Hier ook, ik was vast ff wat spulletjes in de bus gooien maar kon schaatsen naar de overkant van de straat. Schuifdeur dichtgevroren maar het zonnetje schijnt al lekker. Vanmiddag richting de Ardennen.
Nou van mij hoeft er niet meer sneeuw te komen. Het is prima wat er nu ligt. Nu gaat het volgende week weer boven 0 worden
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 10-01-25 12:52
Lekker hoor de Ardennen, geniet er van gaucho.
Ik ben naar de Noord-Ginkel geweest. Heerlijk rondje gelopen al was het uitkijken want op sommige plekken was het glad. Twee reeën twee raven een hoop kleine vogeltjes en veel sporen gezien. Leuke verrassing op het laatst want mijn moeder had dienst in het natuurcentrum. Wist ik niet. Dus daar nog een lekker bakkie koffie gedaan.
Heerlijke foto’s SusanH en een leuke verrassing. Veel dieren gezien!
gaucho
Geplaatst: 10-01-25 13:02
Ziet er ook echt heerlijk uit met de blauwe lucht er bij
X2305
Geplaatst: 10-01-25 13:03
Veel plezier in de Ardennen!
Prachtig rondje Susan. Je was er ook vroeg bij zo te zien.
Wat een berg sneeuw Noordje.
Hier de griep toch doorgezet dus nummer 2 van het jaar te pakken. Gisteren niets gewandeld en vandaag ook geen puf voor. Hopelijk morgen weer wat beter. Het is hier nu strakblauw maar de wegen zijn wel spekglad zei mijn vriend. Ik ben vanuit huis aan het werk.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 10-01-25 13:19
O bah griep. Ik ben ook niet fit hoor. Verkoudheid is doorgeslagen naar mijn holtes. Dat is standaard bij mij. Maar idd, ik was er vroeg bij. Stapte rond 9 uur uit de auto. Vind dat lekker. En moet vanmiddag werken, dus komt qua planning ook het beste uit.
Susan, grappig dat er bij jullie dan weer niet zoveel sneeuw lag. Hier is toch nog wel een mooi laagje gevallen. Maar gelukkig hier wel berijdbare wegen (itt x2305). Terwijl we allemaal niet ver bij elkaar vandaan wonen
Gisteren echt zo hard genoten van de zon en het restje sneeuw!
Nu hangt er hier een soort Silent Hill achtige mist, denk niet dat we nog zon gaan zien vandaag
Oh, die vos Eelmo, wat een mooie foto! Lizard, wat een leuk dorpje. En die buizerd heb je er goed op gekregen, mooi. Ze vliegen altijd zo snel weg helaas.
Wat een schitterend weer vandaag Eindelijk weer eens de moeite waard om foto's te maken. Ik heb vanmorgen een kleine 2 uur/ 7km met de honden door de Biesbosch gewandeld. Wat een rust, echt genieten. Ik heb veel te veel foto's gemaakt, want het was erg mooi met het zonnetje op het aangevroren groen. Scroll vooral door als je zondoorbomenfoto's zat bent
Susan je hoort echt iedereen erover.. hopelijk zet het niet verder door. Altijd zo balen als je niet fit bent!
Shaddy wat een heerlijke zon op je foto’s. Gister was het echt prachtig weer.
Lizard mooi rondje en prachtig die buizerd.
Eelmo bijzonder is dat hè?! ‘s middags was het in Groesbeek prima te doen en ‘s avonds in Overasselt ook. Nu in Groesbeek niet veel meer aan de hand maar in Overasselt net op stal was het echt spekglad overal. Wat een heerlijke foto; genieten!!
Die vos Bootsiebob, wauw! Prachtige foto’s en bijzonder moment!
Goof zondoorbomen foto’s kunnen we nooit genoeg zien! Heeeeerlijk
Bedankt allemaal voor de beterschapswensen! In ieder geval geen koorts meer hier, wel nog super verkouden en een flinke hoest. Maar ik ben al blij dat de koorts weg is. Vandaag hooi halen voor paard, het afgezete stukje wei even ijsvrij gemaakt want de paddock was geen doen. Alle plassen waren nog opgevroren..
Vandaag wisselt het enorm ook denk ik per regio; hier is het helemaal bewolkt en geen zon te zien. Het was ook super mistig vanmorgen. Ondanks dat ik me nog bleh voel net toch een uurtje in ons eigen bos gelopen. Heel bijzonder; sommige stukken waren slechts 30 meter van elkaar af en volledig sneeuw en ijsvrij en andere stukken nog helemaal wit!