[info] Tattoo's 14!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Josien_

Berichten: 9078
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 10:08

Zo mijn Second Skin is eraf, ging eigenlijk heel erg makkelijk :) !
Je ziet dat er precies rond de dino wat vocht en inkt uit gekomen is. Die staat nog precies op de folie haha.
Tattoo ziet er goed uit, huid onder de folie is nog wat rimpelig maar dat trekt vanzelf bij.

Attitude

Berichten: 3092
Geregistreerd: 17-01-06
Woonplaats: voor jou een vraag voor mij een weet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 11:56

Urielle schreef:
Bedankt! Heb haar gemaild via haar site. Mooi werk!


Graag gedaan :)

IvysToeter

Berichten: 11901
Geregistreerd: 14-10-04
Woonplaats: Nieuwegein

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 14:37

Ik denk dat ik toch bij de andere tattoo artiest uit Spanje nóg een tattoo neem hihi.
Weet alleen nog niet wat.

Supervixen

Berichten: 13039
Geregistreerd: 28-04-11

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 14:38

Doen!

Pepperrr

Berichten: 8389
Geregistreerd: 28-07-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 17:51

Urielle schreef:
Hebben jullie tips voor een artiest die goed is in watercolor? Ik woon in Zeeland dus bij voorkeur Zeeland, Brabant, Zuid Holland. Uiteraard rij ik evt verder voor de juiste maar Noordoost Groningen is weer het andere uiterste :D


Pablo Dotro bij U ink :j

Edit: ben weer eens te laat haha :')

friendly
Berichten: 8405
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 18:06

friendly schreef:
friendly schreef:
Mijn eerste tattoo heb ik bij Saunders ik Beverwijk laten zijn en heb al een idee om ergens dit jaar ofzo een tattoo voor mijn moeder te laten zetten (eerste was voor mijn vader). Nu twijfel ik alleen om m weer daar te laten zetten.

Heeft iemand enig idee wie een mooie bliksemschicht kan tatoeëren in een geometrische stijl? Wil er ook een geboortedatum bij maar getallen lijken me niet zo lastig.

Beetje dit idee:
[ [url=m/7Eoq7z.jpg]Afbeelding[/url] ]

Omgeving Alkmaar.

Had hier iemand nog een antwoord op? Weet nog niet wanneer ik precies wil zetten maar dit jaar ergens denk ik.

deksel

Berichten: 3842
Geregistreerd: 16-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 21:26

Ik zou laatst een tattoo laten zetten maar die afspraak ging niet door. Nu hebben we een nieuwe gemaakt voor over een halve maand. Alleen is het zo dat ik zeer waarschijnlijk ga verhuizen plotseling en kan dus al het geld goed gebruiken. En rond die datum zou ik in mijn nieuwe huis kunnen, dus kan ik die dag ook goed gebruiken als verhuisdag te gebruiken. Wat vinden jullie, kan ik wel of niet m’n afspraak afzeggen hierom?

L_iek
Berichten: 9742
Geregistreerd: 11-01-07

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 21:41

Twijfel hier, heb meerdere tattoo’s, allemaal old school. Een daarvan heb ik op mijn rechterarm, boven mijn elleboog.

Ik wil graag nog een tattoo, het liefst fineline, dus totaal iets anders. Ik ben bang dat dit totaal niet bij elkaar gaat passen. Wat zouden jullie doen?

deksel

Berichten: 3842
Geregistreerd: 16-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 22:41

L_iek schreef:
Twijfel hier, heb meerdere tattoo’s, allemaal old school. Een daarvan heb ik op mijn rechterarm, boven mijn elleboog.

Ik wil graag nog een tattoo, het liefst fineline, dus totaal iets anders. Ik ben bang dat dit totaal niet bij elkaar gaat passen. Wat zouden jullie doen?

Gewoon doen! Ik vind dat dat kan en juist leuk is.

Urielle

Berichten: 50084
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 04:16

Pepperrr schreef:
Urielle schreef:
Hebben jullie tips voor een artiest die goed is in watercolor? Ik woon in Zeeland dus bij voorkeur Zeeland, Brabant, Zuid Holland. Uiteraard rij ik evt verder voor de juiste maar Noordoost Groningen is weer het andere uiterste :D


Pablo Dotro bij U ink :j

Edit: ben weer eens te laat haha :')

Toch bedankt! Heb zijn Instagram bekeken maar het werk van Pernilla past meer bij wat ik in gedachten heb.

Needje

Berichten: 19216
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 09:26

deksel schreef:
Ik zou laatst een tattoo laten zetten maar die afspraak ging niet door. Nu hebben we een nieuwe gemaakt voor over een halve maand. Alleen is het zo dat ik zeer waarschijnlijk ga verhuizen plotseling en kan dus al het geld goed gebruiken. En rond die datum zou ik in mijn nieuwe huis kunnen, dus kan ik die dag ook goed gebruiken als verhuisdag te gebruiken. Wat vinden jullie, kan ik wel of niet m’n afspraak afzeggen hierom?

Je kan toch ook vragen om m verder uit te stellen naar bv na de zomer?

Courses

Berichten: 9945
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 12:11

Ik ga zo richting de shop :D Ben erg benieuwd, is alweer een tijdje geleden :):)

friendly
Berichten: 8405
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 12:51

Ik ga onder de meeleessteen vanaf hier. Ik heb nu een paar keer een vraag gesteld waarvan ik mij afvraag of echt niemand een antwoord heeft. Voor mij lijkt t alsof ik genegeerd wordt. Niet erg, maar wel jammer. Have fun met de tattoos allemaal!

L_iek
Berichten: 9742
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 13:03

friendly schreef:
Ik ga onder de meeleessteen vanaf hier. Ik heb nu een paar keer een vraag gesteld waarvan ik mij afvraag of echt niemand een antwoord heeft. Voor mij lijkt t alsof ik genegeerd wordt. Niet erg, maar wel jammer. Have fun met de tattoos allemaal!


Ik heb helaas geen antwoord, vandaar dat ik dan niet reageer.

MuSLi

Berichten: 5301
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 13:22

friendly schreef:
Ik ga onder de meeleessteen vanaf hier. Ik heb nu een paar keer een vraag gesteld waarvan ik mij afvraag of echt niemand een antwoord heeft. Voor mij lijkt t alsof ik genegeerd wordt. Niet erg, maar wel jammer. Have fun met de tattoos allemaal!

Ik denk, met het ontwerp dat jij hier laat zien, veel artiesten wel uit de voeten kunnen.
Kijk naar de portfolio's van artiesten en kijk naar het lijnwerk. Is dat strak? Dan zou je kunnen informeren.
Zou hier geen specifieke artiest in kunnen adviseren, vandaar dat ik ook niet gereageerd heb.

deksel

Berichten: 3842
Geregistreerd: 16-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 13:24

MuSLi schreef:
friendly schreef:
Ik ga onder de meeleessteen vanaf hier. Ik heb nu een paar keer een vraag gesteld waarvan ik mij afvraag of echt niemand een antwoord heeft. Voor mij lijkt t alsof ik genegeerd wordt. Niet erg, maar wel jammer. Have fun met de tattoos allemaal!

Ik denk, met het ontwerp dat jij hier laat zien, veel artiesten wel uit de voeten kunnen.
Kijk naar de portfolio's van artiesten en kijk naar het lijnwerk. Is dat strak? Dan zou je kunnen informeren.
Zou hier geen specifieke artiest in kunnen adviseren, vandaar dat ik ook niet gereageerd heb.

Precies hetzelfde voor mij. Zoveel artiesten die dit kunnen. Ik zou ook goed kijken naar het lijnwerk en of het strak genoeg is.

Danielleeee_
Berichten: 3203
Geregistreerd: 26-05-12
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 13:41

Ik heb gister eindelijk weer een afspraak gemaakt voor een tatoeage. Ik was er echt aan toe, mijn laatste is van ruim twee jaar geleden _O-

Ik mag 4 maart en ik kan echt niet wachten!

Een paar pagina's terug las ik iets over aanbetalingen. Eerder hoefde ik bij de tattooshop waar ik heen ga nooit aan te betalen, maar toen ik gister de afspraak ging maken moest dat voor het eerst wel. De aanbetaling was 40 euro :) Helemaal prima, wordt verrekend met de uiteindelijke prijs :D

cinniz123

Berichten: 4432
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 14:05

friendly schreef:
Ik ga onder de meeleessteen vanaf hier. Ik heb nu een paar keer een vraag gesteld waarvan ik mij afvraag of echt niemand een antwoord heeft. Voor mij lijkt t alsof ik genegeerd wordt. Niet erg, maar wel jammer. Have fun met de tattoos allemaal!


Ik ben meer van het realisme dus kan je ook niet helpen.

Courses

Berichten: 9945
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 16:18

Nou, het staat er weer op :D Super blij mee, mooie toevoeging voor m'n been. Zal proberen er een beetje okay foto van te maken, altijd fijn wanneer je iets op je onderbeen laat zetten.

Courses

Berichten: 9945
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 18:24

Afbeelding

:D

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 102594
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 18:31

Mooi! Deed het zeer?

_Denise_

Berichten: 5614
Geregistreerd: 05-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 18:31

Tof! Lijkt me een pittige plek om te zetten. Had je dezelfde artiest als die onderaan je been?

IvysToeter

Berichten: 11901
Geregistreerd: 14-10-04
Woonplaats: Nieuwegein

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 20:41

Mooi zeg! Past mooi bij elkaar

Courses

Berichten: 9945
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 21:56

Bellatrix schreef:
Mooi! Deed het zeer?


Sommige randjes (vooral bij m'n knieschijf) waren af en toe wat gemeen maar viel mij echt alles mee. Denk dat ik een beetje 'afgestompt' ben na m'n sternum piece :')

_Denise_ schreef:
Tof! Lijkt me een pittige plek om te zetten. Had je dezelfde artiest als die onderaan je been?


Yes! Kim(berly) Koss bij/van Blackbear Ink :) Ze was nu als guest artiest weer terug waar ik 2 jaar op heb zitten wachten dus ik heb meteen geboekt toen ze weer open ging. In principe is het idee dat zij m'n hele been gaat doen in deze stijl.

Mars

Berichten: 33328
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 23:54

Wat cool Courses! Staat er mooi op :j