Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Siers83 schreef:Lieve Britt, jij verdient beter dan dit. Ik snap dat je niet ook nog een scheiding erbij kunt/wil hebben maar dit vreet toch ook? Mss mag ik het niet zeggen, maar dit is toch geen relatie meer? Voor wie blijf je nog bij hem? Als hij je al niet eens meer naar het zh wil brengen, dan is er toch niks meer samen?
Ik hoop niet dat je beledigd bent dior wat ik zeg, maar ik vind het zo naar en verdrietig voor jou. Jij verdient lieve mensen om je heen. Die om je geven en je helpen
en ik voel me nu minder eenzaam dan de laatste maanden tijdens mijn relatie.
thequeensmum schreef:Ik denk dat voor jouw man de relatie over is en dat hij wacht tot jij de stekker eruit trekt.
Het staat namelijk niet zo goed om de relatie te verbreken als je vrouw kanker heeft en ziek is.
Als je je afreageert op de honden van je vrouw, niet meegaat naar de spoedeisende hulp en dan ook nog niet eens vragen hoe het nu gaat?
En dan die talloze andere kleinere en grotere dingen die je hier benoemd hebt.
Ik vind het echt heel akelig voor je.
thequeensmum schreef:Ik denk dat voor jouw man de relatie over is en dat hij wacht tot jij de stekker eruit trekt.
Het staat namelijk niet zo goed om de relatie te verbreken als je vrouw kanker heeft en ziek is.
Als je je afreageert op de honden van je vrouw, niet meegaat naar de spoedeisende hulp en dan ook nog niet eens vragen hoe het nu gaat?
En dan die talloze andere kleinere en grotere dingen die je hier benoemd hebt.
Ik vind het echt heel akelig voor je.
BeFunny schreef:Wel lekker makkelijk. Als dat zo is. Hij weet het even niet meer en dan is het ok of acceptabel om je schofterig te gedragen tegen je partner met kanker? En al best een hele tijd. Er is ook al relatie therapie. Brit loopt al op haar tenen en wordt zo alleen maar verder gesloopt.
Little_Gift schreef:Waarom ga je zelf niet met jouw hondjes een poosje logeren bij je ouders? Kunnen jullie allemaal effe tot rust komen weg van elkaar en wie weet, misschien blijf je daar voorgoed of misschien keer je alsnog terug naar huis maar dan ben je tenminste wel bij je hondjes die ook recent nog maar ziek geweest zijn en hun baasje ook liever niet missen.
Een beetje rust en afstand zou jullie allemaal wel goed doen denk ik.
En als je op logement ga, doe dat dan op vriendelijke voet tov je man en niet als actie op zijn gedrag maar leg het uit als even rust willen van alles en dan met frisse blik naar de situatie te kunnen kijken, zo is er nog niets beslist of zijn er geen bruggen opgeblazen.