Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xNavatu schreef:Denk dat ik geluk heb met mn h&m broeken dan
Al heb ik die van 50 nog nooit gehad, ik heb altijd die high waisted van 20
Maanlicht schreef:Leuk, nieuwe mensen! The Green Happiness heb ik toen het net uitkwam besteld, maar ik kon me er niet in vinden, vooral ook omdat het inderdaad maar 1300 kcal per dag zijn, wat ik veel te weinig vind, daarbij geen vlees en ik houd niet van pompoen, zoete aardappel etc.
@croyslover: Goed bezig! Probeer wel na te denken waarom je bepaalde dingen doet, brood hoeft namelijk totaal niet slecht te zijn. Kijk en luister vooral naar je lichaam, en probeer vooral je leefstijl aan te passen. Dat werkt het beste. Dan kan je lichaam eraan wennen, inplaats van dat je het steeds laat "schrikken" door elke week iets anders te doen.
Aria_zz schreef:12 weken is mooi amanda, en volhouden is ook een kwestie van instelling![]()
Ik ben ook bezig met afvallen, en de ene week sport ik wat minder dan de andere, omdat mijn weerstand niet altijd even best is en ik mijn lichaam niet wil uitputten. Dus dat zijn ook factoren waar je rekening mee moet houden in schema's.
En ze helpen een hoop omdat het zo leuk is om te beseffen wat je allemaal gedaan hebt op een week![]()
Croyslover, dat is heel goed! Hoeveel wil je in totaal kwijt dan? ik woog 67, weeg nu 63 en ik wil ca naar 50 (47 is het laagste wat ik kan gaan) ik schommel altijd 2 kilo naar boven dus dan zit ik mooimaar dat is dus nog wel 13 kilo! ik doe het op mijn gemakje, ben nu niet serieus bezig ivm gezondheid (energiedip) en ga volgende week beginnen (mijn broer is vandaag jarig en heb een cakeje op) maar dan wil ik graag kijken hoelang ik niet zal snoepen
word heel lastig mijn hobby is bakken! dus ga mijn best doen
ik laat jullie nog wel weten hoelang ik het volhoud oke?
ik ga volgende week ook weer focussen op 3 liter water drinken (ik kan gemakkelijk een dag zonder drinken, ben een hele slechte drinker, oeps)
Hier probeer ik het sporten deze week wat beter op te pakken na een stress week vorige week.
Maar wel iemand die zei: je bent toch veel afgevallen, niet? Terwijl ze niet wist dat ik daar mee bezig was, dus gaat de goede kant op ook al is er nog maar 2kg af
Aria_zz schreef:Maanlicht, croyslover heeft in mijn quote geschreven, het vette gaat over haar![]()
Croyslover, phoe 50... Dat is niet veel. Maar goed dat je er tijd voor neemt, dan heb je ook minder kans op jojo'en.
En ja ik ben er erg blij dat die paar kilo al duidelijk een verschil maken![]()
ja ik was eerst aan het jojoen en ging echt niet onder de 65 , dus ok, dan weer rustig aan beginnen met zoet eten ed en dan een keer per zoveel dagen wat lekkers, zo zorg ik dat mijn lichaam doorheeft dat het oke is en die 65 naar beneden kan.
dan weer na een tijdje (mijn geval 3 weken) oppakken (langzaam aan!)
dus nu ga ik weer beginnen![]()
bij mij zie ik ook verschil, had eerst een "ronde , dikke" buik en nu boven plat en onder een hangbuik haha , ook best dikke benen vind ikmn armen vallen mee en gezicht kan nog wel vet van af
ik ben best klein dusja...kom best snel aan.....
erg mee opletten![]()
haha wel typisch "het vette gaat over haar"![]()
![]()
Amanda, oh lekker! En 1500 is echt wel normaal, je hebt ook voedsel nodig op spieren aan te maken!