Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nicje87 schreef:Welkom Boris! Van harte gefeliciteerd Gnome. Heel veel liefde geluk en gezondheid toegewenst. Hopelijk morgenochtend lekker naar huis en gaat het lukken met de borstvoeding. Hoelaat is hij geboren? Ondanks dat ik nog moet bevallen, ben ik wel benieuwd naar het verhaal.
Gnome schreef:Hi allemaal. Hier helaas geen leuke bevalling gehad. Ging allemaal van 0 naar 100 met de weeën en eenmaal volledige ontsluiting stopte de weeën ermee. Was echt een horror bevalling waarbij uiteindelijk een ingreep nodig was maar de details bespaar ik jullie ivm de komende bevallingen. Zegt natuurlijk niets over hoe het bij jullie gaat. Mocht iemand het hele verhaal willen weten, pb me eventjes.
Maargoed hij is er dus bij deze stel ik jullie voor aan onze trots, Boris. Hij is groot voor de termijn. Ruim 3900 gram en 53cm lang. Moest zelfs na zijn schouders nog even mee persen. Hij wordt dan ook op suiker getest. Van de 4x zijn er tot nu toe 3 goed dus lijkt allemaal goed gelukkig.
Hij doet het erg goed tot zover. Borstvoeding wil nog niet dus dat zorgt wel voor wat frustratie bij ons beide. Straks bij de laatste controle even horen of ze het een probleem vinden als ie gewoon even de fles krijgt.
Maar meiden ondanks alle hel en nog best een hersteltijd te gaan.. Eenmaal geboren was alles vergeten en vergeven. Het is echt liefde op het eerste gezicht en je bent zelf ook een ander persoon.
We morgen morgenochtend als het goed is lekker naar huis dus dan zal ik even bijlezen en waar nodig reageren. Dikke kus van ons.
[ [url=m/BEHDJV.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/DsrfnV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gnome schreef:Bedankt allemaalik zal het delen met wie wil maar zo op het forum, ga ik het niet plaatsen. Toch ook wel wat oude bekende zeg maar haha
Hij doet het hartstikke goed. Zijn voor nu overgegaan op de fles. Gaan thuis met de kraamzorg wel even kijken of het kolven lukt en anders is het maar gewoon alleen nutrilon. Af en toe krampjes na het drinken maar daarna laat ie zich wel wegleggen dus hebben allebei in ieder geval in blokjes wat uurtjes kunnen slapen.
Zelf wel flink beurs nog maar zou wel met een weekje al veel beter moeten zijn.
Azmay schreef:"Down under" nooit meer hetzelfde lijkt bij mij niet zo te zijn. Nog geen volledige sex kunnen hebben uiteraard maar na 3 weken voelt alles toch weer als voorheen verder hoor![]()
Nimue had gisteren een nieuwe ervaring voor me, spuitpoep. En dan bedoel ik tijdens het verschonen, zon anderhalve meter ver![]()
Kon er nog redelijk mee lachen maar handig was het niet
Freekieee schreef:Oh Azmay, lekker danBen echt benieuwd hoe vaak dat hier gaat gebeuren.
Gnome, snap indd dat je dan niet je verhaal zo in het topic zet. Als je t kwijt wilt mag je mij pben hoor. Ik wordt nooit zo snel bang van verhalen van andere, vooral omdat het toch ook echt per persoon verschilt .
Gister rondje duiven gedaan. Was best veel uiteindelijk. Smiddags nog de commode ingeruimd en viel daarna echt in slaap.
En mijn oma was los gegaan met jurkjes hakenheb er zoveel. Ze zei, het zijn er sws te veel dus dan heb je eventueel iets om cadeau te doen aan iemand.
[ [url=m/KdncH9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/66b2t8.jpg]Afbeelding[/url] ]