Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Paula schreef:Soort van elektrische accupunctuur geloof ik..
Loop jij nog bij een dokter verootjoo?
Paula schreef:Ja het vermoeden is fybriomyalgie, volgens mij is dat ook wel verwant aan reuma. Maar als ik daar naar op internet zoek komt het niet echt overeen met wat ik heb.
verootjoo schreef:Paula schreef:Soort van elektrische accupunctuur geloof ik..
Loop jij nog bij een dokter verootjoo?
Nee, heb het een beetje gehad met dokters... Het enige dat ze me zeggen is dat ik rustiger aan moet doen, en minder moet gaan doen.
Nou sorry, maar ik vind die 32 uur p/w die ik werk niet zo veel. En daarbij is het best normaal om nog een hobby te hebben lijkt me. Maar het paardrijden trek ik echt niet doordeweeks, dat doe ik alleen in het weekendDus eigenlijk is het enige dat ik doe 6,5 uur per dag werken (stagelopen)
En daarbij... ik heb al jaren paarden, en eerder kon ik het wel combineren met school én werk zelfs. Pas sinds een jaar niet meer
Paula schreef:Ik, maar niet gehad, zit er middenin. Begon bij een huisartsbezoek met compleet bloedonderzoek; bloed was goed maar had een ruis bij m'n hart, hoge bloeddruk en hoge pols. Dus door naar de kinderarts die mij dan door kon sturen naar de kinder-cardioloog. Kinderarts was het met HA eens, dus naar de kinder-cardioloog. Die was heel tevreden, en doordat ik stopte met m'n astma medicatie verdween ook de hoge pols en bloeddruk volgens m'n kinderarts. Nog een paar keer bloed geprikt, kwam niets uit en ik hoefde niet meer terug te komen.
Voel mij nog steeds hartstikke moe, slap, trillerig, duizelig etc, dus hup maar weer naar (een andere inmiddels) huisarts. Die begreep heel goed waarom ik terug kwam en wil mij doorsturen naar de reumatoloog. Dus daar kan ik waarschijnlijk binnenkort heen. Ze denken nu aan een spierziekte/fibriomyalgie of CVS...
Ik zou als ik jou was gewoon weer terug naar de HA stappen, hoelang heb je nu al klachten? En hoe oud ben je?
MissPromiss schreef:Christel3 schreef:Echt joh? dat is wel heel erg vervelend dan!
Maar is er echt helemaal niks geen medicijn ofzo voor?
Gewoon rusten en gezond eten?
Nee voor pfeiffer is geen medicijn.. Ik dacht dat het allemaal wel meeviel en deed altijd alles, of in ieder geval zo veel mogelijk, want tsja ik moest toch mijn examen halen en tsja paardlief kan ook niet stil staan zo lang. Het heeft mij kapot gemaakt en ik heb er nu superveel spijt van. Wat zou er gebeurd zijn als...
Dus alsjeblieft neem 1,5 maand volledig rust maar dna ook écht rust, grote kans dat je er vanaf bent. Mijn lichaam heeft te lang moeten vechten en dat heeft zoveel gekost dat het niet overwonnen is en ik altijd moe zal blijven met een beetje pech. Ik meot nog wel onderzoeken ondergaan maar eigenlijk is het al voorzichtig gezegd..