Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
eilleen333 schreef:Hoe komen jullie aan je ontwerpen? Ikheb wel een idee, maar ik kan niet tekenen, dus ik wilde eigenlijk een foto bewerken op mijn iPhone, om gewoon een beetje te prutsen. Maar ik kan niet echt een goeie app vinden voor lijnenwerk.
Ik wil iets doen met het profiel van mijn paard van een foto (omzetten in lijnen) en iets met de Canadese maple leaf. Maar ik wil gewoon een beetje kunnen schuiven met de verschildende onderdelen zeg maar.
Hoe ontwerpen jullie?
Sar schreef:Wauw echt mooi Dreamer!eilleen333 schreef:Hoe komen jullie aan je ontwerpen? Ikheb wel een idee, maar ik kan niet tekenen, dus ik wilde eigenlijk een foto bewerken op mijn iPhone, om gewoon een beetje te prutsen. Maar ik kan niet echt een goeie app vinden voor lijnenwerk.
Ik wil iets doen met het profiel van mijn paard van een foto (omzetten in lijnen) en iets met de Canadese maple leaf. Maar ik wil gewoon een beetje kunnen schuiven met de verschildende onderdelen zeg maar.
Hoe ontwerpen jullie?
Ik heb wat ik graag wilde uitgelegd aan de artiest en hij heeft toen het ontwerp gemaakt. Is dat niet een idee?