Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ilsey schreef:Ik ga voor de daith naar de tattoostudio waar mijn beste vriendin werkt (als tattooartiest) en waar ook een piercingstudio in zit, handig zo, dat scheelt weer zoekwerk.
Moet het ook nog eens navragen hoe dat zit als je er direct een niet-standaard-juweel in zou willen. Vergeet het steeds te vragen.
xZiva_ schreef:Ik heb mijn inner conch ongeveer 2 weken geleden verwisseld, en kan nu voorzichtig zeggen dat het eindelijk geholpen heeft. Na 2 jaar is hij een beetje rustig
Had er eerst een barbell in die veel te lang was. Dit deed echt pijn met er lang op liggen, regelmatig pus, bloed enz. En elke dag flinke korstjes.
Heb nu een labret gekozen, veeel korter (hij heeft ongeveer 1 mm om te bewegen, ipv 10 mm) en titanium. Weet niet of het een combi is van andere metaalsoort met korter staafje maar ik vind het prima
@drunksheep,
Al mijn piercings zijn gezet met chirurgisch staal, en bij 3 geen probleem (1 wel maar dat kwam door wildvlees)
Zou toch gek zijn als dat niet gebruikt mag worden in een 'open' wond, als ze het ook gebruiken in je lichaam bij operaties
Ilsey schreef:Ik dacht ook dat de standaard juwelen chirurgisch staal waren, en dat je er specifiek naar moet vragen als je titanium wilt oid.
Juweel bij jou vind ik heel mooi drunksheep! Er staan alleen geen prijzen bij
Ilsey schreef:Thanks! Hier zilverkleurige juwelen allemaal, dus zal dan wellicht titanium of dat andere materiaal worden. Ik heb het eigenlijk niet gevraagd welk materiaal ze gebruiken om te piercen, ik ging daar van uit omdat dat het materiaal vaak is bij de online webshops. De piercings die ik er van die webshops nadien in gedaan heb, daar heb ik alvast nooit last mee gehad.
E_J schreef:Ik wil graag voor mijn 18e verjaardag mijn septum laten piercen, maar ik wil natuurlijk dat dit zo goed mogelijk verloopt. Vandaar dat ik hier even aan jullie wil vragen: welke piercing shops vinden jullie nou de ‘beste’? Waar hebben jullie goede ervaringen mee? Wat is jullie ‘favoriete’ shop?
Locatie speelt geen rol, zolang ik er met het openbaar vervoer gemakkelijk kan komen ben ik bereid zo ver als nodig te gaan. Hoofdzaak voor mij is dat de piercing écht goed wordt gezet