Inney schreef:Hey dat klinkt als iets om te onthouden jaimy. Ik zie soms door de bomen het bos niet meer!
Kunnen altijd kijken hoor geen probleem!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eulogy schreef:Oké ik wil ook weer meepraten, als ik jullie bij kan houden
Mijn doel is dus ook niet per se afvallen an sich, ik heb eind april/begin mei m'n eerste bikini fitness wedstrijd dus sinds vorige week aan het preppenIk ga denk ik heel veel hetzelfde eten dus lijstjes zal ik niet echt plaatsen maar hier meekletsen is wel een extra stok achter de deur
Eulogy schreef:Oké ik wil ook weer meepraten, als ik jullie bij kan houden
Mijn doel is dus ook niet per se afvallen an sich, ik heb eind april/begin mei m'n eerste bikini fitness wedstrijd dus sinds vorige week aan het preppenIk ga denk ik heel veel hetzelfde eten dus lijstjes zal ik niet echt plaatsen maar hier meekletsen is wel een extra stok achter de deur
Yonker schreef:Ik ga ook weer beetje proberen mee te kletsen. Alleen is het vanavond carnaval en dan 5 dagen feest incl veel alcohol en slecht etendus ik wil het na de carnaval weer strak aanpakken
merk dat ik dat wel echt nodig heb.
Ik snap mijn weegschaal alleen niet..... 0,6kg verschil in 1 dag terwijl ik vet slecht eet??? Kan toch niet..... miss toch eens kijken voor een andere weegschaal.
Laura82 schreef:Haha Jaimy houdt nog klanten over aan het topic![]()
Jeetje Sharonnn goed bezig zeg!!
Ik was gisteren best goed bezig, tot ik een aanval van zelfmedelijden kreeg in de supermarktHet resultaat: een Milka oreo reep en een zak drop
Nou ja, ga me er ook even niet druk om maken, vandaag weer een dag.
Morgen lekker uit eten met mn man, zo'n zin inFf quality time met zn tweetjes, lekker eten en wijntjes drinken (en niet opletten
). En niet te vergeten uitslapen, want de kinderen zijn uit logeren
![]()
Vandaag:
O: vanille skyr met eat natural choco granola
T: banaan
L: volkoren wrap met paturain, gerookte zalm en sla, kom soep uit de kantine
T: mineola, biscuitje
A: spaghetti carbonara, tomatensalade
Yonker schreef:Lekker laura!! Quality time
Ik ga ook weer beetje proberen mee te kletsen. Alleen is het vanavond carnaval en dan 5 dagen feest incl veel alcohol en slecht etendus ik wil het na de carnaval weer strak aanpakken
merk dat ik dat wel echt nodig heb.
Ik snap mijn weegschaal alleen niet..... 0,6kg verschil in 1 dag terwijl ik vet slecht eet??? Kan toch niet..... miss toch eens kijken voor een andere weegschaal.
Yonker schreef:Frummels schreef:Oh meiden sorry jullie gaan zo hard dat het me gewoon echt niet meer lukt om het bij te houden.
Awh komt wel weer toch![]()
Wat mij betreft is een bijleespost leuk maar niet verplicht toch
Maanlicht schreef:Ik ben weer terug van vakantie! Ben 10 dagen weg geweest op safari en strand in Tanzania.
Wel bijna een kilo aangekomen, maar dat was redelijk onvermijdelijk, haha!
Lijstje voor vandaag:
O: bakje yoghurt met wat fruit
L: geroosterd brood met avocado eiersalade
T: twee maiswafels met ham, cup-a-soup
A: Bloemkoolpizza met asperges, tuinerwten, geitenkaas en spekreepjes, kommetje asperge-tuinerwtensoep
Maanlicht schreef:Mijn vakantie was heel tof! Echt helemaal mijn hoofd leeg kunnen maken. Hoe ik me nu voel? Tja, weet ik eigenlijk niet zo goed.. We zijn gisteravond pas terug gekomen dus ik ben nog niet helemaal weer terug in de "realiteit".