Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Melissaaaaa schreef:niet gek dat je onzeker bent ofzo, maar waarom zet je dan zoveel foto's neer? en kom op, je ziet zelf toch ook wel dat je niet dik bent? ook nogal stom voor de mensen die écht overgewicht hebben en dan deze foto's zien...
Calanddra schreef:Ik vind dat je zoiets niet met elkaar kan vergelijken lautje76
Het gaat hier om aandacht vragen (met als gevolg dat je mensen kunt kwetsen), in die situaties van jou niet.
LimaMambo schreef:owja... horizontale strepen maken je NOG dikker
LimaMambo schreef:owja... horizontale strepen maken je NOG dikker
janou schreef:haha, die begin ik dus wel te krijge
_Tara_ schreef:LimaMambo schreef:owja... horizontale strepen maken je NOG dikker
Dat is achterhaalde informatiehttp://www.ze.nl/shoppen/Horizontale-st ... anker/905/ Daar staat het. Maar goed TS, maak je niet druk dat je "dikker" wordt, dat hoort er nou eenmaal bij.
Melissaaaaa schreef:oke; dan vind ik dat er geen foto's meer geplaatst mogen worden van slanke meisjes die zichzelf dik vinden, zwangere vrouwen, en mensen met 2 benen
Maureenn schreef:nou, ga lijnen. eet vanaf nu niks meer en ben benieuwd wat het resultaat is, ben je dan nog niet tevreden laat je het er toch gewoon afsnijden.
jezus
Citaat:Haha amen!
1 Appel per dag lijkt me meer dan genoeg!
Calanddra schreef:nee joh, verticale strepen maken je toch dikker? Ik dacht dat horizontale strepen afslankten.