Meer Rituals-liefhebbers hier?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 15:04

Janine1990 schreef:
zonnebloem18 schreef:
Ze vroegen hier in de winkel specifiek of ik de cadeaukaart nog terug wil en namen hem toen in. Niet handig dat ze dat terug zetten op de cadeaukaart die waarschijnlijk in de prullenbak is beland, of misschien door de winkel is hergebruikt.

Vind de klantenservice (nouja wat ik dan van jullie lees hier) echt schandalig slecht worden!

Ik had laatst juist echt een super goede ervaring. Al mijn ervaringen met de klantenservice van Rituals zijn louter positief trouwens.

Janine1990

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 15:06

Mijn persoonlijke ervaringen zijn ook goed hoor (op vrijdagavond na 22 uur meteen helpen), maar wat ik hier lees maakt de bestel drempel wel wat hoger.

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 22:41

Ik kreeg bericht vandaag dat ze hebben overlegd en dat ze mij toch een nieuwe kortingskaart gaan toesturen :+

We zijn ruim anderhalve week verder maar goed

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 22:58

Klinkt alsof de toon zo was dat je daar heeeeeeeel dankbaar voor mag zijn zoveel goedheid := Maar wel fijn dat het nu eindelijk opgelost wordt :=

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 23:19

Hoe jofel van ze. :=

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 23:34

1,5 week is nog snel, ik heb 4 weken moeten wachten op vervangend product omdat er wat kapot was, welke ik na 2 weken nog 2 maal achter aan moest omdat ze gewoon niks opgestuurd hadden.

Ik heb goede maar ook slechte rituals afhandelingen gehad, waarvan de slechte toch wel van de laatse paar keer zijn.

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 13:40

Jeetje wat slecht marlonfloris!!

Nou, ik kreeg hem per email, terwijl ze zeiden per post?? Maargoed nu hebben ze een bon van €10,- gegeven? Ik snap er niets meer van :+
Maar hier ben ik wel blij mee *\o/*

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 18:05

Heeft hier iemand toevallig al ervaring met de parfume genie? Ik zit eraan te denken om hem te kopen, maar kan nog niet veel ervaringen vinden online. Zal ook wel met de prijs te maken te hebben, maar als het echt zo'n tijd meegaat, is het opzich wel een goede investering :).

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 18:09

Justme_Lisaa schreef:
Heeft hier iemand toevallig al ervaring met de parfume genie? Ik zit eraan te denken om hem te kopen, maar kan nog niet veel ervaringen vinden online. Zal ook wel met de prijs te maken te hebben, maar als het echt zo'n tijd meegaat, is het opzich wel een goede investering :).

Ja! Super makkelijk. Alles is in te stellen via je smartphone. Bij mij gaat ie een kwartier voor ik thuis kom aan, dus dan ruikt alles heeeeerlijk. Ongeveer 3 maanden doe ik met zo'n cartridge, maar ik gebruik het dus ook veel.

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 19:22

Matheno schreef:
Justme_Lisaa schreef:

Ja! Super makkelijk. Alles is in te stellen via je smartphone. Bij mij gaat ie een kwartier voor ik thuis kom aan, dus dan ruikt alles heeeeerlijk. Ongeveer 3 maanden doe ik met zo'n cartridge, maar ik gebruik het dus ook veel.

Ah super zeg, zijn de geuren ook gewoon gelijk aan de lijn zelf? En het installeren is volgens het boekje toch ook vrij makkelijk te doen? Ik neig wel ondertussen meer naar het te kopen haha, meer ook vooral omdat ik mijn slaapkamer als ik weg ben m’n raam open staat. Toch zonde van geurstokjes of kaarsen

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 21:41

Geur kaarsen ruik ik helaas niet. Misschien in mn nieuwe huisje die is kleiner. Maar allea nog mooi wit dus wil ook weer geen kaars aan doen ofzo :+

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 10:48

Justme_Lisaa schreef:
Matheno schreef:

Ah super zeg, zijn de geuren ook gewoon gelijk aan de lijn zelf? En het installeren is volgens het boekje toch ook vrij makkelijk te doen? Ik neig wel ondertussen meer naar het te kopen haha, meer ook vooral omdat ik mijn slaapkamer als ik weg ben m’n raam open staat. Toch zonde van geurstokjes of kaarsen

Ja, geuren zijn gelijk en super eenvoudig te installeren!

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 10:51

Ik heb van iemand die geurstokjes gekregen de kleine variant. Maar ben er niet echt over te spreken :n hij staat op mijn slaapkamer maar je ruikt hem alleen als je er langs loopt en hij staat nu 1,5 week en is al voor de helft gewoon leeg.

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 11:03

Ashleytjuhh schreef:
Ik heb van iemand die geurstokjes gekregen de kleine variant. Maar ben er niet echt over te spreken :n hij staat op mijn slaapkamer maar je ruikt hem alleen als je er langs loopt en hij staat nu 1,5 week en is al voor de helft gewoon leeg.

Ja, die kleine zijn super snel leeg, en vooral geschikt voor een hele kleine ruimte, bijvoorbeeld in je WC.
De normale heb ik meestal in de gang staan waar je binnen komt. Zelf wen ik snel aan de geur, dus ruik ik het niet vaak, maar gasten geven altijd een compliment over hoe lekker het ruikt. Die gaan ook een maand of 3/4 mee.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 11:07

Oh ik had de kleine naast mijn bed staan en rook ze heerlijk!
Ze bleven ook lang staan, maar misschien komt dat omdat ik de stokjes niet heb vernieuwd nadat ik ze heb bijgevuld :P

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 12:31

Matheno schreef:

Bedankt voor al je antwoorden! Sorry, ik heb nog 1 vraag voor je :o . Ik lees op internet en bij Rituals zelf dat de batterijduur aanzienlijk kort is. Hoe ervaar je dat zelf?
Dit was de laatste hoor, daarna zal ik je niet meer bestoken met vragen haha :).

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 12:48

Justme_Lisaa schreef:
Matheno schreef:

Bedankt voor al je antwoorden! Sorry, ik heb nog 1 vraag voor je :o . Ik lees op internet en bij Rituals zelf dat de batterijduur aanzienlijk kort is. Hoe ervaar je dat zelf?
Dit was de laatste hoor, daarna zal ik je niet meer bestoken met vragen haha :).

Haha maakt niet uit hoor.
Mwa, de draadloze batterij gaat iets van 24 uur mee, en meestal heb ik hem 2 uurtjes in de avond aanstaan. Dus zo'n anderhalve week en daarna moet ie even aan de oplader.
Ik ervaar dat niet als een probleem ..

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 13:04

Matheno schreef:
Justme_Lisaa schreef:

Haha maakt niet uit hoor.
Mwa, de draadloze batterij gaat iets van 24 uur mee, en meestal heb ik hem 2 uurtjes in de avond aanstaan. Dus zo'n anderhalve week en daarna moet ie even aan de oplader.
Ik ervaar dat niet als een probleem ..

Ah op die manier, ik dacht dat je hem tussendoor helemaal niet uit kon doen en zoals veel mensen hem dus om de dag op moeten laden. Maar bedankt, ik ga hem zaterdag halen! :)

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 15:51

Ik heb zaterdag de Happy Buddha geurstokken gekocht....wat een feestje in mijn huiskamer sindsdien <3

DeBuurvrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 15:52

Ashleytjuhh schreef:

Heb je alle stokjes erin gedaan?
Afgelopen weekend heb ik ook de kleine variant neergezet maar met 2 stokjes erin ipv 6 en nu een heel subtiel geurtje in de slaapkamer.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 15:55

Ik heb ook een kleine en na 2 dagen 4 stokjes eruit gehaald, omdat hij zo sterk was dat ik er hoofdpijn van kreeg. Nu vind ik hem precies goed.

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 16:05

Oh. Ik heb de grote en heb alle stokjes erin gedaan. Ben ik nu een hebberd? :+

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 16:08

ik heb alle stokjes er in en ruik hem echt alleen maar als ik er langs loop veders niet :+

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 17:20

Ik had de kleine Ayurveda geurstokjes mee op vakantie, op het toilet neergezet, eerste dagen super goed geuren, en na een week rook je ze alleen nog als je er met je neus bovenop zat terwijl er na 2 weken nog bijna de helft van de olie over was. Wil hem hier nog terug neerzetten en ben benieuwd wat hij dan doet, maar vond het wel erg jammer. Had de helft van de stokjes ook gedraaid toen het niet meer geurde maar hielp niets.

De grote Yalda geurstokjes daarintegen die ik in de douche had neergezet die hebben 2 weken lang fantastich gegeurd en zit nog heel veel olie in dus die zijn ook ingepakt voor een volgende ronde :D

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 17:29

Mijn ervaring bij de kleine vs. Grote stokjes was precies hetzelfde :j Kleine één grote teleurstelling en de grote al langere tijd superhappy mee. Al ligt het er ook wel aan of je snel aan geuren went.

Ik ruik hem niet heel sterk meer, maar krijg idd wel reacties van mensen die op bezoek komen. Zelfde geldt voor de autoparfums. Ik ruik het na een paar weken niet zo meer, maar als er iemand bij mij in de auto stapt is de eerste reactie: "Oh wow, rituaaaals".