Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Leys schreef:Ok, ik ben Smashbox fan!
In ieder geval van de lipsticks en de liquids
Vandaag Miss Conduct en hij is super fijn!
Geeft nauwelijks tot niet af, draagt fijn en de kleur... oh de kleur
Ik ben benieuwd hoe hij zich gaat houden vandaag
[ [url=m/sndxFM.jpg]Afbeelding[/url] ]
chimello schreef:Waar houdt je van?
Niniane schreef:Er werd op een prettige manier gediscussieerd naar mijn mening, totdat er werd medegedeeld dat waar een wil is, is een weg ook al is eerder aangegeven dat het lichamelijk niet kan. Sorry, sinds wanneer kun je via het internet in iemand zijn of haar medisch dossier kijken? Er werd op het begin gezegd dat de manier van reageren van de pro CF niet helemaal lekker was. Dan vind ik deze ook niet helemaal lekker Nadia. Lekker makkelijk gesproken terwijl je niet kan weten waarom iemand het wellicht niet aankan. Iets wat zowel Phoya en Michelle wel hebben uitgelegd.
Maar goed, maak er verder geen woorden meer over vuil. Terug naar gewoon make-up.
Mooi Lieneke! Jouw haar ook altijd! Wil jouw lengte, maar helaas.
Tuurlijk Lau! Wat voor palette heb je gehaald?
Welkom Marit.
Memories schreef:Nu de CF discussie voorbij is ga ik ook maar gewoon eens actief meedoen hier![]()
Wat een mooie donkere rood Leys, helemaal als die het een hele dag volhoudt![]()
Linoleum stuk voor stuk prachtige looks! Vooral die eerste lipstick, die staat je echt goed!
Marit jouw haarmooi!
Lau ik vind jouw lookje ook heel leuk zo voor een eerste keer! Je hebt trouwens echt zo'n leuke frisse uitstraling van jezelf zegdenk idd dat als je je wenkies een keer laat doen dat dat het helemaal afmaakt! Misschien eens kijken naar een leuke nude pallet? Weet niet wat je budget is maar vindt MUR echt een tof merk qua prijs/kwaliteit, die hebben ook veel neutraal spul.
[naam] is colourpop niet ook via bol.com te krijgen? Of is dat niet de goeie? Moet wel maar net zijn wat je hebben wil ook...
Vandaag neutraal lookje, lekker in m'n comfortzonehad alleen dikke ruzie met m'n wenkbrauwen en wimpers
en ik moet echt een ander ringetje in m'n septum, zilverkleurig is het net niet helemaal bij de kleuren die ik vaak gebruik.
[ Afbeelding ]
chimello schreef:Je moet voor Colourpop wachten op free international shippingGewoon paar bestellingen onder 22 euro plaatsen!
Ik aas al een tijdje op Zoeva, ik denk over het matte palette te kopen. Niemand reviewt echt ooit die andere producten behalve de palettes. Hun brushes zijn zooo mooi
Memories schreef:Vandaag neutraal lookje, lekker in m'n comfortzonehad alleen dikke ruzie met m'n wenkbrauwen en wimpers
en ik moet echt een ander ringetje in m'n septum, zilverkleurig is het net niet helemaal bij de kleuren die ik vaak gebruik.
[ Afbeelding ]
Drunksheep schreef:De Colourpop van Bol.com is nep! Binnenkort wel te krijgen (als enige andere legit seller) bij Sephora. Maar mocht ik nog een keer een grote bestelling doen en die via Shipito naar me toe laten komen, dan laat ik het je weten Emma!chimello schreef:Je moet voor Colourpop wachten op free international shippingGewoon paar bestellingen onder 22 euro plaatsen!
Ik aas al een tijdje op Zoeva, ik denk over het matte palette te kopen. Niemand reviewt echt ooit die andere producten behalve de palettes. Hun brushes zijn zooo mooi
Ik ben heel erg fan van de palettes die ik van ze heb, vooral de metallics met een beetje setting spray zijn liefde. Gebruik de palettes erg regelmatigHeb trouwens de Plaisir Box (dus Cocoa Blend, Caramel Melange en Blanc Fusion). Ik gebruik ook enkele kwasten van ze, en ben op een poederkwast na heel tevreden. Poederkwast had last van haaruitval.
Memories schreef:Vandaag neutraal lookje, lekker in m'n comfortzonehad alleen dikke ruzie met m'n wenkbrauwen en wimpers
[ Afbeelding ]
Oeh ik ben jaloers op je ooglidruimte! Zou alleen ook je wenkbrauwen iets natuurlijker willen zien, idd wat geleidelijker van dik naar dun.