Veel moeten afvallen...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ButterflyJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-21 20:34

Arabella, wat vervelend van die lege accu! Maar mooi opgelost zo :j en stevige workout met 7kg hond in je armen! En idd, als je geen tijd hebt en het niet mist, gewoon ook niet doen. Je bezorgt jezelf dan waarschijnlijk meer stress dan ontspanning.

Roos, is wel een effectieve manier van snel afvallen :') alleen niet heel erg blijvend. Ik zou juist willen zeggen dat je zo weer bent waar je ook begon _O- maar lekker hoor, zo langs de zee <3

Justkid, wel he *D 1,38 is inderdaad niet groot! Klein maar fijn zeggen ze toch? :j

Oh ja! Mijn zusje zei dat ze toch echt dachten te zien dat we wat waren afgevallen *\%/* het kost 12kg, maar dan gaan mensen het toch een beetje zien *\o/*

Edit: ik ben zelf de 200ste-pagina-opener :)) *\%/*
Laatst bijgewerkt door Butterfly op 21-02-21 20:35, in het totaal 1 keer bewerkt

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 20:35

Ohhhh, wat heerlijk dames al die fijne dagbestedingen. Lekker genieten van het mooie weer. Veel wandelen en frisse lucht opsnuiven.

Ik was vanmiddag even naar de stal van een vriendin, die heeft naast de paarden ook nog varkentjes, speciale eenden, kippen, konijnen en natuurlijk stalkatten. Die kleine jongen keek z'n ogen uit. Echt van genoten :D

Afbeelding

Ipsilonka

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 21:20

Butterfly, mennen is ook heel leuk !
Afbeelding
Ook met fjord :+ (hier overigens mijn 3,5 jarige buurmeisje aan het stuur)
Hier geen goed weekend qua eten. Maar vanmiddag zaten we zo gezellig buiten met mijn ouders met wat lekkers erbij.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 00:00

Mennen is ook heel vet ja! Met m’n 27-jarige merrie ga ik het niet proberen, maar wil m’n shet er wel voor gaan knuppen. Als goed is is ze beleerd (nadruk, als goed is :') ).

@burterfly, ik vind het heerlijk! Paardrijden. Gedachte op 0 en lekker struinen door bossen, zandpaadjes, en weet ik het waar.

Wat leuk Müsli :).

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 09:52

De weegschaal was vanochtend weer lief voor me :D Stiekem heb ik nu dus het doel behaald, wat ik op voorhand bedacht had. Maar ik denk dat het langzaam nog wel een klein beetje minder kan worden, dus ik ga gewoon gestaag door en zie wel waar we uitkomen :) trots ben ik sowieso al. Nu -23.2kg :wow:

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 09:54

Wow musli, mag je zeker trots op zijn!

Gamova

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 09:59

Wat heerlijk Musli! En wat knap dat je er over denkt om het doel wat bij te stellen!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 10:17

Wat goed zeg!! En vlindertje ook al zo een goed resultaat!

Ik ben trots op jullie!

Ik heb afgelopen weekend echt megaveel bewogen (gefietst, paardgereden, gewandeld) maar ook echt genoten van eten. Lekkere speciaalbiertjes, frietjes, worstje, kaasje.. zodra de spierpijn van de val/paardrijden van gisteren over is moet ik maar even aan de bak met foxy. Nu nog maar even genieten :') <3

Afbeelding
Afbeelding
Als je dan spijbelt dan moet je het goed doen :j

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 10:17

MuSLi schreef:
De weegschaal was vanochtend weer lief voor me :D Stiekem heb ik nu dus het doel behaald, wat ik op voorhand bedacht had. Maar ik denk dat het langzaam nog wel een klein beetje minder kan worden, dus ik ga gewoon gestaag door en zie wel waar we uitkomen :) trots ben ik sowieso al. Nu -23.2kg :wow:

Topper *\o/*

biggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 10:26

Waaw wat een toppers hier zeg lees allemaal goeie resultaten!

En prachtige paarden foto’s dit geeft me ook weer extra steun mijn grote doel is om later als ik genoeg ben afgevallen de paarden sport weer op te pakken

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 10:32

Wauw super Musli! En nu je je initiële doel behaald hebt, kan ik begrijpen dat je gewoon kijkt of er nog wat af kan :j

Zerena

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 11:02

Wow MuSli wat een mooie prestatie!
Roosch een heerlijk weekend gehad.

Hier vanmorgen al goed begonnen door naar mijn werk te lopen :)
Ook kreeg ik vanmorgen een herinnering van 7 jaar terug, toen was ik heeeeel veel lichter.
Goeie motivatie!

Kiwi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 12:23

Wat zijn jullie allemaal goed bezig!
Dat lekkere weer motiveert echt hè :)

ButterflyJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-21 13:49

MuSLi, wat lekker dat je gistermiddag daarheen bent geweest. Superleuke foto!

Ipsilonka, ik heb mennen inderdaad ook wel eens overwogen. Zou alleen niet weten waar ik menles zou moeten zoeken hier in de omgeving :') en idd, met Fjord *D

Esther, twijfel je aan de shet? :') maar één manier om achter te komen he whaha. Gewoon voor de wagen knuppen en gaan :))

MuSLi, wat goed dat je je doel hebt behaald! *\%/* En wat een resultaat al!

Roos, bewegen is het beste middel tegen spierpijn he ~~}> en die foto's: zooo vervelend allemaal weer *D

Biggirl, vind ik ook hoor. Zeker ook als je ziet dat die bokkers al zoveel kwijt zijn en dus inderdaad al die dingen weer doen :j

Zerena, lekker bezig met je wandeling! En een goede motivatie dus, die herinnering!

Kiwi, met dit weer wil je gewoon graag naar buiten idd, lekker bezig zijn *\o/*

Over naar buiten... wij wachten op een monteur die de afzuigbuizen komt euhh... uitzuigen? Geen idee wat hij komt doen. Hij komt hier tussen 12u en 16u en dat betekent dus dat we niet weg kunnen en met een beetje pech dat hij herrie moet maken terwijl onze dochter op bed ligt of moet -O- echt fantastisch...
Ik heb wel de hele badkamer gedaan, de bovenverdieping gestofzogen/stofgezogen/okeegeenidee en de hele zoldertrap ook maar direct :)) die beweging heb ik dan weer binnen, whaha.

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 16:57

Lekker bezig Musli!! Wil je nu gaan stabiliseren of kijk je gewoon waar je uitkomt met wat je nu doet?

Arabella: goede workout zeg, al is de reden wat minder leuk met die lege accu! Maar je hebt t toch maar mooi volgehouden, knap zeg!

Butterfly: jij hebt dan vandaag al flink bewogen zeg, goed bezig ook!

Ik heb de hele dag achter m’n laptop gezeten voor allerlei meetings, dus ben blij als ik zo ff naar m’n paard mag, even een frisse neus en de benen strekken. Hij heeft gister al ruim 2 uur gelopen, dus hij heeft vrij vandaag. Ik ben gisteravond nog bezig geweest om z’n nieuwe stal schoon te schrobben met m’n kinderbezem, nu wel op m’n houding gelet en door de knieën gezakt en rug recht gehouden. Vanavond maar wat opruimen op stal en wat wandelen naast paardlief...

Roosch: tegenover goed en veel bewegen mag ook wel ns goed en veel genieten staan :D leuke foto’s weer!

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 17:03

@Pallatin, de bedoeling is om gewoon nog eventjes zo door te gaan en te zien wat het nu gaat doen. Ik doe niks raars, heb geen voedingsgroepen geschrapt en eet niet 1200kcal per dag ofzo ;) Dus dit is iets wat op de lange termijn prima vol te houden is (doe het al vanaf mei 2020 zo). We zien wel hoe het verder loopt...

Heerlijk he, om na zo'n dag binnen zitten achter de laptop even lekker frisse lucht te snuiven. Ik hou daar ook echt van, zodra ik klaar ben gauw naar buiten...

robeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 22:29

Jippie......de eerste 1,9 kilo is eraf *\o/*

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 22:44

Lekker bezig!

Afbeelding
Een paar tomaatjes voor m’n soepje! Hij smaakte heerlijk :D

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 22:51

Netjes @Robeer :)
Nice @Es_ther soepje maken.

Hier vanavond lekker nog een klein rondje gewandeld. Even de gedachten op 0 en wat frisse lucht opsnuiven :D

robeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 00:32

Heerlijk een wandelingetje......is goed voor de geest en het lijf :j

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 11:15

Hier gsiteren ook nog even een ronde gelopen.

Gisteravond suikervrije dropjes gegeten.... en vandaag krijg ik de straf. Verschrikkelijke buikpijn door gas Y;(
Ik hoop maar dat de pijn snel voorbij is... voordeel: ik maak meer stappen omdat ik constant naar de wc ren :+

Zerena

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 11:42

Arabella wat vervelend.
Iedereen is hier goed aan het lopen.

Ik ga nu weer even een rondje maken met de kids en hond :)

ButterflyJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-21 20:42

Jaa, lekker hoor om te wandelen met dit weer <3

Arabella, wat vervelend! Hopelijk kalmeert alles snel weer.

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 21:03

Met alle troep van verven hier net voor het eerst sinds tijden weer pizza gegeten :D Dat is voor de komende maanden wel weer genoeg.

Wordt wel mooi. Zo weer verder met alles weer op zijn plek zetten en schoonmaken.

Afbeelding

Afbeelding
En dan nog mijn nieuwe kasten in elkaar, houtwerk schilderen etc :')

ButterflyJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-21 21:51

Haha Gaucho, maar soms is het ook wel even makkelijk. Volgens mij wordt het echt wel heel erg mooi! Goed bezig!