Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yooon schreef:Bienotje schreef:De prik van de naald voor de verdoving voel je net zo goed als het piercen zelf
Nee hoor, de naald van de verdoving is toch echt een stuk dunner dan de naald waarmee ze de piercing zetten.dus dat doen lang niet zo'n pijn.
jolienleon schreef:Weten jullie ergens een winkeltje waar je een piercing met paardje kan kopen,
ben daar dus hopeloos naar op zoek als kado voor een vriendin,
zij zoekt er ook al zo lang naar![]()
in ieder geval bedankt
_loekie_ schreef:En volgens mij zit die koudspray en verdovings zalfjes zwaaar tussen je oren.
amberp schreef:En toch klopt het wel! Heb verdovingen en allerlei prikken gehad en laat toch echt liever een piercing zetten!
Ook blijf ik erbij dat het er juist bijhoord! In mijn ogen is het juist de adrenaline van te voren en tijdens die een piercing een piercing maakt!
PrinCessRomy schreef:_loekie_ schreef:En volgens mij zit die koudspray en verdovings zalfjes zwaaar tussen je oren.
was idd al meerdere malen gezegd in dit topic, dit zit idd echt heel erg tussen je oren, maar toch wel grappig dat mensen denken dat je er minder pijn van krijgt
_loekie_ schreef:Hm mijn piercing begint nu wat minder dik te woden maar het bobeltje wa ik had doorgeprikt is opengebarsten en nu zit er een soort van wondje goed ontsmetten denk ik maar.
Iemand nog tips buiten zoutoplossing en unicura?
Yvonniej schreef:ik heb mijn tepelpiercing er nu 2 maanden uit en krijg de zelfde er niet weer in, ga nu kijken voor een dunnere.
Ketaki schreef:Yvonniej schreef:ik heb mijn tepelpiercing er nu 2 maanden uit en krijg de zelfde er niet weer in, ga nu kijken voor een dunnere.
is het niet gewoon dicht gegroeid?![]()
Monster schreef:ik heb vandaag tongpiercing laten zetten
Deed vette pijn dat ie em er doorheen duwde,, daarna viel ik bijna flauw en moest ik BIJNA kotsen
Nu minder last van, moet listorine kopen ofzo, en daarmee mn mond spoelen, dat haal ik morgen eventjes op de hele dag ijsjes eten haha
Nu doet ie wel pijn, en is mn tong beetje opgezwollen,, staafje van 2 cm zit erin,, past ook wel
Deed vette pijn dat ie em er doorheen duwde,, daarna viel ik bijna flauw en moest ik BIJNA kotsen
Nu minder last van, moet listorine kopen ofzo, en daarmee mn mond spoelen, dat haal ik morgen eventjes opde hele dag ijsjes eten
haha
Nu doet ie wel pijn, en is mn tong beetje opgezwollen,, staafje van 2 cm zit erin,, past ook wel
Nu minder last van, moet listorine kopen ofzo, en daarmee mn mond spoelen, dat haal ik morgen eventjes opde hele dag ijsjes eten
haha