Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Simbaa schreef:Dan was de 1,5 meter afstand best lastig denk ik? Ik heb hier toch een beetje moeite mee, aangezien anderen zich wel netjes aan de regels houden en de maatregelen sneller afgelopen zijn als iedereen dit doet. Misschien offtopic, maar snap niet dat je hier aan mee werkt.
Jester_ schreef:Tja ik werk zelf ook in de zorg dus ik zie het genoeg en kom dan helaas ook dichterbij mensen dan mij lief is. We hebben keurig de regels aan gehouden, netjes ontsmet handschoenen mondkapje. En ik zie haar dagelijks, ook op het werk want ze is ook mijn collega. Dus als ze me had moeten besmetten of ik haar is dat helaas al gebeurd en niet door het nagels zetten
Maargoed never mind, zal vragen of een mod ze weg wil halen
Jester_ schreef:Tja ik werk zelf ook in de zorg dus ik zie het genoeg en kom dan helaas ook dichterbij mensen dan mij lief is. We hebben keurig de regels aan gehouden, netjes ontsmet handschoenen mondkapje. En ik zie haar dagelijks, ook op het werk want ze is ook mijn collega. Dus als ze me had moeten besmetten of ik haar is dat helaas al gebeurd en niet door het nagels zetten
Maargoed never mind, zal vragen of een mod ze weg wil halen