Lekker rondje Jojoleine. De katten vonden het ook fijn.
Hier lijkt het zonnetje een beetje door te komen nu, maar het is twijfelachtig.
lizard
Geplaatst: 20-03-22 17:01
Ik was vandaag in de buurt van Lingen. (De) Ik had op maps gezien dat er een waterval in de Ems was. Dus daar naar toe. En wat rondgewandeld. Ook langs,en over de oude sluizen. Toen een eindje verder naar een natuur leerpad.
Daarna naar een veengebied,en 2 uitkijkpunten bezocht.
En daar ook mijn eerste adder dit jaar gezien.
Was een erg leuke dag. Nu ben ik thuis en het begint te regenen.
pien_2010
Geplaatst: 20-03-22 17:04
Heerlijke en echt mooie foto's van het strand, mastbos en Linge. Genieten!
noordje
Geplaatst: 20-03-22 17:15
Mooie foto's allemaal! Leuk dat de kat ook lekker aan het rollen is, Nala doet dat nu nog in de sneeuw.
Wat leuk dat je in Lingen was Lizard, wij hebben een paar jaar in de buurt van Haren/Meppen gewoond.
Wat leuk om Hollandse plaatjes te zien van jou Pien. En de foto's van Brussel waren ook mooi.
Gisteren weer hier op pad geweest en het ligt er nog steeds : Nog wat foto's van Tenerife. We zijn naar een dam gewandeld die niet in gebruik is, want : te weinig water. Je kon ook de dam in, hebben we natuurlijk gedaan. Met de lampjes van onze mobiel. Best spannend en er zijn heel veel gangen en trappen.
Wow gaucho wat mooi Echt geweldig. Natte sneeuw? Wat een tegenstellingen in het weer..
Marlinde leuke route daar!
Lizard jij hebt geluk gehad en was voor de regen terug. Mooie blauwe lucht daar bij de Ems
Noordje gaaf die dam! En nog altijd sneeuw, ik mis de sneeuw een beetje.
Jojoleinee met een gepaneerde kat Heerlijk onderweg met de poezels
Pien wat heb jij veel dieren gezien!
Ik zag ook nog een adder en een hele kolonie aalscholvers voorbij komen. Zo tof. En zon in Katwijk.
Wij hebben de wandeling die we gisteren op de planning hadden gedaan. Ik ben erg blij dat we gisteren zijn omgekeerd, met die wind was het niet aangenaam geweest.
En mijn benen hadden het gisteren waarschijnlijk niet getrokken, poeh ik was moe.
Hier wat foto’s, we zijn over Carnedd Y Filiast, Mynydd Perfedd (de perfecte berg), Elidir Fawr en Elidir Fach gelopen.
Op sommige plekken iets té avontuurlijk voor mijn voeten, maar man, wat is het daar genieten
Gekke hond
Voor wie met de hond naar de UK wil… Dit moet ie kunnen, sommige hebben een speciaal hondenluikje, maar vele niet..
Weer erg mooie foto's, bootsiebob! Wat een natuur.
Gaat het wandelen goed met je gebroken teen?
Ja ik heb gelukkig weinig pijn wanneer ik mijn c-schoenen draag. Ben echt heel blij dat ik kan wandelen. Heb alleen wat pijn op sommige ongelijke stenen/rotsen, maar met mijn wandelstokken erbij red ik me prima
Gaucho weer mooi hoor rondje strand. Bootsiebobs gaaf en zo'n heldere kleuren MarlindeRooz leuk! Vanavond nog even door Ijsselstein
Hilary
Geplaatst: 20-03-22 21:38
Ah, tussen de molen en de ophaalbrug Je eerdere foto’s van rondom het Klaphek kwamen ook weer bekend voor. Mijn vader liep vanmorgen in dezelfde buurt (bij die volkstuintjes bij het Klaphek).
moonsparkle
Geplaatst: 20-03-22 22:35
Pien zie ik tussendoor dat je in NL bent? Hoe vaak kom je richting deze kant? En mis je dan snel je woonplek?