Guur weer + lippen = auw!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

IKbenEllen

Re: Guur weer + lippen = auw!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 21:44

Afbeelding

Hi shine lip treatment: Blijft heel lang zitten, maakt je lippen heerlijk zacht, lekker smaakje en ook nog gloss! OK dan! Topspul!

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 21:46

Labello SOS Lip Care

Ik had t ook echt heel erg,, die schrale lippen en joh dat doet toch zo zeer,, vooral op de scooter!

Nu gebruik ik dat.. en t is al (bijna) weg Haha!

Henrike

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 22:41

Henrike schreef:
Lipcocoon van Garnier, echt zalig!!!! Oranje houdertje. (tip: bij Real in Duitsland kost `ie de helft van wat `ie in Nederland bij de DA kost, namelijk maar 2,50!)

Afbeelding erbij!!

Afbeelding

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 23:06

Zijn er geen andere lippenspul-verslaafden hier, dan? Bloos
Ik geloof dat ik wel 8 verschillende potjes heb, in elke jas en elke tas een. En dan nog een naast m'n bed en een naast de computer Nagelbijten / Gniffelen
Allemaal verschillende ook, ik heb er maar een die averechts werkt en dat is Happy Talk van Lush. Als ik die opsmeer krijg ik na een uur weer last van mijn lippen. Dus die moet ik eigenlijk niet hebben, maar hij smaakt zo lekker Nagelbijten / Gniffelen
Verder heb ik Purol (smeer ik 's winters ook op mijn vingers trouwens, als die schraal zijn), een labellostick, van de Body Schop Mango Butter, Shea Butter, en eentje met mandarijnensmaak geloof ik. Dan heb ik er nog een van een vaag merk waarvan het potje zo leuk is (oh god, wat erg Huilen van het lachen ) en van Lush nog Honey Trap. Degenen die het echt goed doen zijn de butters van de Body Schop en Purol.

Ik smeer denk ik zo'n twee, drie keer per dag, maar in de winter soms veel vaker. Maargoed, ik pluk dan ook vaak aan mijn lippen, dus ik maak het er zelf naar.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 23:14

Ik hou het bij Blistex. Werkt altijd, je lippen worden er zacht van, prikt misschien wel een beetje bij het opbrengen als er echt wat stuk is maar dan heb je tenminste wel het idee dat er iets tegen gedaan wordt door een wondermiddeltje Haha!

(smeer trouwens elke dag 1 keer in en als ik echt last heb van mijn lippen meerdere keren Ja )

dlientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 23:16

nou ik herken het ook Nagelbijten / Gniffelen heb nu gewoon zo'n labellostickvan het huismerk van trekpleister, goed smeren en het is verholpen. Haha!

misslauie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 00:36

Claire__ schreef:
Je moet zachtjes met een (vochtige) tandenborstel over je lippen heen gaan, rondjes draaien en dan daarna een dikke laag labello of Purol erop doen.
En voor het slapen, een hele dikke laag erop.

Lachen

jep werkt ook bij mij! klopt, je haalt dan de losse dode velletjes er zo goed als af. wat ik dan af en toe doe als het echt heel erg is: je hebt van die gezichtsscrub van de etos(huismerk) die ik voor mijn gezicht ook gebruik, op apparte tandenborstel doen(eentje waar je nog nooit tandpasta gedaan hebt, want dit droogt je lippen juist uit) en daarmee zachtjes rondjes draaien.
daarna insmeren met blistex (klein wit tubetje, spreciaal voor gesprongen lippen,(lip relief) ruikt heerlijk fris!) volgende dag zijn ze weer helemaal als nieuw haha

Yannicke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 09:23

Bij mij werkt vaseline heel goed. Ja Heb ook snel last van schrale lippen, maakt niet uit wat voor weer het is.

Raggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 09:33

Ik smeer met nivea creme, werkt super..

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 18:01

Overdag lippenbalsem en voordat ik ga slapen smeer ik wat Purol (niet de lippenbalsem maar uit het blikje). Doe ik al jaren en werkt echt super!

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 20:26

Ik heb er altijd met oostenwind last van, zal wel van mn moeder geerfd hebben die heeft t dan ook altijd. Ik heb nu een goede van haal gepikt, Blistex medcomfort. Is een soort flesje met een klein balletje erop dat je over je lippen beweegt en dan komt er een dun laagje vloeistof op je lippen. Werkt echt super, geen hele vette laag meer op je lippen maar een dun laagje. Ik ben fan!

_Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 20:33

Henrike schreef:
Lipcocoon van Garnier, echt zalig!!!! Oranje houdertje. (tip: bij Real in Duitsland kost `ie de helft van wat `ie in Nederland bij de DA kost, namelijk maar 2,50!)

die heb ik in het rood!! in ieder geval zo iets! er staat op lip repair>> http://www.linternaute.com/femmes/beaut ... arnier.jpg
die is heel fijn!!

en dan hebben we de oude vertrouwde purol!! dat werkt bij mij het beste met dit weer.

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 20:36

Vaseline, ik smeer het savonds voor ik naar bed ga een beetje en sochtends voor ik weg ga Knipoog Werkt prima!
Maar ik doe het al z'n maand, want ik heb er al best snel last van, dus hoe eerder je begint hoe minder je hebt

LieZ_Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 20:40

Blistex! Ja

Had eerst altijd Labello, maar die hielp op een moment niet meer.
Toen Blistex geprobeerd, die is naar mijn idee wat sterker.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 21:55

Vaseline.
Daar kan ik echt niet meer zonder. Ik heb tig kleine potjes die overal slingeren, in elke tas een etc Tong uitsteken
Ik kon niet tegen blistex, labello etc, dat hielp niet. Dat is toch vaak op wat 'waterbasis' of iets. Vaseline heb ik nooit problemen mee gehad. Wel is het behoorlijk vet maar doe het vooral tijdens slapen een laagje.

Whoops1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 21:56

Ik heb ook overal lippenspul inzitten, tassen, jaszakken, kastjes thuis..

Voor ik ga slapen smeer in vaseline & overdag vaak purol of blistex!

Phillipa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 21:59

Een soort labello maar dan met tee-trea spulletje erin Ja is een groene stick van de Tuinen. Maakt vet en de tea tree herstelt je lippen zegmaar. Heb vroeger wel labello, purol en vaseline gesmeerd maar dat hielp in die zin niet goed dat je het wel 5 keer per dag kon smeren Clown

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 22:04

Weet niet of deze tip al gegeven is, maar door labello of andere vettigheid te smeren sluit je je lippen af van vocht en drogen ze steeds verder uit. Het schijnt beter te zijn je lippen nat te maken (ik doe altijd wat water op mijn vinger) en daarna labello er op. Dan blijft het vochtgehalte in je lippen op pijl en drogen ze minder snel uit.

Manonx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 22:07

Blistex, ben daar echt verslaafd aan Huilen van het lachen
heb die ook altijd bij me, en smeer dat echt het hele jaar door op me lippen heb nu ook nergens last van Lachen

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 11:33

Yup, ik heb ook Blistex, geweldig spul idd.

quincy123

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 11:52

ik smeer wel 50 keer per dag nu.. (A) vooral aan de zijkant is het helemaal open en droog.. auw!! en als ik niet smeer en ik wil mijn mond open doen scheurt het weer open..

JillyJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 13:13

Als ik echt last heb gebruik ik vaseline (of labello)
Maar probeer dat echt alleen te gebruiken als het nodig is, daar geraken je lippen dus echt verslaafd aan... Na een tijdje kon ik dus geen 2 uur meer zonder labello. Even doorgezet en nu kan ik gelukkig weer zonder.

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 18:26

inderdaad, purol, echt superspul, maar ik heb geen droge lippen van het weer, maar van m'n medicijnen, die zorgen voor uitdraging zodat m'n pukkeltjes weg gaan, het werkt super.
*beland bij een ander onderwerp* Clown

I_Love_Kyara

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 22:26

Haha, ik zei net ma waar ligt de labello m'n lippen zijn uitgebarst!:P
Dusja ik heb er ook last van!

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 23:23

Ik heb dat dus ook in de winter als het koud en guur weer is, en ik gebruik altijd Labello en dan gewoon de blauwe.