Wat te doen met mijn slechte huid...

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_PassoaJus

Re: Wat te doen met mijn slechte huid...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 09:23

Ik heb ook last van een hele droge huid, maar met de creme 'Webecos' die ik 2 keer per dag gebruik los ik dat op. Ben er heeeeel erg tevreden over! Dit is één van de cremes die echt werkt bij mij! Ik kan vrij lang met een potje. Lachen

Verder heb ik voor 's ochtends een tonic om m'n huis schoon te maken en dan de Webecos. En dat doe ik 's avonds voor 't slapen gaan weer. En 't helpt echt bij mij! Lachen

Ik kan over heel veel cremes, tonics, make up en weet ik het niet. Maar over de spullen die ik nu heb ben ik heel erg tevreden. M'n droge huid en puistjes verdwijnen!

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 12:54

Riant schreef:
Mijn eerste advies zou zijn je eetpatroon veranderen. Veel water veel verse groenten weinig suikers alleen onverzadigde vetten en eventueel ook vitamines bij nemen. Of biergist helpt ook.

Wat gezichtsproducten probeer hypoallergene producten dus waar geen parfum of andere irriterende middelen aan zijn toegevoegd. Je gezichtscrème moet vooral vocht inbrengend zijn en niet vet.

Zo min mogelijk zeep of stek geurende producten gebruiken.

Anders zou ik inderdad ook via de huisarts een doorverwijzing vragen naar een dermatoloog.

Vind dat verandering van eten wel heel extreem Bloos
als je gevoelig voor puistjes bent dan ben je het toch wel, ookal eet je wel of heet chocolade of wat dan ook!

Yannicke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 23:28

Van puistjes heb ik geen last, wel van rode vlekken en een droge huid. Alhoewel, daar had ik last van totdat ik pasgeleden een zalf, genaamd Elocon, heb gekregen. Dit is een wateremulgerende vetzalf, en binnen een week was mijn huid weer helemaal zacht. Mijn oom heeft m nu ook al een week in gebruik en bij hem is zijn huid ook al een stuk verbeterd! Heb m op recept gekregen via de dermatoloog, dus even langs de HA als ik jou was. Ja

Dermatoloog heeft me echt verder geholpen, binnen 5 minuten stond ik alweer buiten. Die mensen hebben er veel meer verstand van dan een HA. HA ben ik misschien wel 20 keer geweest, maar het enige wat ik kreeg was hormoonzalf, die niet echt hielp. Dus zou je laten doorverwijzen!

Daphna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 23:43

Susanne_ schreef:
Daphnezz schreef:
oil cleansing method!! Mijn huid is er een stuk beter van geworden en het is nog eens hartstikke goedkoop ook!

waar koop je dat?

Bij de AH en drogist. Tong uitsteken Alles erover: http://www.theoilcleansingmethod.com/

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 19:13

Ouder topic, maar echt vol met veel goede tips: [MW] wie heeft HET middel tegen puistjes?

De Diane begon bij mij pas na 6 maanden echt te werken.. dus nog eventjes geduld.
Het verschilt echt per persoon hoelang het duurt voor de pil werkt.
Hoe rot het ook is en hoe snel je ook van die slechte huid afwilt.. Ach gut

watdanhe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 19:14

nacht/ochtend créme. Ook wil vitaminepillen heel erg helepen Knipoog En fruit!