[centraal] Het Piercing topic..!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bienotje

Re: [centraal] Het Piercing topic..!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 13:12

Zorg in ieder geval dat je even wat info en ervaringen inwint over de shop waar je heen gaat. Hoe is de naverzorging er etc..?

@Yooon.. Mijn ervaring is dat de pijn tijdens het zetten echt niet hels is, even voelbaar als de naald door de huidlaag gaat en daarna direct over. Wat ik wel ´pijnlijk´ vond is de beursheid rond mijn navel als ik deze per ongeluk stootte de dagen erna..

_loekie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 18:10

Wil je niet bang maken hoor.
Maar bij mij deed het best eventjes zeer.
Ik heb een moeilijkere navel en volgens mij was het even moeilijk erdoor heen komen.
Was een kwestie van een paar seconde daarna voel je er niets meer van

juthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 19:44

Yooon schreef:
Bienotje schreef:
De prik van de naald voor de verdoving voel je net zo goed als het piercen zelf Lachen

Nee hoor, de naald van de verdoving is toch echt een stuk dunner dan de naald waarmee ze de piercing zetten.dus dat doen lang niet zo'n pijn. Knipoog

En toch klopt het wel! Heb verdovingen en allerlei prikken gehad en laat toch echt liever een piercing zetten!
Ook blijf ik erbij dat het er juist bijhoord! In mijn ogen is het juist de adrenaline van te voren en tijdens die een piercing een piercing maakt!

_loekie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 20:27

Hm mijn piercing begint nu wat minder dik te woden maar het bobeltje wa ik had doorgeprikt is opengebarsten en nu zit er een soort van wondje goed ontsmetten denk ik maar.
Iemand nog tips buiten zoutoplossing en unicura?

juthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 20:32

niet zelf aan je piercing frunniken en terug gaan naar de shop!

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 21:33

Weten jullie ergens een winkeltje waar je een piercing met paardje kan kopen,
ben daar dus hopeloos naar op zoek als kado voor een vriendin,
zij zoekt er ook al zo lang naar Nagelbijten / Gniffelen
in ieder geval bedankt Knipoog

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 21:36

Doe er nu 1 staafje in (zonder aanhangend gefrutsel of iets) en laat deze erin. Niet eraan zitten tot je onder de douche staat en dus eerst je handen hebt gewassen. En was het tijdelijk weer even tweedaags met unicura. Buiten dat, er vanaf blijven en niet meer wisselen of iets..

SuperQuinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 23:29

jolienleon schreef:
Weten jullie ergens een winkeltje waar je een piercing met paardje kan kopen,
ben daar dus hopeloos naar op zoek als kado voor een vriendin,
zij zoekt er ook al zo lang naar Nagelbijten / Gniffelen
in ieder geval bedankt Knipoog

een tip:

beetje handig zijn en zelf maken! weet je wel zo'n staafje met een hangertje eronderaan, dan kan je het ringetje openbuigen en het hangertje vervangen voor een paardenhangertje voor aan een ketting ofzo....
heb ik wel eens gedaan met een hartjeshanger... beetje zoeken maar moet te doen zijn....

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 12:02

_loekie_ schreef:
En volgens mij zit die koudspray en verdovings zalfjes zwaaar tussen je oren. Knipoog

was idd al meerdere malen gezegd in dit topic, dit zit idd echt heel erg tussen je oren, maar toch wel grappig dat mensen denken dat je er minder pijn van krijgt Clown

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 12:05

amberp schreef:
En toch klopt het wel! Heb verdovingen en allerlei prikken gehad en laat toch echt liever een piercing zetten!
Ook blijf ik erbij dat het er juist bijhoord! In mijn ogen is het juist de adrenaline van te voren en tijdens die een piercing een piercing maakt!

Je haalt de woorden uit me mond Haha! ik sta altijd al te springen als ik een piercing krijg, niet zenuwachtig of bang voor de pijn maar nee vind het gewoon kicken Haha!

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 12:06

PrinCessRomy schreef:
_loekie_ schreef:
En volgens mij zit die koudspray en verdovings zalfjes zwaaar tussen je oren. Knipoog

was idd al meerdere malen gezegd in dit topic, dit zit idd echt heel erg tussen je oren, maar toch wel grappig dat mensen denken dat je er minder pijn van krijgt Clown

Koudspray zit niet tussen de oren Lachen
Je krijgt er niet minder pijn van, maar je voelt het allemaal wat minder.
Houd maar eens een ijszak in je hand en knijp maar eens met je nagels in je hand als die goed koud is.
Je zenuwen voelen dan de kou meer dan de nagels, om het zo maar even te zeggen, en daardoor lijkt het of het geen pijn meer doet.

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 12:20

_loekie_ schreef:
Hm mijn piercing begint nu wat minder dik te woden maar het bobeltje wa ik had doorgeprikt is opengebarsten en nu zit er een soort van wondje goed ontsmetten denk ik maar.
Iemand nog tips buiten zoutoplossing en unicura?

Ik heb een heel gevoelige huid en nu ben ik terug gegaan naar de shop hoe ik het rode en geirriteerde nu het beste kon laten genezen.
Hij zij dat ik sudocrem moest proberen, is voor rode babybilletjes maar het werkt super goed.
Ik gebruik het nu 4 dagen en het is bijna over Lachen

_loekie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 13:04

o thnx!
Waar koop je dat?
Ik ga nog niet meteen terug naar de shop m'n piercing is al stukken minder dik en ik wil het nog eventjes aan kijken.

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 13:10

en ook dat zalf zit niet tussen je oren! Heb dat gehad toen ik infuus moest laten prikken! Niet 1 keer maar meerdere keren en je voelt er dan echt niks van!

Jenbuc

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 13:48

ik viel flauw omdat ik niet had gegetenb en door de combinatie adreline, was me bloedsuikerspiegel te laag.
ze spoot er bij mij een soort alcohol op... dat verdoofd tijdelijk.
en ik voelde echt helemaal niks.
ging super.

zodra er pus uit komt:
even met een wattenstaafje alle rommel weghalen zodat het gaatje weerschoon is en daarna sprayen met calendula SPRAY.
olie mag je in alle tijden niet gebruiken en zelf enzo ook niet want dat sluit de wond af.
en zuurstof is goed.
ook zoutwater is goed voor je piercing.

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 14:31

ik heb mijn tepelpiercing er nu 2 maanden uit en krijg de zelfde er niet weer in, ga nu kijken voor een dunnere.

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 18:59

Yvonniej schreef:
ik heb mijn tepelpiercing er nu 2 maanden uit en krijg de zelfde er niet weer in, ga nu kijken voor een dunnere.

is het niet gewoon dicht gegroeid? Bloos Knipoog

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 19:22

Ketaki schreef:
Yvonniej schreef:

is het niet gewoon dicht gegroeid? Bloos Knipoog

nee want een dunnere krijg ik er wel in bijv een oorbel.

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 19:24

lijkt mij trouwens wel erg pijnlijk.
een tepel piercing.

maar hoelang duurt het voor zo'n gaatje dichtgroeit ( bij een tepel piercing)

Monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 22:08

ik heb vandaag tongpiercing laten zetten Haha!

Deed vette pijn dat ie em er doorheen duwde,, daarna viel ik bijna flauw en moest ik BIJNA kotsen Knipoog

Nu minder last van, moet listorine kopen ofzo, en daarmee mn mond spoelen, dat haal ik morgen eventjes op Lachen de hele dag ijsjes eten Knipoog haha Tong uitsteken

Nu doet ie wel pijn, en is mn tong beetje opgezwollen,, staafje van 2 cm zit erin,, past ook wel Knipoog

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 23:16

Monster schreef:
ik heb vandaag tongpiercing laten zetten

Deed vette pijn dat ie em er doorheen duwde,, daarna viel ik bijna flauw en moest ik BIJNA kotsen

Nu minder last van, moet listorine kopen ofzo, en daarmee mn mond spoelen, dat haal ik morgen eventjes op de hele dag ijsjes eten haha

Nu doet ie wel pijn, en is mn tong beetje opgezwollen,, staafje van 2 cm zit erin,, past ook wel

gewoon goed spoelen en veel praten! klinkt misschien gek maar door te praten is je bloedsomloop heel goed en dan word je tong als je geluk hebt minder dik en slinkt ie sneller!

en van die coolspray -> dat spul werkt echt wel! heb dat spul eens gewoon opgespoten gehad op mijn arm en ze konden gewoon een velletje vastpakken en er in krijpen en ik voelde geen pijn.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 23:19

Waar halen jullie altijd jullie piercings? Ik heb een surface piercing en hiervoor is het vrij lastig een goed winkeltje te vinden voor dopjes.
Ging eerst altijd naar winkel in Tilburg waar heb laten zetten, deze helaas faillet.

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 23:33

Monster schreef:

Deed vette pijn dat ie em er doorheen duwde,, daarna viel ik bijna flauw en moest ik BIJNA kotsen Knipoog

Nu minder last van, moet listorine kopen ofzo, en daarmee mn mond spoelen, dat haal ik morgen eventjes op Lachen de hele dag ijsjes eten Knipoog haha Tong uitsteken

Nu doet ie wel pijn, en is mn tong beetje opgezwollen,, staafje van 2 cm zit erin,, past ook wel Knipoog

wil je mij niet zo bang maken Haha!
ik wil er ook 1 laten zetten, maar ben bang voor de naalden Haha!

LadyJane

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 23:52

Monster schreef:

Owjee!! ze hebben mij in de shop juist verteld dat je niet mag spoelen met listerine, maar alleen met speciale spoeling! En niet de hele dag ijsjes eten, daardoor krijg je mssn wel minder zwelling, maar je tong is een spier die alleen meer pijn gaat doen als je het niet beweegt en koud laat worden! Juist gewoon proberen te eten en veel praten idd. Niet gaan mutsen omdat het dan minder zeer zou doen. Echt ik ben kleinzerig, heb de wijze raad van die meneer netjes opgevolgd en er bijna geen last van gehad! na twee dagen at ik een hard stokbroodje, zonder probleem. Alleen, kijk uit dat je niet op je piercing bijt, dat doet zeer!!!!

Sorry, wil me nergens mee bemoeien hoor, maar vind het raar dat de nazorg per shop zoveel van elkaar verschilt. Ik mocht namelijk ABSOLUUT NIET spoelen met listerine.... weird....

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 23:55

lijkt me ook.
niet spoelen met listerine.
aangezien het gewoon een wond is die moet genezen.
waarschijnlijk zal het net zijn als jij een tand of kies moet laten weghalen.