dat haal ik ook altijd weg met mijn ijzeren? vijl
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

.
.
xNatas schreef:Ik heb gelukkig nooit nagels gebeten, ik wou altijd lange nagels. Maar dat is mij ook niet echt gelukt, ze zijn niet zo lang als ik ze graag zou willen.
Maar ik lak ze wel elke dag een ander kleurtje, al zit er nu gewoon doorzichtig op. Als je altijd een lakje op hebt lijkt het alsof je nagels ook minder snel breken, tenminste dat gevoel heb ik :).

Hoelang duurt dat bij jullie? inkepink schreef:tja mijn nagels......leuke maar werkbare lengte en de kleur hangt er van af waar ik zin in heb, momenteel vuurrood maar morgen misschien zwart of paars of een 'simpele' french..
Vroeger was ik erge nagelbijter, maar toen ik tijdens een sollicitatie gesprek verkapt werd afgewezen vanwege mijn niet al te vrouwelijke nagels is er een knopje omgegaan, nu zijn mijn nagels heilig hihi
Armaris schreef:Ik probeer ook french maar dan duurt dat zolang eer dat het droog isHoelang duurt dat bij jullie?
Om het extra shiny te maken poets ik mijn nagels eerst op met een glansvijl en daarna lak ik ze.

Onassa schreef:Ik heb acryl nagels, voordeel als je zelf nagelstyliste bent![]()
Ik verander nogal eens ,french of dan weer eens een leuke nail art, ligt maar net aan mijn bui.
Lang leve de gelnagels, haha!