Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
solarpleure schreef:Ik heb m even snel gedownload, hij wil mij 1100 kcal per dag laten etenWat een pruts.
Ik denk dat je beter af bent met een andere app xD Ik heb zelf MyFitnessPal, die vind ik best fijn, maar is erg UK georiënteerd. Misschien is er iets Nederlands verkrijgbaar?
solarpleure schreef:En jotoma, ik accepteer dat helemaal niet. Ik accepteer niet dat ik aankom, want als ik deze kilo accepteer dan de volgende ook en die daar op volgt ook. Ik ga gewoon door en wellicht minder eten en toch nog een uur cardio erbij.
Jotoma schreef:@solar: ik zeg ook niet; accepteer en herhaalMaar je kan er nu wel verschrikkelijk van balen en verdrietig van worden, of je kan denken; het is gebeurd en nu ga ik weer verder met het eraf krijgen. U see my point?
xConnie schreef:Dit is de eerste keer dat ik twee workouts achter elkaar doe, ik ben kapot! Shred level 1 en killer abs. Wel leuke oefeningen in die laatste
Wel heb ik de laatste paar dagen last van mijn linker scheenbeen, en vandaag voelde ik het extra goed tijdens het springen en hupsen. Ik voel ook een verdikking op die plek, wat zal ik ermee doen?
Jotoma schreef:@solar: als de positieve gedachte maar de laatste was.
Ik had het zondag nog; een menu van de mac kan best, ben al weer zo lang goed bezig.. En spijt achteraf uiteraard
xEmily schreef:Ik heb twee probleempjes bij lv. 3 30 DS mensjes, heeft een van jullie misschien een idee hoe ik dit het best kan oplossen?
Ik kan geen Jumping Jacks doen én gewichtjes vasthouden. Tenminste, ik kan het wel, maar dan sta ik wat langer stil om ervoor te zorgen dat de gewichtjes niet mijn benen raken, want ik krijg er blauwe plekken van. Dus het is óf snelheid (=hartslag hoog?) zonder gewichtjes, of gewichtjes maar dan een stuk langzamer ... wat zouden jullie doen?
En Plank rows with leg raises, ik kan niet in plank position staan omdat het gewichtje mijn hand in de mat duwt en dat is nogal pijnlijk. Dus knietjes op de grond. Maar hoe moet ik die leg raise dan doen? Anita doet het met gebogen knie en Nathalie met een gestrekt been. Je zou denken dat gestrekt been het intenst is, maar is dat wel de bedoeling als je op je knieën bent? Of is het dan beter om die 90 graden hoek te houden?