En daarna kreeg ik nog schimmelinfectie. Was een érg leuke vakantie
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) gedronken. Ik ben heel erg anti-antibiotica. Het is zo'n rotzooi, artsen schrijven het zo gemakkelijk voor (dan doel ik ook op andere kwaaltjes) en wilde het per se eerst zo proberen. Ik ben er zowaar helemaal vanaf gekomen op deze manier, heb nergens meer last van. Ik drink vaak te weinig, dat is de oorzaak, dus daar moet ik heel goed op letten.....

)
)

En ben vannacht 5 uur lang in het ziekenhuis geweest 
.
, waarom ik dat doe weet ik niet maar dat is een beetje mijn tik als ik een blaasonsteking heb
Twiggy2008 schreef:HannahFrouk, ik ben AB-moe, heb het als kind zo vaak voorgeschreven gekregen (naar mijn idee ook echt heel vaak onnodig!!) dat ik echt anti ben geworden (tenzij ik er anders echt niet vanaf kom, geldt dus ook voor een blaasontsteking natuurlijk).

Ik heb het nu al een paar jaar niet meer gehad gelukkig, maar mijn moeder heeft het nog wel regelmatig, gelukkig helpt een ABkuur bij haar altijd goed. Robijntjah schreef:De eerste verschijnselen zijn bij mij 5 weken geleden
Hebben jullie trouwens ook dat branderige gevoel buiten het plassen om? Als je veel beweegt ofzo? Dan lijkt het bij mij wel erger te worden... alsof ik echt mijn urineleiders voel zeg maar