerste partner.
amazone77 schreef:Welshcobfan schreef:en geloof mij... schimmelinfectie sucks(al krijg ik dat vaak van de antibiotica) en dan kun je fluiten naar een fijne vrijpartij!
Dat doet pas zeer
ja dat is echt geen pretje ik kan met je mee praten welshcobfan.
CindyUniek schreef:daarna kreeg ik mijn huidige vriend en was het na 3 weken al raakzo zie je dat je je lichaam ook niet moet negeren!
ellepel schreef:Suzanne F. schreef:Nee niet met rare dingen als massageolie aan de gang gaan hoor. Dat is echt heel slecht voor je binnenste. Gewoon glijmiddel of wat spuug ja.
nou werkt anders prima,word heel veel gebruikt.
er is zelfs glijmiddel en massageolie in 1 verkrijgbaar.
risico op irritatie bestaat wel ja,maar dat kun je ook van heel veel andere dingen krijgen
amazone77 schreef:schampo en zeep is funest voor mijn doosje haha die kan er echt niet tegen,wel gelukkig met dat vaginale spul lctaciet heb ik toch een wat frisser gevoel.
Adil18 schreef:amazone77 schreef:ik ben nog steeds samen met mijn aller eerste liefde.
dat word deze maand al 18 jaar!!!!
hebben twee kindjes een hond een paard en een huis en het gaat nog steeds erg goed samen.
al hoor ik het in mijn omgeving niet veel dat mensen nog steeds samen zijn met hun aller eerste partner.
Aaaaaah! Dat wil ik dus ook (zonder de twee kids en daarvoor een paar meer honden en paarden)
CindyUniek schreef:verder vind ik het zonder condoom lekkerder, maar vind die bagger zo ranzig in me dat we het daarom soms wel mét doen (vraag me wel s af of ik de enige ben die dat vies vind, het loopt er aan alle kanten uit, bah)
absque_dubio schreef:CindyUniek schreef:verder vind ik het zonder condoom lekkerder, maar vind die bagger zo ranzig in me dat we het daarom soms wel mét doen (vraag me wel s af of ik de enige ben die dat vies vind, het loopt er aan alle kanten uit, bah)
Jeej, nog iemand die dat écht ranzig vind. Dan lig je daarna in bed na te knuffelen, en dan voel je t helemaal leeglopen, zo op t matras enzo. Gatverr..1 jongen die pakte standaard een handdoek en veegde zichzelf ermee af, en daarna ik. Maar t 'loopt' er pas later uit, en om nou de rest
van de nacht met een handdoek onder je doos te liggen..
amazone77 schreef:Adil18 schreef:
Aaaaaah! Dat wil ik dus ook (zonder de twee kids en daarvoor een paar meer honden en paarden)
hoe lang ben jij al bij jou partner?
CindyUniek schreef:verder vind ik het zonder condoom lekkerder, maar vind die bagger zo ranzig in me dat we het daarom soms wel mét doen (vraag me wel s af of ik de enige ben die dat vies vind, het loopt er aan alle kanten uit, bah)
amazone77 schreef:absque_dubio schreef:
Jeej, nog iemand die dat écht ranzig vind. Dan lig je daarna in bed na te knuffelen, en dan voel je t helemaal leeglopen, zo op t matras enzo. Gatverr..1 jongen die pakte standaard een handdoek en veegde zichzelf ermee af, en daarna ik. Maar t 'loopt' er pas later uit, en om nou de rest
van de nacht met een handdoek onder je doos te liggen..
wat hebben die mannen het dan toch WEER makkelijk he.....
Welshcobfan schreef:jeetje al 18 jaar samen met je eerste partnerlief!
Volgens mij zit ik in januari 4 jaar opgescheept met mijn eerste liefde
Tip voor het volloop probleem: gelijk naar de wc gaanheb je nergens last van!
Adil18 schreef:amazone77 schreef:
hoe lang ben jij al bij jou partner?
Bijna 2 jaar....dus we hebben nog even te gaan voordat we bij de 18 zijn
ChantalSmook schreef:wat vinden jullie van het condoom?