3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 22:40

Inney schreef:
Hey dat klinkt als iets om te onthouden jaimy. Ik zie soms door de bomen het bos niet meer!

Kunnen altijd kijken hoor geen probleem! :D

jaimy10

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 22:42

Zou, lekker uurtje wezen kickboksen *\o/* 3000 kcal verbrand vandaag, 1900 gegeten, gaan voorlopig 2000 aanhouden.. even kijken of dat niet te snel gaat.
Bedoeling is om zoveel mogelijk massa te houden dus wss gaan we langzaam weer opbouwen.. (zit in een process naar de wedstrijd toe :D )

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 00:35

Oké ik wil ook weer meepraten, als ik jullie bij kan houden :+

Mijn doel is dus ook niet per se afvallen an sich, ik heb eind april/begin mei m'n eerste bikini fitness wedstrijd dus sinds vorige week aan het preppen :) Ik ga denk ik heel veel hetzelfde eten dus lijstjes zal ik niet echt plaatsen maar hier meekletsen is wel een extra stok achter de deur :)

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 08:46

Eulogy schreef:

Mijn doel is dus ook niet per se afvallen an sich, ik heb eind april/begin mei m'n eerste bikini fitness wedstrijd dus sinds vorige week aan het preppen :) Ik ga denk ik heel veel hetzelfde eten dus lijstjes zal ik niet echt plaatsen maar hier meekletsen is wel een extra stok achter de deur :)

Hello *\o/*

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 09:34

Haha Jaimy houdt nog klanten over aan het topic :+

Jeetje Sharonnn goed bezig zeg!!

Ik was gisteren best goed bezig, tot ik een aanval van zelfmedelijden kreeg in de supermarkt :+ Het resultaat: een Milka oreo reep en een zak drop :o Nou ja, ga me er ook even niet druk om maken, vandaag weer een dag.
Morgen lekker uit eten met mn man, zo'n zin in <3 Ff quality time met zn tweetjes, lekker eten en wijntjes drinken (en niet opletten O:) ). En niet te vergeten uitslapen, want de kinderen zijn uit logeren :D
Vandaag:
O: vanille skyr met eat natural choco granola
T: banaan
L: volkoren wrap met paturain, gerookte zalm en sla, kom soep uit de kantine
T: mineola, biscuitje
A: spaghetti carbonara <3 , tomatensalade

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 09:37

Lekker laura!! Quality time :D

Ik ga ook weer beetje proberen mee te kletsen. Alleen is het vanavond carnaval en dan 5 dagen feest incl veel alcohol en slecht eten :+ dus ik wil het na de carnaval weer strak aanpakken :j merk dat ik dat wel echt nodig heb.

Ik snap mijn weegschaal alleen niet..... 0,6kg verschil in 1 dag terwijl ik vet slecht eet??? Kan toch niet..... miss toch eens kijken voor een andere weegschaal.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 10:18

Eulogy schreef:

Welkom terug! :wave:

Heerlijk lijstje Laura :Y) Veel plezier morgen!

Yonker schreef:
Ik ga ook weer beetje proberen mee te kletsen. Alleen is het vanavond carnaval en dan 5 dagen feest incl veel alcohol en slecht eten :+ dus ik wil het na de carnaval weer strak aanpakken :j merk dat ik dat wel echt nodig heb.

Ik snap mijn weegschaal alleen niet..... 0,6kg verschil in 1 dag terwijl ik vet slecht eet??? Kan toch niet..... miss toch eens kijken voor een andere weegschaal.

Ik héb me toch een bloedhekel aan carnaval, hahaha. Dus ook totaal geen last van feest met teveel alcohol en beroerd eten :D Wel is mijn vriend maandag jarig en komt er zowel zaterdag als maandag bezoek, dus qua kcal zal het hier ook wel wat hoger uitvallen :=

0,6 eraf ineens kan ook vocht zijn wat je ineens kwijtraakt, maar een kapotte weegschaal kan natuurlijk ook.

Mijn planning;

O; shake
L; wrap met spinazie, sellerysalade, komkommer en gerookte zalm
T; banaan
T; nakd reep
A; pittige gnocchi met linzen en worst

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 10:24

Ja voor mij komt carnaval er ook aan. Dat betekend 5 dagen geen sportschool en 5 dagen niet zo goed eten.. Kan er ook niet onderuit want moet 3 dagen werken in het cafe :+

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 10:54

Awh inney, komt wel goed!!
Ik heb ook toch gewoon worstenbroodjes gehaald want dat is het ultieme carnavals voer voor mij en ik dacht, boeiend ik haal t gewoon _O-

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 10:56

Ik ben weer terug van vakantie! Ben 10 dagen weg geweest op safari en strand in Tanzania.

Wel bijna een kilo aangekomen, maar dat was redelijk onvermijdelijk, haha!

Lijstje voor vandaag:
O: bakje yoghurt met wat fruit
L: geroosterd brood met avocado eiersalade
T: twee maiswafels met ham, cup-a-soup
A: Bloemkoolpizza met asperges, tuinerwten, geitenkaas en spekreepjes, kommetje asperge-tuinerwtensoep

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 11:09

Laura82 schreef:
Haha Jaimy houdt nog klanten over aan het topic :+

Jeetje Sharonnn goed bezig zeg!!

Ik was gisteren best goed bezig, tot ik een aanval van zelfmedelijden kreeg in de supermarkt :+ Het resultaat: een Milka oreo reep en een zak drop :o Nou ja, ga me er ook even niet druk om maken, vandaag weer een dag.
Morgen lekker uit eten met mn man, zo'n zin in <3 Ff quality time met zn tweetjes, lekker eten en wijntjes drinken (en niet opletten O:) ). En niet te vergeten uitslapen, want de kinderen zijn uit logeren :D
Vandaag:
O: vanille skyr met eat natural choco granola
T: banaan
L: volkoren wrap met paturain, gerookte zalm en sla, kom soep uit de kantine
T: mineola, biscuitje
A: spaghetti carbonara <3 , tomatensalade

Maar nou kies je ook wel echt iets lekkers..... milka oreo :D :D
Lekker genieten met je vent <3

Yonker schreef:
Lekker laura!! Quality time :D

Genieeeeeten meis *\o/*

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 11:14

Oh meiden sorry jullie gaan zo hard dat het me gewoon echt niet meer lukt om het bij te houden. -O-

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 11:30

Frummels schreef:
Oh meiden sorry jullie gaan zo hard dat het me gewoon echt niet meer lukt om het bij te houden. -O-

Awh komt wel weer toch :D
Wat mij betreft is een bijleespost leuk maar niet verplicht toch :)

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 11:32

Yonker schreef:
Frummels schreef:

Awh komt wel weer toch :D
Wat mij betreft is een bijleespost leuk maar niet verplicht toch :)

Je hoeft in mijn ogen niet alles helemaal af te lopen maar lekker mee kletsen is prima toch :D Als t maar niet alleen ''ik ik ik'' is, maar dat heb je toch nooit gehad Frummels :D

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 12:07

Preciesssss volgens mij kunnen we dat allemaal wel, we hebben een leuk topic wat dat betreft :D

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 12:32

Jaimy: goed om te weten! Ik woon alleen erg ver bij je vandaan helaas.. ik ga er nog even over nadenken en anders stuur ik je een bericht! Ik heb nu namelijk vaak het idee dat ik maar wat doe in de sportschool en dat is natuurlijk nooit goed haha! Lekker bezig hoor, goed dat je ook bezig gaat met wedstrijden, spannend! :)

Eulogy: hello, lang niet gesproken ook :+ heel veel succes, je kunt het! En anders kom je maar bij ons klagen haha

Laura: ik heb mn momenten haha, maar misschien houd ik m er wel in, vond het echt best wel lekker om te doen en ik heb er de tijd voor, dus ach waarom niet! :) geniet maar even lekker van je dagen, pak je het later weer goed op! :j

Yonker: komt vast helemaal goed! Weegschaal kan inderdaad ook vocht zijn. Heel veel plezier met carnaval!!

BK: lekker bezig weer! Haha niet iedereen kan iets hebben met carnaval, dus ik geef je groot gelijk. Zelf vier ik het trouwens (kleinschalig) wel :P net lijstjes ook!

Inney: haha jij ook veel plezier! Lijkt me trouwens echt leuk om dan aan het werk te zijn! :D

Maanlicht: hoe was je vakantie en hoe gaat het nu met je?

Frummels: niks is verplicht he :) jij kletst altijd gezellig mee, doe je gewoon vanaf nu weer mee toch? Precies wat Jaimy zegt :j

Zo goedemorgen (het mag nog := )
Ik heb nog steeds flinke spierpijn in mn armen :') vanmiddag komt een vriendin van me langs, we gaan samen even aan de wandelen en later even een kopje thee drinken, dus mn middagtussendoortje heb ik aangepast aan 3 bokkenpootjes, hee mij hoor je daar niet over, het past prima in mn dag vind ik! :Y)

O: cornflakes met melk
T: granenbiscuits
L: tosti ham kaas met ketchup
T: 3 bokkenpootjes
A: een flikker alle kliekjes in 1 pan diner: aardappelpartjes, kipfilet, spekjes, puntpaprika, champignons en een soort ''saus'' van kwark met mayonaise :9
B: 6,5 km wandelen

Calorieën: 1671 dus 2171 te verbranden! Om mn doel van -3500 deze week te halen hoef ik vandaag eigenlijk maar 362 in de min hebben, ik heb namelijk behoorlijke overschotten gehad := let wel, deze zijn gekomen door extra beweging en niet door minder dan mn bmr te eten. Morgen weegdag dus dan weet ik het resultaat! Fijne dag allemaal :D

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 12:56

Hopelijk valt zie je resultaat sharon!! Maar dat moet haast toch wel met die extra beweging :D
Jij heb een crosstrainer thuis las ik?? Zit er ook aan te denken er 1 aan te schaffen via Mp... maar twijfel beetje of ik er wel echt de motivatie voor heb om ermee te bewegen.

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 13:04

Maanlicht schreef:
Ik ben weer terug van vakantie! Ben 10 dagen weg geweest op safari en strand in Tanzania.

Wel bijna een kilo aangekomen, maar dat was redelijk onvermijdelijk, haha!

Lijstje voor vandaag:
O: bakje yoghurt met wat fruit
L: geroosterd brood met avocado eiersalade
T: twee maiswafels met ham, cup-a-soup
A: Bloemkoolpizza met asperges, tuinerwten, geitenkaas en spekreepjes, kommetje asperge-tuinerwtensoep

1 kg.. daar maak je je hopelijk niet druk om toch :')

Hoe was je vakantie verder?

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 13:07

Wat voor crosstrainer heb je sharon? Ik zie op marktplaats weleens van die "uitgeklede" versies staan, en die zijn niet zo enorm als de crosstrainers uit de sportschool zeg maar, maar ik vraag me af hoe stabiel dat is? En maken ze eigenlijk herrie?

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 13:42

Lief van jullie, en weet ik ook wel hoor. :* Maar voel me dan weer bezwaard dat ik het 2 dagen niet zo goed bijgehouden heb :o

Sharon: Ik vind het zo knap dat je zo lang op een crosstrainer kan staan! Ik red het nog geen 20 minuten. Maar het helpt ook niet mee dat ik het echt een verschrikkelijk rot apparaat vind. :+ Misschien toch maar weer eens proberen vanavond..

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 17:21

Zo even snel tussendoor :+
Met cardio gooi ik vaak mijn handdoek over de tijd heen.
Dan hou ik het opeens een stuk langer vol :')
Misschien is dat een idee Frummels?

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 17:27

Mijn vakantie was heel tof! Echt helemaal mijn hoofd leeg kunnen maken. Hoe ik me nu voel? Tja, weet ik eigenlijk niet zo goed.. We zijn gisteravond pas terug gekomen dus ik ben nog niet helemaal weer terug in de "realiteit".

Die kilo maak ik me zeker niet druk om! ik heb genoten, en met lunchboxes en dergelijke die je niet mag kiezen kun je je niet bepaald aan een dieet oid houden.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 20:46

Maanlicht schreef:
Mijn vakantie was heel tof! Echt helemaal mijn hoofd leeg kunnen maken. Hoe ik me nu voel? Tja, weet ik eigenlijk niet zo goed.. We zijn gisteravond pas terug gekomen dus ik ben nog niet helemaal weer terug in de "realiteit".

Dat heb ik ook altijd na een vakantie :j Helemaal als je hebt gevlogen is de overgang ineens zo groot. Fijn dat je het leuk hebt gehad, lijkt me een prachtig land!

Vanmiddag met paard naar Country Mill geweest en nu ben ik ontzettend gaar :O

Maar de shake dus vanmorgen... Heb de Low Calorie chocolade gemaakt, met melk, en dat was qua smaak eigenlijk heel prima. Ik kan me goed voorstellen dat het met water een stuk minder lekker is. Alleen de structuur moet ik echt aan wennen (of niet natuurlijk :+ ), er zaten geen klonten in maar het is heel korrelig. Verder vulde het wel echt goed, dus dat is positief. Wel iets wat ik als lopende lunch kan gebruiken in ieder geval :j

Ik heb alleen nu wel een kcal overschot van 500, en dat is nergens voor nodig, dus ik mag zo lekker nog wat *\o/*

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 20:53

Ja het is een fantastisch land! :D

Lijstje is toch ietsje anders geworden:
O: stevige roggecracker
T: drie Milka paaseitjes met Daim
L: Italiaanse bol met avocado-eiersalade (1/2 avocado, 2 gekookte eieren, twee eetlepels Yofresh en wat kruiden)
T: twee handjes Lays Sensations Mexican peppers & cream chips
A: bloemkoolpizza met asperges, geitenkaas, ui en spekreepjes, kom aspergesoep
T: cappuccino met halfvolle melk en een Prince koek.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 21:00

Daim <3 <3

Ik heb een Daim taart in de vriezer liggen voor de glutenvrije eter die morgen langskomt, daar verdwijnt dus ook echt wel een stuk van in mij :')