[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

chimello

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 19:10

:P hoe zijn de liquid lipsticks? Ze hebben wel mooie kleurtjes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 19:14

Hij is goed gekeurd :D
Heeft mijn lunch en alle tussendoortjes overleefd.

Heb hem er net, na het eten, afgepoetst.

De hoekjes waren wat vervaagd, maar dat zag ik alleen zelf :')

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 19:34

Ik wil hem ook...

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 19:37

Waar heb je die gekocht Leys?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 19:42

Dublin :D

Lau_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 19:45

Leys schreef:
Ok, ik ben Smashbox fan!
In ieder geval van de lipsticks en de liquids :')

Vandaag Miss Conduct en hij is super fijn!
Geeft nauwelijks tot niet af, draagt fijn en de kleur... oh de kleur <3

Ik ben benieuwd hoe hij zich gaat houden vandaag :D

[ [url=m/sndxFM.jpg]Afbeelding[/url] ]

Omg ik ben verliefd op deze kleur, staat je prachtig!

chimello schreef:
Waar houdt je van? :D

Beetje neutrale kleuren, niet te gek :)

Niniane schreef:
Er werd op een prettige manier gediscussieerd naar mijn mening, totdat er werd medegedeeld dat waar een wil is, is een weg ook al is eerder aangegeven dat het lichamelijk niet kan. Sorry, sinds wanneer kun je via het internet in iemand zijn of haar medisch dossier kijken? Er werd op het begin gezegd dat de manier van reageren van de pro CF niet helemaal lekker was. Dan vind ik deze ook niet helemaal lekker Nadia. Lekker makkelijk gesproken terwijl je niet kan weten waarom iemand het wellicht niet aankan. Iets wat zowel Phoya en Michelle wel hebben uitgelegd.

Maar goed, maak er verder geen woorden meer over vuil. Terug naar gewoon make-up.

Mooi Lieneke! Jouw haar ook altijd! Wil jouw lengte, maar helaas. :))

Tuurlijk Lau! Wat voor palette heb je gehaald?

Welkom Marit. :wave:

Ik heb een simpel pallet bij de primark gehaald. :') dacht dadelijk vind ik het niks en heb ik een super duur pallet gekocht.

Ik kan even niet meer zo snel de quote vinden wie het zei, maar nee ik krul mijn wimpers niet. Misschien maar is proberen :)

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 19:58

Nu de CF discussie voorbij is ga ik ook maar gewoon eens actief meedoen hier O:)

Wat een mooie donkere rood Leys, helemaal als die het een hele dag volhoudt <3

Linoleum stuk voor stuk prachtige looks! Vooral die eerste lipstick, die staat je echt goed!

Marit jouw haar <3 mooi!

Lau ik vind jouw lookje ook heel leuk zo voor een eerste keer! Je hebt trouwens echt zo'n leuke frisse uitstraling van jezelf zeg :j denk idd dat als je je wenkies een keer laat doen dat dat het helemaal afmaakt! Misschien eens kijken naar een leuke nude pallet? Weet niet wat je budget is maar vindt MUR echt een tof merk qua prijs/kwaliteit, die hebben ook veel neutraal spul.

Emma is colourpop niet ook via bol.com te krijgen? Of is dat niet de goeie? Moet wel maar net zijn wat je hebben wil ook...

Vandaag neutraal lookje, lekker in m'n comfortzone :D had alleen dikke ruzie met m'n wenkbrauwen en wimpers :') en ik moet echt een ander ringetje in m'n septum, zilverkleurig is het net niet helemaal bij de kleuren die ik vaak gebruik.
Afbeelding

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 20:04

Oehh ben nu wel benieuwder naar de Smashbox liquids! Als ze zo goed houden.

Lau, beetje laat, maar vind de kleuren je erg mooi staan. Zou er wel nog iets wat donkerders bij doen in je crease.

Memories, mooie ooglook! Zou je wenkbrauwen wat geleidelijker smal laten worden. En het begin wat smaller dan nu. Het is nu wel beetje 'verbaasd'.

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 20:13

Leys schreef:
Dublin :D

Fantastisch, daar ga ik in september naartoe :D Heb je een adres?

Memories: mooie ooglook! En wat heb je mooie lippen! Je wenkbrauwen vind ik net ook wat minder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 20:15

Heb hem bij Arnotts gekocht, weet de straatnaam niet...

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 20:29

Ik heb hem gevonden, dank je!

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 20:42

Sommige Boots winkels hebben ook Smashbox...
In Henry Street zitten Debenhams en Arnotts tegenover elkaar. In Grafton Street zit Brown Thomas. Volgens mij zitten zo ong alle bestaande make upmerken in die 3 winkels :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 20:47

Alleen Arnotts heeft Smashbox.
Debenhams en Brown Thomas niet.

Sommige Boots hebben ook Smashbox, maar niet die in het centrum, die zijn te klein.

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 20:50

Zag dat douglas hem ook verkoopt. Hmmmm

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 20:52

Ik heb in Veenendaal bij de ici Paris Smashbox gezien. Een heel display. is wel ff geleden dat ik daar was. Maar kan het via hun site niet terug vinden...

Lau_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 21:10

Memories, mooi die ooglook!

ik heb het androgyny eyeshadow pallet van jeffree star besteld. Ben benieuwd wat ik daar allemaal voor lookjes mee kan maken :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 21:17

Memories schreef:
Nu de CF discussie voorbij is ga ik ook maar gewoon eens actief meedoen hier O:)

Wat een mooie donkere rood Leys, helemaal als die het een hele dag volhoudt <3

Linoleum stuk voor stuk prachtige looks! Vooral die eerste lipstick, die staat je echt goed!

Marit jouw haar <3 mooi!

Lau ik vind jouw lookje ook heel leuk zo voor een eerste keer! Je hebt trouwens echt zo'n leuke frisse uitstraling van jezelf zeg :j denk idd dat als je je wenkies een keer laat doen dat dat het helemaal afmaakt! Misschien eens kijken naar een leuke nude pallet? Weet niet wat je budget is maar vindt MUR echt een tof merk qua prijs/kwaliteit, die hebben ook veel neutraal spul.

[naam] is colourpop niet ook via bol.com te krijgen? Of is dat niet de goeie? Moet wel maar net zijn wat je hebben wil ook...

Vandaag neutraal lookje, lekker in m'n comfortzone :D had alleen dikke ruzie met m'n wenkbrauwen en wimpers :') en ik moet echt een ander ringetje in m'n septum, zilverkleurig is het net niet helemaal bij de kleuren die ik vaak gebruik.
[ Afbeelding ]

Gek op deze look <3 Is de highlight op je bovenlip natuurlijk of een daadwerkelijke highlight? Love it.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 21:39

Ga ook wat andere smashbox liquids erbij halen gok ik :))
Ben zo blij met die kleuren die ik al heb, ze zitten als een huis !

Mooie look memories ! Ben het alleen wel eens mbt de wenkbrauwen, je hebt nu een hele vragende blik.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 22:25

De Colourpop van Bol.com is nep! Binnenkort wel te krijgen (als enige andere legit seller) bij Sephora. Maar mocht ik nog een keer een grote bestelling doen en die via Shipito naar me toe laten komen, dan laat ik het je weten Emma! :)

chimello schreef:
Je moet voor Colourpop wachten op free international shipping ;) Gewoon paar bestellingen onder 22 euro plaatsen!

Ik aas al een tijdje op Zoeva, ik denk over het matte palette te kopen. Niemand reviewt echt ooit die andere producten behalve de palettes. Hun brushes zijn zooo mooi <3

Ik ben heel erg fan van de palettes die ik van ze heb, vooral de metallics met een beetje setting spray zijn liefde. Gebruik de palettes erg regelmatig :j Heb trouwens de Plaisir Box (dus Cocoa Blend, Caramel Melange en Blanc Fusion). Ik gebruik ook enkele kwasten van ze, en ben op een poederkwast na heel tevreden. Poederkwast had last van haaruitval.

Memories schreef:
[ Afbeelding ]

Oeh ik ben jaloers op je ooglidruimte! Zou alleen ook je wenkbrauwen iets natuurlijker willen zien, idd wat geleidelijker van dik naar dun.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 22:35

Yaaass Naad graag! Lijkt me een goede tijd om eindelijk eens te meeten ook :))

FenixJL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 22:40

Heeft iemand interesse in de kkw beauty contour kits?
De powder versie?
Zit te twijfelen.. ze zijn nu te bestellen
Heeft hier iemand wat van Kylie of kims make up geprobeerd? :)

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 00:32

Heeft er iemand ooit een Smashbox mascara geprobeerd? Smashbox is weer CF en moet een nieuwe mascara binnen nu en een paar weken, maar was wel benieuwd of iemand aanraders had. :)

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 01:06

Mooi memories.

Jullie durven ook echt wel iets te proberen. Donkere lippenstift durf ik niet zo snel. En is mat in?? Voelt dat niet droog aan of lijkt dat alleen maar zo door het matte effect?

Ik had vandaag de BB creme op met winkelen. In de badkamer zag het er goed uit, maar in de winkel zag ik mezelf van iets verderaf in de spiegel en vond ik het nog steeds niet oke. Mijn wallen zijn echt huidzakjes en met alleen mascara is het gewoon niet genoeg onder zulke lampen.

Hoe doen jullie dat trouwens? Ik vond het licht bij de make up in de kruidvat niet al te best

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 07:40

Superpony, ook vooral veel gewenning. Ik draag altijd make-up. Wat voor mij een draagbare werklook is, zal voor veel mensen al meer zijn dan ze op een feestje dragen :') maar voor mij is het normaal geworden. En daarnaast vind je het bij jezelf vaak al veel heftiger dan anderen het vinden.

Mat is al een hele tijd in. Draagt wel wat stroever. Maar blijft ook beter zitten. Daarnaast begint metallic en glitter ook steeds meer terug te komen! Kat von D haar nieuwe glitter liquids zijn vanaf vandaag te koop in de VS bijvoorbeeld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 07:55

Drunksheep schreef:
De Colourpop van Bol.com is nep! Binnenkort wel te krijgen (als enige andere legit seller) bij Sephora. Maar mocht ik nog een keer een grote bestelling doen en die via Shipito naar me toe laten komen, dan laat ik het je weten Emma! :)

chimello schreef:
Je moet voor Colourpop wachten op free international shipping ;) Gewoon paar bestellingen onder 22 euro plaatsen!

Ik aas al een tijdje op Zoeva, ik denk over het matte palette te kopen. Niemand reviewt echt ooit die andere producten behalve de palettes. Hun brushes zijn zooo mooi <3

Ik ben heel erg fan van de palettes die ik van ze heb, vooral de metallics met een beetje setting spray zijn liefde. Gebruik de palettes erg regelmatig :j Heb trouwens de Plaisir Box (dus Cocoa Blend, Caramel Melange en Blanc Fusion). Ik gebruik ook enkele kwasten van ze, en ben op een poederkwast na heel tevreden. Poederkwast had last van haaruitval.

Memories schreef:
[ Afbeelding ]

Oeh ik ben jaloers op je ooglidruimte! Zou alleen ook je wenkbrauwen iets natuurlijker willen zien, idd wat geleidelijker van dik naar dun.

Ik ga zometeen intern melden dat er fake producten op de site verkocht worden. Dan zijn ze er binnen no-time vanaf.