Hardlopen, wie nog meer? #4

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 22:29

Arzil schreef:
Nog geen dickrun gelopen. Zal eens kijken welke route ik daarvoor moet lopen. :')

Lisitano, leuk!! Welke heb je? Ik kan nu echt niet meer zonder. Is ook gelijk smartwatch. Vind het ideaal!

Haha ja die dickruns zijn wel grappig maar ik zou ook niet weten waar ik zoiets kan lopen :))

Ik ben voor de Forerunner 30 gegaan. Leuk geprijsd en aan de reviews te zien een prima horloge voor hardlopen! Ik moet wel wennen aan de grootte. Uiteindelijk niet gerend vanavond vanwege spierpijn maar morgen ga ik zeker testen :D

lies_sparkle

Re: Hardlopen, wie nog meer? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 23:10

Ik heb een Fitbit charge 2! Leuk ding maar nu ik meer train mis ik toch net wat dingetjes zoals gps (ik neem nu altijd mijn telefoon mee waar de Fitbit aan gekoppeld is) en een nauwkeurigere hartslagmeter met bijvoorbeeld een band :)

Piekosjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 03:35

Ik heb een Suunto, een ouder model. Heeft alle knopjes en dingetjes en na 5 jaar heb ik nog steeds niet alle functies uit geprobeerd :+ In het dagelijks leven heb ik een fitbit om.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 07:04

Hier een Fitbit Alta HR. Eenvoudig ding, heeft geen gps, maar wel hartslag. Telefoon neem ik dan altijd mee voor gps enzo.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 21:09

Ben ik ook weer eens.
Vorig weekend met mijn gezin op citytrip in Rome geweest (met Pasen toen er een Popie Jopie rondliep), dus de uitgekozen stad was niet héul handig. Paasochtend marcheerden de Romeinen en gevangen Galliërs echter het Vaticaan tien centimeter dieper de heilige grond in, dus kon ik ongestoord een rondje langs de Tiber rennen :D . Kleine 10K gedaan, bucketlist-loopje volbracht! +:)+

Helaas wel snotterig teruggekomen door de enorme trektocht in de roltrappen-schachten van de metro's, en nu wel / niet griep. Voor nu voelt het als: overdag geen griep, 's avonds wel griep :? . Morgen de 10EM van de Roermond Cityrun ... ik ga er maar gewoon aan beginnen, want kan sowieso binnen 5 kilometer heel makkelijk uitstappen. En dan zie ik wel, gelukkig ken ik Roermond goed.

Over broeken / tights: Hema, Crivit van de Lidl ... zit voor mij allemaal prima! Draag meestal lange varianten, ben kouwelijk aangelegd. Volgens mij zie ik er niet uit met mijn 'ouwe' benen in een kort broekje, maar dat interesseert me echt niks. Comfort-girl! :o

Horloges .... schaam me dood, heb een knetterduur kreng van Equilog, maar heb er uitsluitend ruzie mee. Hij zit absoluut niet lekker, bungelt om mijn pols, synchroniseert wel met de Polar Flow - app, maar ik krijg niks aan gegevens te zien op de app. En als een vriendin het dan voor me klaar krijgt, onthoud ik niet hoe ik het moet doen, en kloppen de gegevens ook niet met wat Strava aangeeft.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 21:12

Ik loop ook nog steeds zonder sporthorloge. Bevalt nog prima met mijn telefoon en bovendien heb ik altijd een gewoon horloge om. Geen zin om te wisselen. Ruzie met je sporthorloge kan ik me helemaal voorstellen, zou bij mij ook gebeuren denk ik. Ik ben ook niet handig met dat soort dingen.

Ik ben in Hamburg, startnummer is in the pocket en morgenochtend start om 8.25 mijn halve marathon. Heb er zin in!

Afbeelding

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 21:13

Allemaal weer succes !!!

Ik hou van Rome :)

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 21:30

Succes allemaal!

s1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 21:57

Heel veel plezier in Hamburg SV!

En Gem succes, hopelijk voel je je morgen wel oké!

Hier gaat t rustig qua lopen, druk geweest want gaan binnenkort verhuizen. Dus veel bezig geweest met spullen uitzoeken en stallen kijken voor mijn pony etc maar fijn plekje voor hem.gevonden! Woensdag krijgen we de sleutel en een maandje later verhuis ik mijn pony en ga ik zelf ook echt over. Eindelijk samenwonen!

Donderdag nog lekker 10km gelopen en gister na het werk even 40min door het bos voor ik weer de file in moest. Maandag ga ik denk ik weer een stukje lopen en woensdagochtend duurloop :)

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 22:14

Succes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 22:47

Succes morgen in Roermond Gem!
Ik had heel graag mee willen doen in roermond maar het komt me net te vroeg nadat ik opnieuw ben gestart met opbouwen.

Succes morgen Supervixen!!

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 12:25

Mijn halve zit erop. 21.21km in de stromende regen. Ik had het deze keer nogal zwaar, dus mijn mooie tijd in Enschede heb ik lang niet gehaald. Maar toch wel mijn op één na snelste halve gelopen in 2.05.34.
Niet helemaal tevreden, maar het kan niet altijd feest zijn.
Mijn volgende halve staat gepland in Keulen, op 13 oktober. Misschien pak ik nog eerder een halve, als ik een leuke tegenkom.
Eerst loop ik over drie weken de marikentrail en de marikenloop.

Arzil

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 12:48

Sow knap hoor supervixen!!

Gem, succes nog vandaag!

Ik was voornemens om de Antwerp 10 miles te lopen vandaag, maar ik ga het toch maar laten schieten. Het weer is echt dramatisch en ik doe het wel voor de lol. Had me ook nog niet ingeschreven gelukkig. Daarom maar gewoon wezen bootcampen vanochtend.
Heb me wel ingeschreven voor de Tilburg 10 miles op 1 september.

Morris

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 13:59

Balen SV van de regen. Knap gedaan!
Krijg je geen last van natte voeten, dat het gaat schuren ofzo?

Morris

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 14:02

Ik heb vanochtend 6 km gelopen. Ging best lekker, ik heb er iets meer snelheid bij kunnen doen.
Daarna braaf naar een verjaardag en nu aan de studie.
Misschien nog mijn trailer wassen, die kan ik hopelijk binnenkort verkopen. Ik gebruik de trailer zo weinig
, lees 1 A 2 keer per jaar, dat ik het zonde vindt dat hij er staat. En wedstrijden heb ik steeds minder zin in, en verwacht dat de zin ook niet meer gaat komen.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 14:09

Morris schreef:
Balen SV van de regen. Knap gedaan!
Krijg je geen last van natte voeten, dat het gaat schuren ofzo?

Nee, valt mee. Wel de standaard blaar, maar geen extra schuurplekken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 17:56

Super gedaan Supervixen!
In de stromende regen lopen is ook een stuk zwaarder dus je mag trots op jezelf zijn.

Ik heb vanmiddag 8 km gelopen. Hier is het vanaf 11 uur droog geweest. Ik had mij voorgenomen om rustig gelopen gezien het pas de 2de keer is dat ik deze afstand weer loop maar na 5 kilometer ging het nog zo lekker dat ik een stukje heb versneld. Na 6 kilometer er nog een tandje bij gedaan en dit vol kunnen houden tot 8 km. Laatste kilometer zelfs gelopen met een tempo van 5:43 terwijl ik normaal rond de 6:20 en 6:30 zit.

Morris

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 17:59

Knap gedaan Lauraa, en top dat je laatste km zo snel hebt gelopen. Goed gedaan.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 18:15

Super knap SV!

Lekker bezig Laura :).

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 19:10

Zooo! Lekker geknald Supervixen en Laura! *\o/*

Vanmorgen ook gelopen, ruim 12,5 km. Ik vertrok van huis met regen en donkere wolken maar in de duinen was het flink warm en zonnig. Ik heb de eerste 5 km een PR gelopen :D ik kon dit keer lekker doorhollen ruim onder de 6 min/km *\o/* Daar was ik al heel blij mee!
Daarna kwamen we op een pad waar je niet meer doorkon en moesten we via een mul ruiterpad omhoog. Toen kon je me oprapen :') Nog het strand op en toen weer terug de duinen in waar ik mijn tempo wel weer iets kon hervatten. Ik heb echt heerlijk gelopen en ben de hele dag al in de gloria. Lekker zeg! Het was een flinke workout zo en toch geëindigd zonder al teveel moeite. Uiteindelijk 12,75 km in 1:20u gelopen, met hoogtemeters en dus het mulle zand. Ik ben meer dan tevreden :D

Afbeelding

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 23:39

Vandaag flinke weersverschillen in Roermond. De 10K smorgens had het een stuk slechter (kou en regen) dan wij, anderhalf uur later, tijdens de 10EM. Temperatuur zeker 5 graden hoger en droog :) .
Mijn wedstrijd-vuurdoop op de 10 Engelse Mijlen was er eentje met gemengde gevoelens. Was eraan begonnen na dagenlange griep, bijna twee kilo lichter (die ik momenteel eigenlijk niet kan missen), dus had met zoon twee uitstap-punten afgesproken waar hij me makkelijk met de auto zou kunnen oppikken. Was niet nodig, heb heel rustig gelopen en tijdig wat suikers genomen. Was nog helemaal niet moe, maar juist op het moment waarop ik normaal "uitloop": op 14 km, begon mijn lijf serieus te staken. Licht in mijn hoofd, kramp onder mijn linkervoet en een aanzwellende pijn rechts onder ribbenkast. Beetje wandelen, beetje hobbelen, en op 15 km toch maar wat sportdrank aangepakt en kon hem daarna 'uithobbelen'. Ik denk achteraf dat vocht-tekort dan toch misschiende boosdoener was, want geen drinken gepakt onderweg, alleen mijn knijpfruitje.
Maar goed, ik héb hem uitgelopen, met een EHBO-mountainbike de laatste 2 km aan mijn zijde, die voor mijn blinde darm vreesde. Medaille verdiend :Y) .

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 10:01

Toch knap dat je hebt doorgezet Gem en slim dat je gewoon rustig aan hebt gedaan.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 10:12

Heel knap, Gem! Hopelijk volgende keer minder last met toch wat meer drinken.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 10:14

Super knap dat je hem uit hebt gelopen!

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 10:18

Ik zit nog steeds op een roze wolk van mijn loop waar ik gisteren over heb gepost hier.
Vandaag prima benen, en als ik nog 14 km loop heb ik deze maand 100 km gelopen. Dus vanavond maar weer een rondje.