Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
manzano schreef:Als het goed is komt vandaag mijn waterbobble (flesje met filter) binnen. Ga ik hopelijk wat meer drinken, want dat doe ik veel te weinig. Vind watersmaak op werk echt heel vies, maar met dat filter schijnt dat veel minder te zijn. Ben benieuwd!
Miryamk schreef:manzano schreef:Als het goed is komt vandaag mijn waterbobble (flesje met filter) binnen. Ga ik hopelijk wat meer drinken, want dat doe ik veel te weinig. Vind watersmaak op werk echt heel vies, maar met dat filter schijnt dat veel minder te zijn. Ben benieuwd!
Die heb ik ook, maakt het water wat zachter qua smaak. Fijne fles, beetje luidruchtig
Kayleigh_ schreef:Gewoon volkoren brood, dus de zogenaamde langzame koolhydraten. Maakt voor mij echt helemaal niks uit. Volkoren, rogge, eiwitbrood, wit brood, ik krijg er allemaal snaaitrek doorOf ik krijg er een dikke buik van, hahaha.
MevrouwtJ schreef:Oei vanavond uiteten geweest
Voorgerecht carpaccio, hoofdgerecht tournedos en na een chocoladefondant . Was erg lekker. Vooral m'n toetje is erg slecht maar goed.
Ik heb vandaag te horen gekregen dat k een 7,4 voor m'n onderzoeksartikel heb.dit betekent dat ik hem dinsdag mag verdedigen tegenover twee docenten en als dat voldoende is dan heb ik mijn diploma in de pocket
![]()