Och wat heftig.. Ik hoop dat jullie toch nog wat 'mooie momenten' met elkaar delen kunnen.
Ook met dochter en kleinkind..
Voor jullie allemaal heel erg veel sterkte en kracht..
Lay_D
Geplaatst: 04-11-17 20:24
Marcel, ontzettend bedankt voor de update. Ik weet niet wat ik moet zeggen,heel veel sterkte en geniet nog van jullie samen zijn zolang het jullie nog gegeven is.
Hé gats. Ik hoopte zo dat de stilte nog fijne momenten met de naasten betekenden...maar ergens lag het ook in de lijn der verwachtingen omdat ze er zelf ook al bang voor was qua reactie op morfine.
Bedankt voor de update Marcel! Hier vreesde ik al voor ... Er kan toch ook niets meezitten hè.. Ik wil jullie héél veel sterkte wensen!! Ik denk aan jullie!
Tieneke
Geplaatst: 04-11-17 21:11
Ach, zo verdrietig... Als het zo lastig is voor haar, hoop ik eerlijk gezegd dat ze niet te lang meer moet afzien. Zo vreselijk...
Dankjewel Marcel voor de update. Dit is niet iets waar wij oo gehoopt hadden, maar zeker niet iets wat jij wil typen... ik wens jou ook heek veel sterkte om deze ontzettend moeilijke dagen door te komen. En spice, wat ben je toch n volhouder. Al die pech... de kaarsen staan weer in de fik. Al helpt t allemaal niks...
200 pagina's!! Dat zal ze mooi vinden! Heel veel sterkte Marcel en een dikke kus voor je meisje
Galja
Geplaatst: 04-11-17 21:32
Wat een verdrietige update Marcel... En ook al lag het in de lijn der verwachtingen, toch hoopte ik op nog een paar mooie momenten voor jullie samen.... Ik hoop dat er nog een paar van die kleine momentjes mogen komen en als het dan echt zo ver is, Priscilla rustig en zonder verder pijn en ongemak mag gaan... Nogmaals heel veel sterkte!
Suzanne F.
Geplaatst: 04-11-17 21:35
Bedankt voor de update Marcel! Ze had het zelf al verwacht dat het snel bergafwaarts zou gaan na de morfine pomp. Ik hoop dat ze in ieder geval geen pijn meer heeft en rustig inslaapt als het moment daar is. Heel veel sterkte toegewenst, ik denk aan jullie.
cam
Geplaatst: 04-11-17 21:36
Niet de update waar we op hoopte. Marcel bedankt en heel veel sterkte. Ook voor jullie dochter.